PDA

View Full Version : [B]Belangrijk: Belachelijke dumpsale veiling!!! Carvin Tokai[/B]



Pagina's : [1] 2

Tristan
4 november 2006, 22:36
Ik zie net op internet een veiling van elektrische gitaren van onder andere Carvin en Tokai voor belachelijke prijzen, doe er je voordeel mee!!!
check www.beusekom.nl en klik op veiling muziekinstrumenten en pluche beesten (belachelijk, i know)... :D
Gewoon een tip, ik heb hier verder niets mee van doen, maar ik wou het jullie niet onthouden...

vulvasonic
4 november 2006, 22:45
Jammer dat het zo ver weg is. Het is niet alleen maar oninteressant spul wat ze aanbieden.

iwamoto
4 november 2006, 22:52
is naarden bij mij in de buurt? kan ik denk je bieden en achteraf ophalen? fuck man, ik wil een RR, een carvin RR, voor tot nu toe 100 euro geboden :D
mannen, zal ik?

http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0063.jpg

Axelll
4 november 2006, 22:57
Naarden ligt bij hilversum niet echt dichtbij voor je lijkt me.

Man die tokai doublecut junior :o GASS!

jubei
4 november 2006, 23:15
volgens mij ligt dat spul in raamsdonksveer en niet in naarden
overigens komt bij de prijs nog wel wat bij zoals 16% opgeld en 19% btw
maar dan nog kan het wel interessant zijn alleen jammer dat het voor mij aan de andere kant van het land is

Brammibal
5 november 2006, 00:19
Wat ligt daar ziekelijk spul! wete iemand welke winkel hier leeg geveild wordt?

Emocide
5 november 2006, 01:00
wtf kan dit wel echt zijn ?
zouden ze 2e hands zijn of wat ?
er staat bijv. 2200 euro bij een gitaar die nu voor 120 euro te koop is :S ?

Negative K3 fan
5 november 2006, 01:22
wow! tristan hoe kom je hier zo bij?

Robbert
5 november 2006, 01:28
Is natuurlijk wel een Ebay variant, dus maar afwachten wat de uiteindelijke prijzen worden.

Maar hij staat wel in mijn bookmarks nu :seriousf:

Emocide
5 november 2006, 02:03
is naarden bij mij in de buurt? kan ik denk je bieden en achteraf ophalen? fuck man, ik wil een RR, een carvin RR, voor tot nu toe 100 euro geboden :D
mannen, zal ik?




staan ook verwaardeloosde "ibanex"jes op
is dat niet meer wat voor jou :P?

Tristan
5 november 2006, 02:32
volgens mij ligt dat spul in raamsdonksveer en niet in naarden
overigens komt bij de prijs nog wel wat bij zoals 16% opgeld en 19% btw
maar dan nog kan het wel interessant zijn alleen jammer dat het voor mij aan de andere kant van het land is

Het "spul" ligt inderdaad in Raamsdonksveer, vlakbij waar ik woon... :D

Tristan
5 november 2006, 02:33
wow! tristan hoe kom je hier zo bij?

Via mijn moeder, die had een advertentie hiervan in de krant gezien, ik dacht dat het niets zou zijn en ben met mijn stomme kop vandaag bij de kijkdag in Raamsdonksveer niet gaan kijken, maar toen ik op de site keek schrok ik wel even...

Lenweë Míriel
5 november 2006, 02:45
tja echt jammer dat je moeder er niet eerder mee kwam en dat ik zelf ook niet de lokale krantje gelezen had anders was ik echt wel even langs geweest.

Ps gezeelig avond je he volgende week weer??

Tristan
5 november 2006, 03:22
Haha, ik vond het ook gezellig, inderdaad jammer dat we het niet eerder gezien hadden, dan was ik zeker een kijkje gaan nemen...
Tsja, ik durf nu echt niet te zeggen of dat er wat voor je bij zou kunnen zitten, omdat we de gitaren an sich niet hebben kunnen beoordelen, maar ik zou zeggen check die Carvin gitaren eens, die lijken me wel interessant...
Hou er inderdaad wel rekening mee dat er nog een extra 16% opgeld plus nog een extra 19% btw bijkomt bij je bod...

Jay Cal
5 november 2006, 07:55
Als ik dit zo zie lijkt het erg op de inventaris van de Carvin store die jaren geleden in den haag failliet is gegaan... ik zie veel bekende modellen terug namelijk. Ook een leuk lotnummer: http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33526

Debaser
5 november 2006, 09:57
maar als iemand een cominatie koopt, dus wat onderaan staat bij bieden,
overruled hij de individuele kavels ???

bass blom
5 november 2006, 10:00
ja dat vroeg ik me ook al af hoe zit het met die combinaties?

zeppo
5 november 2006, 10:37
Bij biedingen binnen vijf minuten van de sluitingstijd wordt de sluitingstijd automatisch uitgesteld met 5 minuten. Dit herhaalt zich zolang er wordt geboden.
da's vervelend ....
voor de kopers dan, niet voor de verkopers.

Anders Destium
5 november 2006, 10:53
Er zit best wel wat mooi spul tussen als je het mij vraagt!

zeppo
5 november 2006, 10:55
Kijk naar deze foto ....
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0052.jpg
Zie je het prijskaartje van de Breedlove? :D

zeppo
5 november 2006, 10:55
Gezamelijke inkoopactie misschien?

robostrat
5 november 2006, 10:56
ik dus ook al :???: staan wel leuke dingen tussen :D

tomazz
5 november 2006, 11:11
Gezamelijke inkoopactie misschien?
zou goed idee zijn

zeppo
5 november 2006, 11:12
Natuurlijk heeft iedereen het gelezen, maar voor de zekerheid:

Na de gunning ontvangen de kopers per email een factuur met daarop de totale koopsom, vermeerderd met 16% opgeld en 19% BTW.

zeppo
5 november 2006, 11:13
zou goed idee zijn
Er is echter een klein probleempje ...... de tijd is wat aan de krappe kant om nog e.e.a. de coordineren.

Negative K3 fan
5 november 2006, 11:18
Als ik dit zo zie lijkt het erg op de inventaris van de Carvin store die jaren geleden in den haag failliet is gegaan... ik zie veel bekende modellen terug namelijk. Ook een leuk lotnummer: http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33526

ja er staan meerdere rivera's en ook een paar rivera cabs, die zijn normaal ook niet goedkoop!

ik heb trouwens geboden op zo'n paisley telecaster, vond hem wel vet. Zolang niemand er maar overheen gaat !

wietse
5 november 2006, 11:18
Natuurlijk heeft iedereen het gelezen, maar voor de zekerheid:
juist dat moet je niet vergeten als je denkt ik heb iets voor 100 euro dan komt er nog een keer 45 euro dus bij aan extra kosten en 1000 wordt 1450 euro .

en hoe hoger het bod des te meer dit aantikt, dan kan het soms opeens geen koopje meer zijn.
dit moet je dus wel in je biedingen mee laten tellen.

tomazz
5 november 2006, 11:18
Er is echter een klein probleempje ...... de tijd is wat aan de krappe kant om nog e.e.a. de coordineren.

dat is wel een probleem natuurlijk, en dan moet je er nog uit raken wie hoeveel betaald en wie wat krijgt tzou niet simpel worden

Orpheo
5 november 2006, 11:32
juist dat moet je niet vergeten als je denkt ik heb iets voor 100 euro dan komt er nog een keer 45 euro dus bij aan extra kosten en 1000 wordt 1450 euro .

en hoe hoger het bod des te meer dit aantikt, dan kan het soms opeens geen koopje meer zijn.
dit moet je dus wel in je biedingen mee laten tellen.


ik volg je berekening even niet wietse....

tis 100 euro voor de gitaar (als je 'm meekrijgt voor dat bod wat er nu staat), plus daar 16% over, en over dat bedrag nog 19%. ik kom dan echt niet aan 1450 euro....

Realeigo
5 november 2006, 11:38
ja er staan meerdere rivera's en ook een paar rivera cabs, die zijn normaal ook niet goedkoop!

ik heb trouwens geboden op zo'n paisley telecaster, vond hem wel vet. Zolang niemand er maar overheen gaat !
:seriousf: 110 euro voor zon lelijk bloemetjes motief

Ik wil deze (http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33054) wel hebben maar ik kan em niet ophalen :(

Mitch
5 november 2006, 11:40
Zijn berekening klopt prima, hij gebruikt alleen twee voorbeelden door elkaar. Goed lezen ;)

Brammibal
5 november 2006, 11:42
Deze (http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33187) Rickenbacker kopie is ook wel interessant.

zeppo
5 november 2006, 11:42
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik moet mijn best doen om een hebberig , warm en nat gevoel te onderdrukken. Het idee dat hier ontzettende koopjes tussen kunnen zitten... de spanning van het bieden.
Zucht- had ik deze post maar niet gezien

Orpheo
5 november 2006, 11:47
Zijn berekening klopt prima, hij gebruikt alleen twee voorbeelden door elkaar. Goed lezen ;)

blijkbaar.... sorry, de koorts sprak eventjes net, niet ik :P

en zelfs dan klopt de berekening niet: 1000 x 1.16 x 1.19=1380. 1380+45 =/= 1450 euro...

amon
5 november 2006, 11:50
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik moet mijn best doen om een hebberig , warm en nat gevoel te onderdrukken. Het idee dat hier ontzettende koopjes tussen kunnen zitten... de spanning van het bieden.
Zucht- had ik deze post maar niet gezien

Ik ben juist blij dat ik hem zie, ben dit weekend toevallig ook thuis (in geertruidenberg, naast raamsdonksveer)...
Tristan, wanneer was dat bekijken vandaag? Is dat rond deze tijd al afgelopen?

no 1 hops
5 november 2006, 11:52
even voor de duidelijkheid.
er staat
c is onderdeel van een combinatie.
wil dat dus zeggen dat je een hele groep (moet )kopen?

amon
5 november 2006, 11:53
Bij biedingen binnen vijf minuten van de sluitingstijd wordt de sluitingstijd automatisch uitgesteld met 5 minuten. Dit herhaalt zich zolang er wordt geboden.

dat is nog wel slimmer dan ebay doet...

amon
5 november 2006, 11:55
even voor de duidelijkheid.
er staat
c is onderdeel van een combinatie.
wil dat dus zeggen dat je een hele groep (moet )kopen?

Ik denk dat je gewoon op losse dingen kunt bieden, maar combinaties voorrang hebben? Ik heb het nergens kunnen vinden op de site zelf wat ze er over zeggen.
Ik zit echter wel zelf hard te denken om gewoon een combinatie op te halen en alles behalve 1 gitaar op marktplaats te zetten oid...!

DREAMMACHINE
5 november 2006, 12:01
die combinatie met die breedlove, tokai love rock en arth en lutherie is erg interessant iig!

en volgens mij hebben kopers van een combinatie altijd voorrang met zoiets, maar kan het idd nergens vinden!

.....en raamsdonksveer is hiervandaag echt 10min. rijden, dus ben wel geinterreseerd.

....staan ook leuke sovtek small clone's te koop, een partij van 18 ofzo!!!
http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33643

bartow
5 november 2006, 12:09
oh man hier wordt je inderdaad een vieze hebbert van! lust wel een van die sovteks als iemand de gelukkige winnaar wordt hier houdt ik mij aanbevolen :D

heb maar meteen een poging gewaagd op zon rickenbacker cloon, zal me benieuwen

zeppo
5 november 2006, 12:14
Gaat iemand van het forum schuil onder de naam Tante Henk? Die heeft al flink lopen bieden ....

Izz
5 november 2006, 12:15
@DREAMMACHINE
mocht je serieus die combi die je noemde willen gaan halen, ben ik geïnteresseerd in die Love Rock (tenminste als je niet van plan was die zelf te houden :D) Ben al poosje stiekem aan t rondkijken voor zon gitaar, niks geen toeters en bellen, één PU, lekker simpel! Ik hou me aanbevolen!

Tristan
5 november 2006, 12:15
Ik ben juist blij dat ik hem zie, ben dit weekend toevallig ook thuis (in geertruidenberg, naast raamsdonksveer)...
Tristan, wanneer was dat bekijken vandaag? Is dat rond deze tijd al afgelopen?

Helaas kan je vandaag dus niet meer kijken, dat was gisteren, ik zag het zelf ook pas te laat en ben ook wezen kijken, balen!
Toch wou ik het niemand hier onthouden dus heb ik het hier maar even in een topic gezet...

wietse
5 november 2006, 12:17
Zijn berekening klopt prima, hij gebruikt alleen twee voorbeelden door elkaar. Goed lezen ;)

toch een foutje gemaakt hoor ik telde effe verkeerd, dacht voor het gemak totaal 45% extra maar dat moet 35% zijn iets van 100 wordt dus 135 en iets van 1000 wordt 1350 euro.
valf dus iets mee, maar is toch een aanzienlijke prijsverhoging waar je rekening mee moet houden.

amon
5 november 2006, 12:19
ik denk dat ik voor de sprekende kerstboom ga, dat ik er dan een keyboardje bij krijg interesseert me dan niet meer...

http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33738

DREAMMACHINE
5 november 2006, 12:32
http://www.beusekom.nl/auction/combiInfo.asp?itemID=33889

ook wel interessant, vooral die univibe, rotovibe, wh10 en boss hr2's......

en idd, voor de combi gaan is het beste lijkt me!

amon
5 november 2006, 12:46
ik ben zeer beniewd wat de prijzen morgen rond 16:45 zijn

jubei
5 november 2006, 12:49
ik ook,alleen klote dat ik niet mee kan doen,want heb geen eigen vervoer en het is ook niet echt in de buurt...

amon
5 november 2006, 12:51
nou, als ik een mooi gitaartje voor 2000 euro minder kan scoren dan in de winkel wil ik best met de trein/bus door nederland reizen om dat ding op te halen...

bartow
5 november 2006, 12:56
vrees dat 5 minuten voor tijd een olifant (handelaar) komt en het hele verhaaltje uitblaast... maar tot die tijd blijf ik mn hebzucht nog ff voeden met absurd lage biedingen.

amon
5 november 2006, 13:04
ik heb een combinatie op het oog waar ik voor ga...!

amon
5 november 2006, 13:07
dr komt ook nog een veiling van een juwelier aan... als ze daar ook maar 100 euro bieden op een 9873429037842karaats gouden ketting :D

Squier4ever
5 november 2006, 13:13
ik hoop er mn sinterklaaskado te kunnen scoren :D

amon
5 november 2006, 13:51
suprises....


> we hadden toch maar 5 euro afgesproken?
< ja, deze gitaar koste ook maar 5 euro....

Davidian
5 november 2006, 13:53
Een vigier voor 120 euro


O JA HOOR!!


Die scammers uit afrika doen nog meer hun best.

schwalbe
5 november 2006, 13:57
Leuk dit. Maar bij sommige dingen zie ik waterschade of iets dergelijks. Je gaat je afvragen hoe de spullen al die jaren zijn opgeslagen.

Davidian
5 november 2006, 14:04
Dus dit is echt? Is dat een echte virgier?

Of zijn dit de spullen uit musik productief of zo hahah

bartow
5 november 2006, 14:07
lijkt me behoorlijk echt, dumpsale enzo.
vraag me alleen af hoe de biedingen/prijzen er 5 minuten voor tijd uitzien.
ik woon er een minuut of 20 vandaan dus ga zeker n gokje wagen.

welke combi had je op het oog amon, of hou je dat nog liever even stil? heb er ook een op t oog namelijk, wie weet kunnen we... ;)

Brammibal
5 november 2006, 14:09
ik dnek dat marktplaats erg vol komt te staan de volgende maanden. Als je echt geld wilt scoren koop je nu al die gitaren in, ne verkoopt ze in frasnkrijk voor drie keer zo veel.

Robbert
5 november 2006, 14:41
Leuk dit. Maar bij sommige dingen zie ik waterschade of iets dergelijks. Je gaat je afvragen hoe de spullen al die jaren zijn opgeslagen.

oa. dit is een aanzienlijk risico dat je kúnt lopen: er zal niks aan garantie op zitten, en zonder te inspecteren kun je niet zien of er andere defects zijn. Ook is niet duidelijk of er reparaties nodig zijn aan de apparatuur...

Wouter J
5 november 2006, 14:47
Wat ligt daar ziekelijk spul! wete iemand welke winkel hier leeg geveild wordt?

Yup dat is de inventarisatie van Feedback Den Haag (Niet te verwarren met feedback Rotterdam, de twee hadden niets met elkaar te maken) die een jaar of vijf geleden falliet ging. Feedback Den Haag hadden de exclusieve rechten op Tokai en Carvin instrumenten.

iwamoto
5 november 2006, 14:56
maar moet ik dan dinsdag of maandag avond ophalen? ik neem graag vrij om ffe 2 uur met de trein te gaan (zit toch een koffer bij)

Orpheo
5 november 2006, 15:00
Yup dat is de inventarisatie van Feedback Den Haag (Niet te verwarren met feedback Rotterdam, de twee hadden niets met elkaar te maken) die een jaar of vijf geleden falliet ging. Feedback Den Haag hadden de exclusieve rechten op Tokai en Carvin instrumenten.
dat klopt niet helemaal m'n beste. Feedback den haag is de oorsprong van de andere feedbacks. Feedback DH ging failliet, en vlak voor de uitspraak van het faillesement had de eigenaar (rara wie is dat nu toch) de andere feedback(s) al verkocht, met behoud van de naam.

Robbert
5 november 2006, 15:07
maar moet ik dan dinsdag of maandag avond ophalen? ik neem graag vrij om ffe 2 uur met de trein te gaan (zit toch een koffer bij)

Edit: nee: Uitleveren: Woensdag 8 en donderdag 9 november, van 09.00 - 16.00 uur

Gelukkig voor mij aardig dichtbij.


Maar hoe kan dit gecoordineerd worden, ik heb niet veel zin om tegen jullie te gaan bieden wanneer er bijvoorbeeld twee Tokai Love rocks zijn.
Misschien handig om een kleine inventaris te maken?

Heathlands
5 november 2006, 15:16
Ik ben gisteren gaan kijken voor een Carvin. Bij het proberen merkte ik dat bij het aanslaan andere fretjes geraakt werden. Nou speel ik nog niet zo lang gitaar, maar ik heb wel het idee dat de hals krom staat. Zou dit te verhelpen zijn? Of heeft het gewoon iets te maken met afstellen? (Heb overigens meer gitaren geprobeerd, de meeste hadden hier last van...)

Robbert
5 november 2006, 15:18
Ik ben gisteren gaan kijken voor een Carvin. Bij het proberen merkte ik dat bij het aanslaan andere fretjes geraakt werden. Nou speel ik nog niet zo lang gitaar, maar ik heb wel het idee dat de hals krom staat. Zou dit te verhelpen zijn? Of heeft het gewoon iets te maken met afstellen? (Heb overigens meer gitaren geprobeerd, de meeste hadden hier last van...)

1. Het kan zijn dat ze ("nieuw" zijn en) nooit goed afgesteld;
2. Het kan zijn dat er idd een warp in de nek zit en dat zou mooi k## zijn.

Heathlands
5 november 2006, 15:22
En een warp is dat ie hol staat? Kijk als dat bijvoorbeeld voor 50 a 100 euro is te verhelpen heb ik dat er best voor over...

Overigens zagen ze er wel uitstekend uit, denk niet dat het occassions zijn.

Punkrocky
5 november 2006, 15:24
en die versterkers, zijn ook interresant, voor zo'n buisenversterker, 65 euro, maarja niets voor mij, ik woon in O.V. in belgië, veel te ver weg van mij dus

Robbert
5 november 2006, 15:24
En een warp is dat ie hol staat? Kijk als dat bijvoorbeeld voor 50 a 100 euro is te verhelpen heb ik dat er best voor over...

Nee. Hol of bol is een verkeerde afstelling van de nek, dat is te verhelpen door de trussrod anders af te stellen. De buiging van de nek klopt dan niet.

Een warp is dat er letterlijk een twist in zit. Dan speelt één kan wél goed (bijvoorbeeld de lage e snaar) en de andere kant (hoge e) niet. Dat kun je zien door over de kam naar de brug te kijken.

Heathlands
5 november 2006, 15:30
Hmmz.... En dat is te repareren? Uit mn hoofd weet ik zo ff niet meer of t nou per snaar verschilde.

Overigens, ik denk dat ze alleen geleden hebben onder de temperatuurwisseling tijdens de opslag. Kan dat ook zo'n warp veroorzaken of is hol staan dan meer waarschijnlijk?

Brammibal
5 november 2006, 16:19
Edit: nee: Uitleveren: Woensdag 8 en donderdag 9 november, van 09.00 - 16.00 uur

Gelukkig voor mij aardig dichtbij.


Maar hoe kan dit gecoordineerd worden, ik heb niet veel zin om tegen jullie te gaan bieden wanneer er bijvoorbeeld twee Tokai Love rocks zijn.
Misschien handig om een kleine inventaris te maken?
Als je met inventaris een lijstje bedoeld met dingen die ze proberen te bemachtigen ? ik probeer zoon rode tokai les paul dubblecut te bemachtigen. Ik zie dat arnieball en negk3fan mij hebben overboden echter.

Robbert
5 november 2006, 16:38
Als je met inventaris een lijstje bedoeld met dingen die ze proberen te bemachtigen ? ik probeer zoon rode tokai les paul dubblecut te bemachtigen. Ik zie dat arnieball en negk3fan mij hebben overboden echter.

Ik bedoel meer dat we onderling enigzins weten wie op wat wilt bieden. Maar maakt niet uit ook, ik bied lekker mee :p

Davidian
5 november 2006, 17:43
Man man man wat wil ik die virgier graag maar ik vertrouw het allemaal niet.


Het is TE mooi om waar te zijn.

Brammibal
5 november 2006, 17:59
Iemand heeft trouwens op de combinatie met die virgier erin geboden, 830 euro.

Johannes
5 november 2006, 18:10
Als ik dit zo zie lijkt het erg op de inventaris van de Carvin store die jaren geleden in den haag failliet is gegaan... ik zie veel bekende modellen terug namelijk. Ook een leuk lotnummer: http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33526



Zeker weten, ik herken een heeel aantal gitaren en idd de Rivera amps. Damn ik wil ze allemaal!!!!!!

guitartub
5 november 2006, 18:33
dat klopt niet helemaal m'n beste. Feedback den haag is de oorsprong van de andere feedbacks. Feedback DH ging failliet, en vlak voor de uitspraak van het faillesement had de eigenaar (rara wie is dat nu toch) de andere feedback(s) al verkocht, met behoud van de naam.

Gokje: R..E??

zjanke
5 november 2006, 20:08
Man man man wat wil ik die virgier graag maar ik vertrouw het allemaal niet.


Het is TE mooi om waar te zijn.

Het is niet te mooi om waar te zijn, het is een veiling. Kijk morgen om kwart voor vijf nog maar eens, er lopen wat meer mensen op al die spullen te geilen.
Waarschijnlijk komen de handelaren zich morgen in het laatste kwartier melden om de partijen op te halen en ik ga er nu al van uit dat veel mensen zich overmorgen genaaid voelen. Heb je het hoogste bod op die Virgier en dan is het totaal van de combinatie hoger dan de afzonderlijke kavels en dan blijf je alsnog met lege handen staan....

Robbert
5 november 2006, 20:11
Ben ik met je eens Zjanke, de handelaren waren ongetwijfeld middels krantadvertenties ed op de hoogte. Biedingen zeggen werkelijk waar helemaal niets totdat de veiling gesloten is.

sjaakies
5 november 2006, 20:21
dat klopt niet helemaal m'n beste. Feedback den haag is de oorsprong van de andere feedbacks. Feedback DH ging failliet, en vlak voor de uitspraak van het faillesement had de eigenaar (rara wie is dat nu toch) de andere feedback(s) al verkocht, met behoud van de naam.


uh ik weet maar zeg het niet

rickert
5 november 2006, 20:58
Ik vind die Rickenbacker kopie'tjes wel wat hebben, maar inderdaad ik ben ook bang dat een kwartier voor de levering een handelaar de hele zooi meeneemt. Beetje jammer altijd van dit soort dingen.

Lennert
5 november 2006, 21:18
Poeh hee, ik zit ontzettend op zo'n groene B35 te gassen.. 110 euro!, balen dat je het ter plekke moet ophalen... maarja morgen zal de prijs toch wel omhoog knallen.

Noid
5 november 2006, 21:55
Weet iemand al hoe het zit met die clusteraankopen? Ik heb al een inlognaam aangemaakt :) 10 goede gitaren voor 1350 Euro, lijkt me namelijk niet gek.

Edit: ik kon het niet goed opmaken uit de site hoe het zit met die clusteraanboden, dus maar een bod uitgebracht op een status 5 snaar basgitaar (en nu maar duimen ;))

Brammibal
5 november 2006, 22:04
Heb je het hoogste bod op die Virgier en dan is het totaal van de combinatie hoger dan de afzonderlijke kavels en dan blijf je alsnog met lege handen staan....
ik wee tniet of di twaar is

chrislakenvelt
5 november 2006, 22:05
Weet iemand wat specificaties van die Mayhill versterkers? Zijn deze versterkers voor elektrisch of akoustisch? Wat zijn de instelmogelijkheden?
Ik kan namelijk helemaal niks over deze versterkertjes vinden.

stratokai
5 november 2006, 22:44
ik wee tniet of di twaar is

Is waar: als het bedrag van de combinatie gelijk of hoger is aan de som van de losse onderdelen, dan wint de combinatie. Ik heb het "veilinghuis" daarover gebeld.

iwamoto
5 november 2006, 22:46
Is waar: als het bedrag van de combinatie gelijk of hoger is aan de som van de losse onderdelen, dan wint de combinatie. Ik heb het "veilinghuis" daarover gebeld.
maar als dus iedereen voor elk onderdeel 100 euro meer bied, dan de totaalsom, dan gaat de totaal koop niet door? mijn account is nu ook al aangemaakt, maar bieden doe ik pas het laatste kwartier :p

Negative K3 fan
6 november 2006, 00:00
Als je met inventaris een lijstje bedoeld met dingen die ze proberen te bemachtigen ? ik probeer zoon rode tokai les paul dubblecut te bemachtigen. Ik zie dat arnieball en negk3fan mij hebben overboden echter.

mooi dingetje he? :D

Lenweë Míriel
6 november 2006, 00:31
staat echt mooi spul tussen alleen je merkt nu al dat de prijsen beginnen te stijgen.
ook zit er volgens mij iemand tussen met te veel geld enig idee wie the string is, die gast bied echt op alles wat hij/zij tegen komt.
maar als mensen trouwens nog opberg plaats nodig hebben ik kan wel wat spullen bij mij thuis opslaan tot het opgehaald kan worden in het weekend bijv.
maar ik ben geen loods dus beperkte ruimte.

iwamoto
6 november 2006, 00:35
staat echt mooi spul tussen alleen je merkt nu al dat de prijsen beginnen te stijgen.
ook zit er volgens mij iemand tussen met te veel geld enig idee wie the string is, die gast bied echt op alles wat hij/zij tegen komt.
maar als mensen trouwens nog opberg plaats nodig hebben ik kan wel wat spullen bij mij thuis opslaan tot het opgehaald kan worden in het weekend bijv.
maar ik ben geen loods dus beperkte ruimte.
the string is een winkel in amsterdam, de honden! maare, ik ga proberen gewoon met mn OV em op te halen als ik hem kan krijgen, maar anders laat ik je wel ffe wat weten, ok?

fred dons
6 november 2006, 07:57
@ Orpheo
niet helemaal, de rotterdamse Feedback is samen met die van RE opgericht alleen zijn zij al eerder uit elkaar gegaan en onstond FB den Haag naast die van Rotterdam, die in rotterdam was eerst een klein winkeltje waar ze 2e handsinstrumenten verkocht o/a orgels
die van RE in den Haag ging failliet (waar zijn winkels wel vaker last van hadden meestal net nadat hij er was uitgestapt) en hij ging samen met Servaas (ook net failliet) over naar de Carvin musicstore, RE stapte daar weer uit (en de winkel ging failliet), en begon vervolgens Mr. Gitaar in Amsterdam (waar hij vervolgens weer uitstapte en de winkel failliet ging)

en deze partij is inderdaad van de Carvin Music store, hij is al een keer eerders geveild maar geen idee hoe dat afgelopen is

fred dons
6 november 2006, 07:58
en oh ja wat de veiling betreft: niets te zien, gewoon doorlopen ja ;)

Lennert
6 november 2006, 10:41
Mjah toch maar geboden :P niet dat ik geloof dat ie voor 185 euro weggaat..

Maar mocht het zo zijn, hoe zit dat dan? houden ze hem vast totdat je hem op kan halen, moet iemand direct op dat moment daar staan.. hoe werkt het?

Jah ik had ws iets moeten lezen, maar zit nu op stage en heb niet echt tijd voor dat soort dingen :P

fred dons
6 november 2006, 11:29
symphatiek Lennert, wat had ik nou gezegd,doorlopen !! ;)

tis gewoon even afwachten inderdaad of een handelaar op het einde besluit
alles in een batch te pakken (wat ik wel verwacht)

iwamoto
6 november 2006, 11:33
shit, die carvin ultra V is al naar de 160 gegaan, hmmm, ik denk niet dat ik dit ga redden :(

Lennert
6 november 2006, 12:00
Mjah.. 185 wordt al 255! (o_O) dat haal ik nog maar net, als het hoger wordt haak ik af...

Edit: Fred, ik zie dat je op een andere carvin hebt geboden waarop ik ook een oogje had, maar nog niet op had geboden ;) Nu heb ik in iig geen interesse meer! :-) wel een heel mooi ding idd!! (die naturel dc200 of iets)

fred dons
6 november 2006, 12:33
maakt niet uit, ik heb op een aantal gitaren geboden met idee er 1 te winnen (mocht ik ze allemaal winnen dan moet ik weer wat muurhangers erbij ;) )
maar zoals gezegd ik verwacht wel dat een handelaar er mee vandoor gaat

Lennert
6 november 2006, 12:56
Ja inderdaad.. maar die winkels als the string e.d. hebben wel vroeg geboden, wel raar opzich, en nu bieden ze niet over de nieuwe bedragen heen. Die zijn waarschijnlijk ook op een mazzeltje aan het azen.
Hopelijk weten "de handelaars" er niets vanaf :x

Achja, aan de andere kant is het toch niet gezond voor m'n portemonee als ik win :P Maar niet geschoten is altijd mis..

fred dons
6 november 2006, 13:30
ik denk omdat deze veiling al 2 keer eerder gelopen heeft (zonder dat er daadwerkelijk iets verkocht werd) dat de handelaren nu even de kat uit de boom kijken
+ ik weet niet op hoeveel items de string nu geboden heeft maar het tikt natuurlijk ook voor hun flink aan als ze opeens alles zouden winnen waar ze op geboden hebben dus misschien wachten zij ook tot het laatste moment voor hun "killerbid"

Trocar
6 november 2006, 13:49
Hmm, er zijn inmiddels wat kavels "vervallen ivm brandschade".
Natuurlijk ook die ene die ik aan het volgen was...

fred dons
6 november 2006, 13:57
misschien iemand aan het "backdoren"

Lennert
6 november 2006, 14:16
Ah, is het zó'n veiling :-/

Lennert
6 november 2006, 14:34
Nog maar 2 en n half uur te gaan, en ik heb nog altijd het hoogste bod, nu begin ik toch zenuwachtig te worden (-:þ

Al weet ik dat het zinloos is om die hoop te koesteren :-P

-robbert-
6 november 2006, 14:59
maar als ik het goed begrijp, een combinatie gaat zoiezo voor een individueel item?

strat58
6 november 2006, 15:01
Hoi wedden dat er binnenkort heel veel Tokai's en pignose versterkerstjes worden aangeboden in het land, en dat vlak voor sinterklaas en kerst.
Dat is slim gespeeld. Trouwens de Sovtek versterkers zijn ook niet verkeerd.
Shoot net een Strat gekocht 1994 reissue dus de sok is leeg.
Zo'n Tokai Les Paul Junior is niet gek. Brandschade dus de winkel heeft in de fik gestaan en volgens mij is er een tijdje terug in Den Haag een veiling geweest van een muziekzaak die was afgebrand, toen hoorde ik het ook al te laat zou dit van de zelfde muziekzaak zijn. Brrr water en gitaren en elektronica als dat maar goed gaat. Anderzijds zijn daar misschien wel de prijzen op gebaseerd.
Peace Strat58

LostHighway
6 november 2006, 15:01
maar als ik het goed begrijp, een combinatie gaat zoiezo voor een individueel item?
Stel je hebt een combi van 5 items, als de prijs van alle items samen gelijk is aan die van de combi of die van de combi is hoger krijgt de combi voorkeur, zijn de afzonderlijke items duurder gegaan dan het bod op de combi tellen de afzonderlijke boden..

zeppo
6 november 2006, 15:13
Hoi wedden dat er binnenkort heel veel Tokai's en pignose versterkerstjes worden aangeboden in het land
Dat wilde ik ook al zeggen. Maar: als we weten voor hoeveel die verkocht zijn, weten we wel hoeveel we moeten bieden :D

fred dons
6 november 2006, 16:37
f*cking website is down :angry:

Toaster
6 november 2006, 16:39
ja kut he net te laat met snipen

fred dons
6 november 2006, 16:40
best wel :D

almarvk
6 november 2006, 16:43
Kan ook best zijn dat het overgrote deel in één koop over wordt gekocht door een winkel oid.

Noid
6 november 2006, 16:49
Yep, die server staat waarschijnlijk overuren te draaien. Als ik je er door komt kun je misschien toch nog een goede deal maken. Ik had eigenlijk al besloten om er vanaf te zien, maar ja, als het een buitenkansje is, toch nog maar even proberen om die server nog wat meer te kietelen.

Ja, ik kom er door, maar nu valt me op dat veilingen die eerst om 17:00 zouden sluiten om 17:35 en 18:30 pas sluiten???

mdb
6 november 2006, 16:50
Yep, die server staat waarschijnlijk overuren te draaien. Als ik je er door komt kun je misschien toch nog een goede deal maken. Ik had eigenlijk al besloten om er vanaf te zien, maar ja, als het een buitenkansje is, toch nog maar even proberen om die server nog wat meer te kietelen.

Ja, ik kom er door, maar nu valt me op dat veilingen die eerst om 17:00 zouden sluiten om 17:35 en 18:30 pas sluiten???
Er staat ergens dat als er meer word geboden de tijd word verlengd met 5 minuten.

Debaser
6 november 2006, 16:56
jammer dat al die prijzen zo zjin gestegen,

ik wilde die batch van 9 sovtek small stones wel :)
ben er een heel erge fan van.

twee goeie uitzoeken en de rest verkopen.

Noid
6 november 2006, 16:56
Er staat ergens dat als er meer word geboden de tijd word verlengd met 5 minuten.
Ja dat klopt, dat staat er ook. Maar ik was in de veronderstelling dat alle veilingen om 17:00 sloten en zie nu andere eindtijden.

Noid
6 november 2006, 17:02
Owww zo down die site, zo down .... damned, helaas!!

Wat nu? ze lopen natuurlijk in de veiling ook veel geld mis zo, iedereen die tegen het laatst wou bieden kwam er natuurlijk niet door ...

imlikeajungle
6 november 2006, 17:03
Er staat datze dan later opnieuw openen!

llahsraM
6 november 2006, 17:04
De site werkt niet :( heeft iedereen hier last van?

Gerbren
6 november 2006, 17:05
De site werkt niet heeft iedereen hier last van?
ja.. helaas.....

Negative K3 fan
6 november 2006, 17:06
belachelijk

Izz
6 november 2006, 17:07
viel ook wel te verwachten natuurlijk, maar als ze later opnieuw openen moet je net geluk hebben... tzal wel storm blijven lopen natuurlijk...

llahsraM
6 november 2006, 17:08
dit is echt klote :nervous:

Emocide
6 november 2006, 17:08
gebeurd niks, stond wel op zo'n uitleg ergens van in geval dat site niet deed word die tijd erbij toegevoegd ofzo
niks aan de hand dus :D

llahsraM
6 november 2006, 17:10
hij werkt bij mijn de site :dance:

Brammibal
6 november 2006, 17:14
Echt fokking irritant.

llahsraM
6 november 2006, 17:20
heel irritant. Ik weet nu niet of ik het hoogste bod heb.

jw009
6 november 2006, 17:27
Bij mij doet hij het ook, maar wel gruwelijk langzaam. (ik heb snel maar even paar keer geboden)

fred dons
6 november 2006, 17:30
wat een but site, slim voor een online veiling huis om te bezuinigen op voldoende lijnen

fred dons
6 november 2006, 17:31
als het goed is heb ik 2 carvins

Jax
6 november 2006, 17:33
Die prijzen.... van gesloten items nog wel!!11... *huilt*

Brammibal
6 november 2006, 17:35
njA, wel kut dat die tokai jrs weg zijn.

fred dons
6 november 2006, 17:35
eh... 1 carvin (net nog overboden en zo leuk vond ik die laatste gitaar nou ook weer niet)
maar in ieder geval 1 solid koa telecaster erbij (als het veilinghuis de kavel gunt tenminste)

bartow
6 november 2006, 17:41
lekker, probeer 10 minuten voor tijd op het item te bieden dat ik wil, wordt ie 1 minuut na sluiting geladen, zeer fijne site :S
probeer nu bod te doen, zul je zien dat ie dat ook 1 minuut na tijd pas kan verwerken.

fred dons
6 november 2006, 17:44
hou op schei uit

uiteindelijk heb ik de gitaar die ik wilde hebben maar als ik zie waar de "reservelijst" voor is weg gegaan had ik nog wel een bod willen doen
10 minuten laden voor 1 pagina, absurd!!

llahsraM
6 november 2006, 17:45
super k*t site

JulesKr
6 november 2006, 17:45
Shit, een halve minuut voor tijd overboden :nervous: :( .

Gerbren
6 november 2006, 17:46
ik zie nog helemaal niets, site is nóg aan t laden :S

fred dons
6 november 2006, 17:47
dan heb je nog 4,5 minuut (hij wordt automatisch verlengd met 5 minuten als in de laatste 5 minuten een bod komt)

JulesKr
6 november 2006, 17:48
Ik weet het maar voor 135 euri vind ik wel iets anders leuks ;)

llahsraM
6 november 2006, 17:48
Tokai love rock met gitaarkoffer 210 euro :eek:

bartow
6 november 2006, 17:49
haha ja hoor! SOLD! dikke *&@!#!!!

Brammibal
6 november 2006, 17:51
of ide rode tokai voor 195 :|

olaf reijnders
6 november 2006, 17:52
Ik ben The String mooi te vlug afgeweest. Ik ben, onder voorbehoud, de nieuwe eigenaar van een Tokai Jazz Sound.

fred dons
6 november 2006, 17:52
ik had gelukkig al een tokai maar met die prijzen had ik er nog wel 1tje er bij kunnen nemen

overigens hoor je morgen pas of je hem ook echt krijgt van het veilinghuis

Tristan
6 november 2006, 17:53
Sorry jongens, ik wist ook niet dat het zo'n belachelijke bende zou worden...
Tsjongejonge, als je ziet waar die gitaren uiteindelijk de deur voor uitgaan dan had ik wel gelijk met mijn Topictitel... :seriousf:

Ik heb zelf net naast die linkshandige Tokai Telecaster gegrepen, ik had wel 245 euro willen bieden, maar de site werkte ineens niet meer, nu heeft ene Claire de gitaar voor 220 euro gescoord, balen!
Is Claire iemand van hier?

Die linkshandige Tokai Strats laat ik maar voor wat ze zijn, belachelijk goedkoop, maar ik zit er niet echt op te wachten...

Die Hughes & Kettner Tube Rotosphere is misschien nog cool, is iemand daar nog mee bezig en met de Rivera en Sovtek amps?

fred dons
6 november 2006, 17:53
gefeliciteerd Olaf!

Negative K3 fan
6 november 2006, 17:53
als niet iemand heel veel voor een combinatie heb geboden ben ik nu een Tokai SG rijker :D en misschien nog wel meer, ff mn mailbox nakijken :)

fred dons
6 november 2006, 17:55
ik heb nog een bod gedaan op een synth misschien dat dat nog wat wordt

Negative K3 fan
6 november 2006, 17:55
maar in ieder geval 1 solid koa telecaster erbij (als het veilinghuis de kavel gunt tenminste)

niet niks...

fred dons
6 november 2006, 17:55
sinterklaas is vroeg dit jaar :D

Brammibal
6 november 2006, 17:56
voor hoeveel ? ik probeer die laatse sg nog te bemachtigen ..

Negative K3 fan
6 november 2006, 17:57
voor hoeveel ? ik probeer die laatse sg nog te bemachtigen ..

tweehonderdenzestigeuro exclusief. Op die foto hangt het prijskaartje er nog aan, 1300 (zal wel in guldens zijn), maar dan nog is het een goed koopje als je bijvoorbeeld kijkt naar tokais op ebay.de enzo...

llahsraM
6 november 2006, 18:01
ik baal als een stekker want ik was zo dicht bij zo'n tokai tje :(

Izz
6 november 2006, 18:03
ja, jammer... ik had ook nog een bod op een LP jr van 235, maar twee minuten na mij alweer overboden... voor de rest werkte die site gewoon niet snel genoeg, als je dan ziet dan één van die rode LP jr's voor (ik dacht) 195 of 210 is weggegaan, baal ik wel...

heeft er iemand niet toevallig zo'n combi opgekocht met een LP jr erin die ie niet hoeft? :D

Brammibal
6 november 2006, 18:04
diw Domtijgers heeft zoon gele tokai jr voor 195. zit die gelukkige op dit forum ?

fred dons
6 november 2006, 18:05
het was voor het veilinghuis ook beter geweest als ze een beter computersysteem hadden gehad, ik denk dat ze toch meer hadden kunnen vangen

RRRobin
6 november 2006, 18:08
damn, server ging echt veel te sloom op het eind, had sowieso nog wel ERGENS overheen willen bieden als je de prijzen ziet waarvoor ze nu weg gaan :P gefeliciteerd met de nieuwe aankopen voor de (potentiele) gelukkige winnaars :D

no 1 hops
6 november 2006, 18:09
je kan wel klagen dat hun computer/server niet deugt, maar wie /zij, had kunnen verwachten dat leden van gitaarnet hen overspoelen zou ;-)

maar even zonder gekheid.
het is plaatselijke tijd iets over 18.00
waarom geeft de posting dan een uur later aan?

edit
krijg nou wat, nu is het allemaal weer goed op tijd.
dus ook deze server is niet 100 punten

RRRobin
6 november 2006, 18:12
ligt aan je instellingen denk ik? hier klopt de klok :P we zouden nog kunnen gaan klagen natuurlijk dat de site niet goed bereikbaar was, maar das dan wel weer lullig voor diegene hier die wel wat hebben gewonnen voor een spotprijs :p maar als de winnaars het nu alsnog niet krijgen door bijv. een te lage prijs, kunnen we dat alsnog doen natuurlijk :p

Izz
6 november 2006, 18:14
hehe aan die mogelijkheid zat ik ook al te denken... zou idd erg lullig zijn voor degene die nu iets moois hebben...

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:14
enige nadeel is wel dat dat gehucht op ruim 3 uur reizen met OV zit :(

fred dons
6 november 2006, 18:17
ja ik moet er een vrije middag voor opnemen (er zijn ergere dingen)

ik heb er net ook een synth bij

Heathlands
6 november 2006, 18:20
toch niet die matrix 1000 he?

Lenweë Míriel
6 november 2006, 18:23
wederom bied ik mezelf als tijdelijke opslag ruimte aan.
dus dan kan het opgehaald worden in het weekend.
pm even als je interesse hebt

Brammibal
6 november 2006, 18:25
Woehoe, een tokai sg voor 255 waarbij nog 35 % moet worden.

fred dons
6 november 2006, 18:25
nee een ensoniq

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:26
wederom bied ik mezelf als tijdelijke opslag ruimte aan.
dus dan kan het opgehaald worden in het weekend.
pm even als je interesse hebt

hey lenwee, voor mij is het niet nodig, ik heb vrij en OV. Dus eigenlijk is het wel ideaal dat ik woensdagochtend weg kan... het lange reizen is alleen erg verneukt, in totaal 6 uur en dan moet ik hopen dat ik het in 1 keer goed vind...

RvB
6 november 2006, 18:26
je moet het toch anders tellen dan er 35% erbij te doen?

eerst 16% erbij en dan van dat bedrag 19% erbij?

frekie
6 november 2006, 18:27
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0092.jpg

Mijn aanwinst: LP junior/P90 voor 220 ex ex ex :seriousf: Als ie net zo goed is als mijn LP is dat een koopje.
Ik bood ook nog op een SG maar werd op het laatst overboden door ene NegativeK3fan :(;)
Ik heb vroeger bij Carvin Music Store een Tokai Jap Les Paul en een Strat gekocht, ze hadden idd nog een hele wand vol Jap Tokai's hangen toen ze failliet gingen. Apart dat die boedel nu pas geveild wordt. We praten toch denk ik over 2000/2001.
Het is idd weer een hele dag in het OV, ik zal ze eens bellen of ze ook versturen. Zal wel niet.

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:27
Woehoe, een tokai sg voor 255 waarbij nog 35 % moet worden.

ik zat nog te denken, zal ik daar overheen gaan :D

niet gedaan dus... maargoed, ik heb nu een andere SG. Ik ben benieuwd, ik heb nog nooit op een SG gespeeld, maar ze hebben wel wat.

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:30
Ik bood ook nog op een SG maar werd op het laatst overboden door ene NegativeK3fan :(;)

merci beaucoup, maar troost je, ook voor mij is het een kuteind met OV

Brammibal
6 november 2006, 18:31
Gefeliciteerd Frekie! Super mooie gitaar. Bedankt negk3f! :dance:

fred dons
6 november 2006, 18:31
ze werden al een keer eerder ter veiling aangeboden maar blijkbaar werd toen de gewenste prijs niet gehaald (was geen online veiling en de meeste winkels die ik kende gingen niet bieden omdat de markt op dat moment volledig op zijn gat lag)

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:32
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0217.jpg

deze wordt van mij als het goed is

fred dons
6 november 2006, 18:33
cool! en nu maar wachten op het mailtje van van Beusenkom

amon
6 november 2006, 18:34
zie ik nu goed dat die rivera top voor 450 is weggegaan???

Brammibal
6 november 2006, 18:35
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/603.jpg
deze van mij als het allemaal geod komt..

Tristan
6 november 2006, 18:35
Hee dudes, ik wil ook wel een gitaar ophalen en opslaan voor jullie, maar ik weet niet hoe het dan met de betaling zit, ik ga niets voorschieten ofzo...

frekie
6 november 2006, 18:38
Jaja negativeK3fan, wrijf het er maar in ;)
Als ik het goed heb gezien/onthouden duurde deze veiling ook maar 2 dagen, willen die lui eigenlijk wel wat verdienen?
Het doet me een beetje denken aan mijn rommelmarkt hobby, naar al die dorps rommelmarkten gaan en dan een half uur vantevoren in de rij gaan staan met de vaste handelaren. Het zijn altijd dezelfde, ons kent ons en ze weten precies waar wat te halen is.
Dit lijkt me ook zo'n onderonsje van concullega bedrijven die faillissements boedels opkopen.

amon
6 november 2006, 18:40
wat een kutsite jongen...

ik ging voor combinatie 619 tm 629
10 hele mooie drumbekkens, die ik dan wel weer op marktplaats voor het dubbele zou verkopen. Dus ik 600 bieden, doet die site er 3 minuten over om de volgende pagina te laden, krijg ik eindelijk die pagina, staat er dat ik overboden ben. Volgende bod moet 100 euro meer zijn, dat heb ik er dan weer niet over.
Als die site nou gewoon zou werken, was dat bod van 600 voor mij en had die andere gast misschien ook gedacht dat 700 teveel zou zijn.

Negative K3 fan
6 november 2006, 18:41
deze van mij als het allemaal geod komt..

ik zou ze graag eens naast elkaar zetten om te vergelijken...

amon
6 november 2006, 18:46
ik baal als een stekker man!
even 'snel' kijken of er nog wat anders te halen valt...

amon
6 november 2006, 18:50
nog 40 seconde om mn bod te verwerken, kom op site, je kunt het!

Brammibal
6 november 2006, 18:50
@negk3fan als we hem op het hetzrelfde tijdstip ophalen, kunne we ze naast elkaar leggen. en als ik joue dan fijner vindt en jij mijne kunnen we altijd ruilen..

amon
6 november 2006, 18:50
jaaaaaaa, met nog 10 seconde te gaan kwam ik op de site met het nieuws:

U bent de hoogste bieder op deze kavel

Brammibal
6 november 2006, 18:52
haha, nu 5 min wachten ..

amon
6 november 2006, 18:52
ja, idd....

amon
6 november 2006, 18:58
jeeeej, met de gedachte van 'alesis kan goede reverbs maken', heb ik maar eens 15 euro geboden op de Alesis Wedge desktop master reverb, ofzo...

Om toch maar íets te hebben waardoor ik het gebaal over die bekkens kan vergeten!

amon
6 november 2006, 19:01
fuck, vaag, ineens staat er nog 2 minuten op de klok, maar geen nieuw bod... Misschien dat die klok dus wel geupdate wordt, maar de biedingen niet, de pagina is nu aan het refreshen... maar in 2 minuten kan ik nooit refreshen en bieden, wat een belabberde site zeg!

amon
6 november 2006, 19:02
wtf? Nu blijkt dat ik nog een keer geboden heb, mezelf met 5 euro overboden...!!!??? Moet ik dat ding nu al voor 20 euro kopen en begint de klok weer op 5 minuten.

edit: ik zal voortaan de editfunctie gebruiken... :P

Brammibal
6 november 2006, 19:14
dat heb ik ook met een stellletje power drives, steeds komt er 5 minuten bij, maar niemand bied!
ow, eindelijk heb ik ze!

Negative K3 fan
6 november 2006, 19:15
@negk3fan als we hem op het hetzrelfde tijdstip ophalen, kunne we ze naast elkaar leggen. en als ik joue dan fijner vindt en jij mijne kunnen we altijd ruilen..

ik ga hem woensdag ophalen, ik ga niet al te laat weg hier... ik hoop er rond een uur of 1 te zijn.

amon
6 november 2006, 19:15
nja, het ziet er nu naar uit dat ik hem wel heb, staat wellicht leuk naast mn behringer bcf2000

Brammibal
6 november 2006, 19:17
ik zal is kijken, zit wel in een toetsweek dus moet kijken of ik niet dan een toets heb..

Jax
6 november 2006, 19:23
AAAAH, nee, we zijn al bij de pluche dieren.... :(

AlterEgo
6 november 2006, 19:24
ik geloof dat ik 7 pedalen heb voor 100 euro. Mits het me gegund is :)

amon
6 november 2006, 19:26
haha, ja, idd...

Ik heb ze trouwens wel even een mailtje gestuurd met een klacht over dat slome gedoe en over hoe het kan dat ik mezelf overboden heb, door op refresh te klikken (om de biedingen up te daten en te zien of er misschien iemand anders mij overboden heeft). Ze stellen zichzelf niet verantwoordelijk voor het slecht functioneren van de site zeggen ze in de voorwaarden, maar ik wilde het ze toch even zeggen!
Stel je voor dat ik wel die bekkens had gekocht, 600 had geboden en ook op refresh had geklikt en ik ineens daardoor een bod van 700 had geplaatst....

Maargoed, een Alesis reverbje erbij voor een prijs waarvoor ik hem zo in de prullenbak donder als het niets is bij wijze van spreke.

amon
6 november 2006, 19:27
ik geloof dat ik 7 pedalen heb voor 100 euro. Mits het me gegund is :)

welke, een small stone paketje?

Brammibal
6 november 2006, 19:31
trouwens negk3 fan ik ga om 11 uur hier met de auto weg, dus om 12 uur ben ik daar, ik kan niet ehct later. jammer maar helaas!

AlterEgo
6 november 2006, 19:36
welke, een small stone paketje?
Nee het Boss equalizer/basspedalen pakket.

http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33877

Negative K3 fan
6 november 2006, 19:40
ik ben nog een veiling aan het volgen en hij wordt telkens verlengd, heel irritant.

Lennert
6 november 2006, 19:48
Faaaack... ik moest iets voor 5en weg naar huis van m'n stage... toen stond mijn bod nog, kom ik thuis, ben ik 3 maal overboden.. :-(, nu is die gitaar voor 285 euro weggegaan...! daar had ik best nog n schepje boven op kunnen doen verdomme!!

Jax
6 november 2006, 19:52
Kan je op de een of andere manier snel een lijst krijgen van zaken die nog niet weg zijn?

Negative K3 fan
6 november 2006, 19:57
http://www.beusekom.nl/auction/iteminfo.asp?ItemID=34259

OK Nog weer wat gewonnen :D

dit is allemaal bedoeld voor de doorverkoop... in sommige gitaarwinkels vragen ze meer dan 10 euro voor van die wandhangers, ik zet ze binnenkort dus op marktplaats voor een euro of 5 voor mensen die geinteresseerd zijn :)

forceps
6 november 2006, 20:09
Gefeliciteerd! Altijd handig, en de inleg heb je er zo uit, wie weet wat er allemaal in die dozen zit :)

Negative K3 fan
6 november 2006, 20:12
Gefeliciteerd! Altijd handig, en de inleg heb je er zo uit, wie weet wat er allemaal in die dozen zit :)

precies, dus jullie zullen binnenkort een heleboel waar van mij op marktplaats zien :)

amon
6 november 2006, 20:17
wow, als daar ook wat snoeren en jack pluggen bij zitten, ben ik wel geinteresseerd alvast (als het Neutrik pluggen zijn, of vergelijkende kwaliteit)!

amon
6 november 2006, 20:20
wie is er met deze vandoor gegaan: http://www.beusekom.nl/auction/iteminfo.asp?itemID=33056

amon
6 november 2006, 20:21
enige nadeel is wel dat dat gehucht op ruim 3 uur reizen met OV zit :(
3 minuten fietsen...

Negative K3 fan
6 november 2006, 20:27
wow, als daar ook wat snoeren en jack pluggen bij zitten, ben ik wel geinteresseerd alvast (als het Neutrik pluggen zijn, of vergelijkende kwaliteit)!

ik hou jullie op de hoogte :)

Negative K3 fan
6 november 2006, 20:28
wie is er met deze vandoor gegaan: http://www.beusekom.nl/auction/iteminfo.asp?itemID=33056

check het prijskaartje wat daaraan hangt... Ik ben trouwens benieuwd of iemand van het forum er met de rivera amps en cabs vandoor is gegaan, het is dat ik op 3 uur met OV zit, anders had ik het wel geweten :o

AlterEgo
6 november 2006, 20:54
Ligt het aan mij of zijn de prijskaartjes in guldens ofzo, sommige prijzen zijn echt idioot hoog, zeker in vergelijking met andere aanbiedingen in andere winkels.

Jax
6 november 2006, 20:57
Ligt het aan mij of zijn de prijskaartjes in guldens ofzo, sommige prijzen zijn echt idioot hoog, zeker in vergelijking met andere aanbiedingen in andere winkels.

Dat zal wel, eerder in dit topic vertelde iemand ook dat de failissement in 2001 ofzo plaatsvond, dus dat zullen de oude prijzen wel zijn.

Jax
6 november 2006, 21:03
hee, uhm, hoe weet je of je gewonnen hebt? Ik heb nu een hoogste bod op iets, kavel is gesloten, maar ik krijg geen mailtje ofzo van, je hebt gewonnen. Zou het kunnen dat alles in een combinatie is gegaan?

zeppo
6 november 2006, 21:24
hee, uhm, hoe weet je of je gewonnen hebt? Ik heb nu een hoogste bod op iets, kavel is gesloten, maar ik krijg geen mailtje ofzo van, je hebt gewonnen. Zou het kunnen dat alles in een combinatie is gegaan?
Kan ook nog dat ze bezig zijn met verwerken. Ze behouden het recht van gunnen voor, dus dat houdt in dat niet alles automatisch verwerkt zal worden.

Keesz
6 november 2006, 21:27
KUUUUT hebben we sinds vandaag draadloos i-net, 2 dagen ermee gekut...mis ik dit!!!!

grrrrrr

Robbert
6 november 2006, 21:33
Poep, ik had er op gerekend tussen college en werk tijd te hebben. Mis dus. Doet pijn te zien dat de Love rock's voor zo weinig weg gingen :dontgeti:

Noid
6 november 2006, 21:35
Iedereen die geslaagd is: enorm gefeliciteerd!

Verder: schijt site! Verdomme, niks, helemaal niks, nada en nothing kunnen scoren. Waar ik op geboden had is tegen het eind toch nog weer overboden en toen draaide die site echt voor geen meter :angry:

olaf reijnders
6 november 2006, 21:44
Thanx!

Weliswaar heb ik een bas gescoord, maar wel voor een belachelijk lage prijs.

http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0013.jpg
Tokai Jazz Sound.

Flipkoos
6 november 2006, 22:03
Thanx!

Weliswaar heb ik een bas gescoord, maar wel voor een belachelijk lage prijs.



Weet je zeker dat je links bent? :dance:

bartow
6 november 2006, 22:33
damn, hebben toch nog genoeg mensen een mooie deal kunnen krijgen, congrats allemaal! sovtek buizentopjes voor 135, grrrr als die site t toch eens wat beter had gedaan rond sluit. Als ik dit http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33298 had gezien rond sluitingstijd had ik nog wel een gokje gewaagd voor 125,- . Toch nog die twee 1x12's voor n prikkie op de kop getikt, nu eens kijken of t ook wat is :P

amon
6 november 2006, 22:51
Je krijgt nog geen bevestiging dat je hebt gewonnen ofzo, omdat de verkoper nog moet goedkeuren of hij met de geboden prijs akkoord wil gaan. Alles is wel voor belachelijk lage prijzen weggegaan, misschien dat ie nog wel het een en ander terugeist en niet verkoopt voor de prijs die geboden is...

olaf reijnders
6 november 2006, 22:53
Weet je zeker dat je links bent? :dance:

Lollig hoor.

Ik wacht ook gewoon af. Ik hou rekening met een teleurstelling. Ik hoop het natuurlijk niet.

mies-bvd
6 november 2006, 23:04
Ik ben ook benieuwt jammer genoeg was ik de heletijd op school een toets aan het maken dus kon er pas na half 6 thuis bij !

Ik had al wel een selectie gemaakt, maar wat er voor mij over was was dit :
http://www.beusekom.nl/auction/ItemInfo.asp?itemID=33510

Ik heb zelf wel een JCM thuis staan maar voor kleine gigs leek me dit toch wel handig om zon ampje er bij te hebben.
Alleen iemand enige idee wat voor type marschall dit is ?

( leek mij zelf een amp uit de 9000 serie ? )


Hopen dat ze inderdaad ons niet terleurstellen voor deze mooie prijzen !

Negative K3 fan
6 november 2006, 23:06
dat is alleen een pre-amp he, daar heb ika lleen niet zoveel verstand van, ik zal het eens opzoeken...

mies-bvd
6 november 2006, 23:10
dat is alleen een pre-amp he, daar heb ika lleen niet zoveel verstand van, ik zal het eens opzoeken...

I no weet dat het alleen een pr amp is ;)

olaf reijnders
6 november 2006, 23:11
Dat is ook geen geld voor zo'n preamp.

Ik zit eigenlijk te hopen dat ze allang blij zijn dat ze dit achter de rug hebben.

vinni
6 november 2006, 23:23
Ehhh....heb ik iets gemist....?

Godverdegodver....:angry::angry::angry:

Maarru....gefeliciteerd met jullie aankopen.


Vinni

grindminder
6 november 2006, 23:26
eve 2 sovtek tops gescored (hoop ik..

iemand was mij te snel af met de rivera 4x12 ..gvd

imlikeajungle
7 november 2006, 01:38
Ik heb als het goed is die zwarte SG :)
Zou zelfs Jap moeten zijn als ik het goed heb... De rooie van Brammibal ook.
En dat waren beide '58s...

amon
7 november 2006, 02:00
:( ik word bedroefd van dit topic...

Ik was net te laat om mee te doen met die gitaren, glad vergeten die veiling en mn bekkenset die ik op het oog had is me weggepikt door iemand anders dankzij die trage site. Zit ik dan met mn reverbje en jullie met gitaren voor 0,1% van de nieuwwaarde!

edit: misschien dat ik dan maar bij die juweliersveiling ga investeren, maar daar heb ik dan weer geen verstand van, dus das weer zo riskant/moeilijk.

Jax
7 november 2006, 07:41
idd amon, eigenlijk had ik dit geeneens willen zien...

zeppo
7 november 2006, 07:58
idd amon, eigenlijk had ik dit geeneens willen zien...
Ik had me al vrijwillig teruggetrokken, en ook al de opmerking geplaatst dat ik deze post beter nooit had kunnen lezen.
Achteraf denk ik .... hmmm, misschien had ik toch ....

Maar goed, gedane zaken etc etc.

Negative K3 fan
7 november 2006, 08:28
eve 2 sovtek tops gescored (hoop ik..

iemand was mij te snel af met de rivera 4x12 ..gvd

gefeliciteerd dude... die sovteks zijn trouwens ook prima mod-bakjes :)

Brammibal
7 november 2006, 09:03
Ik heb als het goed is die zwarte SG :)
Zou zelfs Jap moeten zijn als ik het goed heb... De rooie van Brammibal ook.
En dat waren beide '58s...

he guitars can easily be differentiated by the truss rod cover; Japanese guitars (just as USA-made guitars) have 2 holes, whereas Korean guitars have 3 holes.
Vet, dat wist ik niet eens. Kan jij dat zien?

imlikeajungle
7 november 2006, 09:45
Vet, dat wist ik niet eens. Kan jij dat zien?

De jouwe heeft er 2, dat had ik gezien, en aangezien de jouwe verkocht werd als '58' en de mijne ook, hoop ik dat de mijne ook Jap is.
Aan de andere kant is er een heel erg redelijke kanse dat de totale opbrengst te laag is, en dan zien we met z'n allen lekker niks!

Dirk W
7 november 2006, 10:07
echt vet irritant, ik zat zonder geld. Als dit van de zomer was gebeurd had ik zo met 1200 euro aan spul weg kunnen lopen (love rock, wat amps, akoustisch gitaartje, jazz bas?) Ik word er droevig van als ik er nu naar kijk :(

frekie
7 november 2006, 10:17
Als het goed is (slagje om de arm) zijn het allemaal echte Jap Tokais. Ik heb vlak voor het faillissement nog een Jap Tokai LP van ze gekocht, toen hing er nog een hele wand vol, die gitaren zitten in deze veiling.
Vanochtend de rest vd veiling nog even doorgekeken, shit daar staat toch wel mooi spul bij, partij van 10 Ultrasonic pickups voor 30 euri, niet op geboden :nervous:
Heeft iemand al een "gunning" dus een bevestiging dat je ook echt het item kan ophalen?

Negative K3 fan
7 november 2006, 10:31
Vanochtend de rest vd veiling nog even doorgekeken, shit daar staat toch wel mooi spul bij, partij van 10 Ultrasonic pickups voor 30 euri, niet op geboden :nervous:
Heeft iemand al een "gunning" dus een bevestiging dat je ook echt het item kan ophalen?

als ik had gehoord van ultrasonic pickups had ik er vast wel op kunnen bieden...

gunning heb ik nog niet binnen, op de site staat dat ie een dag na afloop van de veilig komt

Flipkoos
7 november 2006, 10:37
De eerste gast die een Regal Dobro basgitaar heeft gescoord voor 75 euro heeft m al weer op marktplaats staan voor 295...
Als tie em daarvoor verkoopt...dikke winst...maar hoe kan hij nou wel zeker weten dattie m al heeft en m zelfs al te koop aanbieden?

amon
7 november 2006, 11:57
misschien al gewoon met de gedachte dat ie hem morgen wel heeft...


Ik heb nog geen factuur gezien oid, jullie?

fred dons
7 november 2006, 12:02
nee tis stilletjes (zijn ook nogal wat kavels die ze moeten behandelen)

amon
7 november 2006, 12:45
bekijken ze trouwens per kavel of het voor die prijs weg mag of kijken ze naar combinaties, als de combinatie (niet per se als combinatie verkocht) genoeg opbrengt mag alles in die combinatie weg, of kijken ze naar het totaal, als de totaal som hoog genoeg ligt mag alles weg?

bij die eerste 2 mogelijkheden maak ik wel kans, bij die 3e met de totaalsom denk ik niet.... :S

Brammibal
7 november 2006, 12:50
en ik begrjp nu dus dat je ook donderdag tussen 10 en 4 kan ophalen. i kdahct dat in die voorwaarden bij het beiden dat niet stond.. maar ergens anders staat dat het ook donderdag kan.

Negative K3 fan
7 november 2006, 12:51
woensdag en donderdag ophalen.

amon
7 november 2006, 13:07
klopt idd!

Toaster
7 november 2006, 13:21
misschien al gewoon met de gedachte dat ie hem morgen wel heeft...


Ik heb nog geen factuur gezien oid, jullie?

Ik heb gebeld, maar het is een beetje druk. de factuur komt eraan.

Kutzooi dat ik verdomme om 17:30 nog hoogste bieder ben van 2 sovtek mig 50 tops en dat er daarna nog overheen geboden is.

maarja...

olaf reijnders
7 november 2006, 13:23
Ik heb net met Deusekom gebeld. De facturen kunnen halverwege de middag worden verwacht.

Davidian
7 november 2006, 13:27
Ik moet niet in een donker steegje die persoon die virgier heeft meegenomen tegen komen.....:(

fred dons
7 november 2006, 13:36
nee dat is geen Vigier onder mijn jas ik ben gewoon blij je te zien :D

fred dons
7 november 2006, 13:36
niet dat ik hem heb hoor (maar ik ken wel veel mensen die hebben graag zouden willen hebben )