PDA

View Full Version : Moonspell tab



de_bink
5 november 2006, 12:21
hey ik zou graag een tab willen hebben van Moonspell een portugese metal band :blast: ..... ik heb pasgeleden de CD "Memorial" gehaalt maar ik kan nergens tabs vinden van deze cd, nou zou ik graag willen weten of iemand mij zou kunnen helpen, het liefste een makkelijk nummer van hun : "Sons Of Earth" of "Mare Nostrum", als jullie deze nummers niet hebben kan ik ze wel sturen over msn ofzo.

tnx :dance:

-=JEROEN=-
15 november 2006, 13:48
http://www.google.nl/search?&q=moonspell+tabs

B-bass
16 november 2006, 11:50
al op www.ultimate-guitar.com gekeken. wel jammer dat mysongbook.com het niet meer doet. btw download guitar pro

death_leprosy
16 november 2006, 21:18
Ik vond persoonlijk eigenlijk de cd een beetje slecht. Teveel geschreeuw (kan zijn dat ik het verkeerd gehoord heb) de rest van moonspell vind ik werkelijk geniaal.

de_bink
17 november 2006, 15:03
hey bedankt voor de reacties

@ Jeroen en B-bass : natuurlijk heb ik al gekeken bij g00gle maar ik kon niets vinden daarom vroeg ik het hier op gitaarnet

@death_leprosy : ik ken alleen deze cd van moonspell dus ik weet niets over het oudere werk maar met deze cd zijn ze toch wel redelijk bekend geraakt bij de mainstream, ze hebben en of andere MTV award gekregen en hier in portugal (daar woon ik nu ) zijn ze echt heel bekend geworden, vooral met het nummer "Luna", vind ik zelf ook een van de mooiere nummers, die zou ik wel willen kunnen spelen maar ik kan dus geen tabs vinden

ps: "Mare Nostrum" is een soort van intro voor "Luna"