PDA

View Full Version : [B]Belangrijk: Belachelijke dumpsale veiling!!! Carvin Tokai[/B]



Pagina's : 1 [2]

fred dons
7 november 2006, 14:01
YES!!!! (ik heb mijn factuur binnen

frekie
7 november 2006, 14:01
Ik heb net ook met van Beusekom gebeld. De dame klonk een beetje kortaf :cheerup:
Ze zijn nog bezig met verwerken, als het goed is komt de gunning vanmiddag. Ophalen in Raamsdonksveer.

fred dons
7 november 2006, 14:02
en ik kan alleen morgen maar ophalen

amon
7 november 2006, 14:03
Dus Fred Dons is de eerste die ik kan feliciteren met (vast en zeker) een aankoop voor belachelijk weinig geld.

fred dons
7 november 2006, 14:04
yes :cooler:

olaf reijnders
7 november 2006, 14:09
Jippie! I'm happy.

fred dons
7 november 2006, 14:11
morgen dus een spontane gitaarnet meeting in Raamdonksveer

amon
7 november 2006, 14:13
Ok, ik heb mn factuur ook binnen!

Ik zal niet bij de meeting zijn, zit in delft op kamers, maar jullie kunnen wel lekker babbelen met 1 van mn ouders die mijn alesis reverb op gaan halen...

amon
7 november 2006, 14:18
Betalingsmogelijkheden: contant, per pin of telefonische spoedoverboeking onder vermelding van uw factuurnummer

Weet iemand of internetbankieren ook mogelijk is (rabobank)?

fred dons
7 november 2006, 14:23
je kan via internet ook een spoedbetaling doen

amon
7 november 2006, 14:25
weet je toevallig ook hoe dat werkt met rabobank internetbankieren? Normaal gesproken is het toch al wel dezelfde dag (/binnen enkele minuten) overgeschreven, maar voor de zekerheid lijkt het me slimmer om het dan toch maar als spoedoverdracht te doen.

amon
7 november 2006, 14:26
hmm, ik heb het al gevonden 3 euro extra kost dat wel...

grindminder
7 november 2006, 14:30
ook net factuur binnen, kan de zooi donderdag ophalen

interessander
7 november 2006, 14:36
@grindminder, welke sovtekjes heb je gescoord?

fred dons
7 november 2006, 14:37
doe je een normale betaling dan is het binnen de zelfde bank groep (dus rabo naar rabo) dezelfde dag nog op de rekening maar voor alle andere varianten (en voor de veiligheid) is een spoedoverboeking beter

LostHighway
7 november 2006, 14:52
Kheb net in een Gitarist van 2003 al een advertentie gezien van deze spullen, zal wel veel niet doorgaan dan, wie weet hoeveel keer het al geveild is..

timkermans
7 november 2006, 14:56
Ik heb 2 tokai Supertop Strats gescoord en een Tokai Loverock

Ook 2 vitrinekasten,... :-D

SPAM ON Als ik ze niet leuk vind, iemand interesse?? SPAM OFF

grindminder
7 november 2006, 15:00
@grindminder, welke sovtekjes heb je gescoord?

mig60 + mig100 , wel beetje teveel betaald voor die mig100.. maar moest um gewoon hebben,geil al jaren op dat ding.. kan ik eindelijk die kloten jcm900 verpatsen

wel kut dat die mig geen 'return' heeft, is dit er eventueel in te bouwen?
anyone? offtopic!

interessander
7 november 2006, 15:06
Ah leuk, de mig 60 heeft een vriend van me ooit gehad maar die heeft niet zoveel indruk op me gemaakt als de mig 100. Ferdy van massive assault zweert bij die dingen, ze lijken me voor grindminded ook wel geschikt, welke distortion ge je ervoor gebruiken dan?

amon
7 november 2006, 15:08
Ik heb 2 tokai Supertop Strats gescoord en een Tokai Loverock

Ook 2 vitrinekasten,... :-D

SPAM ON Als ik ze niet leuk vind, iemand interesse?? SPAM OFF

ligt er natuurlijk aan voor wat voor prijs jij kiest ze weg te doen. Ik baal namelijk wel dat ik net te laat was voor de gitaren, was het glad vergeten...

grindminder
7 november 2006, 15:10
weet ik nog niet eigenlijk, is gewoon eve testen.. heb nog een mt2, en een overdrive , zoom g7... en anders koop ik wel een hm2 .. hehehe

btw, heb je die engl kast nog tekoop?

interessander
7 november 2006, 15:16
Je hebt PM, een DS-1 is ook okee voor de mig 100, toen ik mn mig 100 had was ik helaas nog niet zo into de betere distortions dus kon ik er niet zoveel mee als ik nu wel had gekund.

marc_o
7 november 2006, 15:16
Iedereen proficiat met de aankopen. Klote dat ik effe geen geld had, anders waren alle Rivera's voor mij geweest.......dam'n, kinderen zijn veels te duur.

Squier4ever
7 november 2006, 15:21
ik heb helaas niks, de prijzen gingen net ff boven me budget, had graag zo'n junior willen hebben

Brammibal
7 november 2006, 15:41
Ik heb 2 tokai Supertop Strats gescoord en een Tokai Loverock

Ook 2 vitrinekasten,... :-D

SPAM ON Als ik ze niet leuk vind, iemand interesse?? SPAM OFF
Ja! die love rock lijkt me echt vet, was jij die gast die zoon gele voor 195 had ? ik denk dat er wel meer mensen zijn die die love rock zouden willen hebben...

ik heb trouwens net d factuur gekregen, en ik mag de tokai donderdag ophalen.

JulesKr
7 november 2006, 15:42
Ik denk ik mail ff wat ze doen met de gitaren die vervallen zijn i.m.v. brandschade, ik hou wel van een relic ;) . Vandaag mailtje terug:
"Alle gitaren met brandschade zijn inmiddels vernietigd"
WTF :eek: Ik had best z'on dobro willen komen ophalen voor 20 euro of 5 van die koffers met brandschade voor een tientje. Maar je vernietigd die dingen toch niet?

Brammibal
7 november 2006, 15:43
hahahaha, wat een belachelijk gasten..

Iceman
7 november 2006, 16:03
[SPAM]
Ik een Carvin MTS 3200 gescoord, alleen totaal overbodig met een Diezel in bezit.

Carvin specs: Volledig buizen 100 Watt, schakelbaar naar 50 watt, effectloop, 2 kanalen, gescheiden eq.
http://reviews.harmony-central.com/...in/MTS3200/10/1

Ik zoek nog wel een goede 4x12 cabinet met V30's of V60's, iemand zin in een ruildeal?

basssssplayer
7 november 2006, 16:44
Ik heb een beatle basje weten te scoren voor 90,-

netjesssssssss
J!

mies-bvd
7 november 2006, 16:44
Ik heb mijn marshall 19 inch rack pre amp + 19 ich rack en nog wat zooi !

Alleen op mij facture staat :

Uitlevering: woensdag 8 november 2006 van 13.00 - 16.00 uur, aan het adres: Lissenveld 69, 4941 VL Raamsdonksveer

Het kan toch ook gewoon donderdag ?

RRRobin
7 november 2006, 16:47
Nogmaals gefeliciteerd mannen, zeker nu het definitief is :D

fred dons
7 november 2006, 17:04
@ Mies bvd

ik denk dat zij het uit willen smeren over 2 dagen omdat ze bang zijn dat er een paar duizend man tegelijkertijd geholpen willen worden

AlterEgo
7 november 2006, 17:28
Ik heb mijn marshall 19 inch rack pre amp + 19 ich rack en nog wat zooi !

Alleen op mij facture staat :

Uitlevering: woensdag 8 november 2006 van 13.00 - 16.00 uur, aan het adres: Lissenveld 69, 4941 VL Raamsdonksveer

Het kan toch ook gewoon donderdag ?

Hoe kom je aan die factuur dan?

fred dons
7 november 2006, 17:40
is per e-mail toegestuurd

AlterEgo
7 november 2006, 18:03
Iedereen al ontvangen? Want ik heb nog niets...

bartow
7 november 2006, 18:10
yup, mag de cab'jes donderdag afhalen :)
jij nog niets binnen?

AlterEgo
7 november 2006, 18:44
Nope, nog steeds niets. Als het goed is heb ik 7 pedalen gewonnen, maar ik weet het niet zeker.. Kan het zijn dat het als combinatiepakket is verkocht?

olaf reijnders
7 november 2006, 18:50
Als dat zo is had je wel een bericht gekregen. Bel ze eens op morgen.

Negative K3 fan
7 november 2006, 20:53
wel kut dat die mig geen 'return' heeft, is dit er eventueel in te bouwen?
anyone? offtopic!

geen probleem voor een beetje amp-tech.

ik heb trouwens de factuur bij me en ik ga morgen gigantisch lang in de trein zitten, gelukkig heb ik vandaag in een tweedehands winkel 5 boeken uit de Dune serie gekocht (2 nederlandse en 3 engelse) dus ik vermaakt me wel :D

Coco
7 november 2006, 21:22
Ha, ik heb een Ges Les Paul gescoord (lefty). Nooit van het merk gehoord, maar voor € 130,- incl. kosten kan ik me daar niet echt een buil aan vallen.

Nu Donderdag nog op tijd in Raamsdonkveer zien te komen. Ik moet eigenlijk tot half 3 in Breukelen zitten.

Robbert
7 november 2006, 21:36
Ik denk ik mail ff wat ze doen met de gitaren die vervallen zijn i.m.v. brandschade, ik hou wel van een relic ;) . Vandaag mailtje terug:
"Alle gitaren met brandschade zijn inmiddels vernietigd"
WTF :eek: Ik had best z'on dobro willen komen ophalen voor 20 euro of 5 van die koffers met brandschade voor een tientje. Maar je vernietigd die dingen toch niet?

Kans dat die moesten worden vernietigd van de verzekering ...?

Robbert
7 november 2006, 21:44
Ik heb 2 tokai Supertop Strats gescoord en een Tokai Loverock

Ook 2 vitrinekasten,... :-D

SPAM ON Als ik ze niet leuk vind, iemand interesse?? SPAM OFF

Interesse zat ;)

no 1 hops
8 november 2006, 09:00
Ik denk ik mail ff wat ze doen met de gitaren die vervallen zijn i.m.v. brandschade, ik hou wel van een relic ;) . Vandaag mailtje terug:
"Alle gitaren met brandschade zijn inmiddels vernietigd"
WTF :eek: Ik had best z'on dobro willen komen ophalen voor 20 euro of 5 van die koffers met brandschade voor een tientje. Maar je vernietigd die dingen toch niet?JulesKr, verbaas jij je daar nog over?
als ze ouden van dagen tot 10 uur smorgens in hun bed laten liggen in hun eigen 'laat maar' van wege dat het anders te veel kost.
dan geven ze niet een fuck om wat hout met verf.
want dat is het voor die gasten hout en verf.
en als het niet genoeg opbrengt, ausradieren! Jawohl herr euroofficier.

Stitch
8 november 2006, 09:54
Mensen gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar een opsomming van welk spul daar allemaal naar gitaarnetters gaat! Ik heb al sovtek toppies, sg's voorbij zien komen, maar voor de rest?

Keesz
8 november 2006, 10:27
[SPAM]
Ik een Carvin MTS 3200 gescoord, alleen totaal overbodig met een Diezel in bezit.

Carvin specs: Volledig buizen 100 Watt, schakelbaar naar 50 watt, effectloop, 2 kanalen, gescheiden eq.
http://reviews.harmony-central.com/...in/MTS3200/10/1

Ik zoek nog wel een goede 4x12 cabinet met V30's of V60's, iemand zin in een ruildeal?

je hebt PM :)

frekie
8 november 2006, 11:54
NegativeK3fan, ik moet ook de hele donderdag in het OV zitten vanuut 't Noord'n. Ik arriveer als het goed is zo rond 13:00 uur daar. Ik zou je Tokai SG wel willen zien. Als je hem niet wil hebben dan PM je me maar.

jero
8 november 2006, 12:04
NegativeK3fan, ik moet ook de hele donderdag in het OV zitten vanuut 't Noord'n. Ik arriveer als het goed is zo rond 13:00 uur daar. Ik zou je Tokai SG wel willen zien. Als je hem niet wil hebben dan PM je me maar.

brammibal, jij hebt ook pm

je hebt me net overboden voor die sg, ik stond toen in de file grrrrrrrrrrrrrrrr....

heavy-metal-thunder
8 november 2006, 12:35
Precies heeft er iemand een hele partij gekocht

http://www.2dehands.be/listuser/311822/?per=75

RedBuell
8 november 2006, 12:54
JulesKr, verbaas jij je daar nog over?
als ze ouden van dagen tot 10 uur smorgens in hun bed laten liggen in hun eigen 'laat maar' van wege dat het anders te veel kost.
dan geven ze niet een fuck om wat hout met verf.
want dat is het voor die gasten hout en verf.
en als het niet genoeg opbrengt, ausradieren! Jawohl herr euroofficier.


Zo stond ik vorige week bij de kaasafdeling van C1000, heeft u anderhalve ons geraspte parmesaanse kaas voor mij????

Winkelmeneer: Natuurlijk, (en hij gaat een stuk kaas afsnijden en doet dat in de raspmachiene).

Eenmaal klaar legt hij het zakje geraspte kaas op de weegschaal en blijkt dat er 180gr kaas in zit. Ik zie hem wat kaas eruit pakken en echter de toonbank "neerleggen" totdat de hoeveelheid kaas in het zakje precies 150gr is. Toen ik even over de toonbank keek om te kijken wat hij nou deed met dat "overschot" aan kaas bleek dat hij het gewoon in de vuilnisbak gooide. Dus niet vragen mag het ietsje meer zijn of een beetje klanten binding gewoon 180 gr geven en 150gr betalen maar gewoon weggooien.....

heavy-metal-thunder
8 november 2006, 13:34
economisch gezien komt het hem beter uit dat hij je die niet gratis meegeeft!

Want misschien had je maar 100 gr nodig. Als Nederlander zou je dan kunnen zeggen "nou ja, met 90 gr kom ik er ook wel" en zou je de andere 90 gram in de ijskast bewaren voor de volgende keer. Maar nu ga je de volgende keer terug achter 150 gr lopen :-)

Bovendien is dat een goede truk om het BNP (bruto nationaal Product) kunstmatig op te voeren.

bluezooka
8 november 2006, 14:05
Ook ik ben aan het bieden geweest en aardig geslaagd.

Was al een tijdje op zoek naar een 6 snarige bas en heb er nu een gevonden.
Amberkleurige Carvin LB76.

Overige spullen:

Yamaha DG 1000 pre-amp
Sansamp Classic
Univibe + ander pedalen

http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0195.jpg

Brammibal
8 november 2006, 14:48
Als er trouwens iemand is die heel veel gas op heeft gebouwd voor een double cutaway. Op ebay staat er een Epiphone LP junior met een p90 (http://cgi.ebay.com/Epiphone-Les-Paul-Junior_W0QQitemZ260049135536QQihZ016QQcategoryZ330 37QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting). Ik heb geen zakelijke relaties met die gast. Jammer genoeg heb ik nu geen doekoe :D meer, anders had ik het wel geweten..

jero
8 november 2006, 16:58
Jammer genoeg heb ik nu geen doekoe :D meer, anders had ik het wel geweten..

dat is heel makkelijk op te lossen.... ;)

Das Schaap
8 november 2006, 17:03
Pijnlijk om hier vandaag pas achter te komen. :(

Maar de site staat in m´n bookmarks nu. Jippie. :confused:

JulesKr
8 november 2006, 17:22
JulesKr, verbaas jij je daar nog over?
als ze ouden van dagen tot 10 uur smorgens in hun bed laten liggen in hun eigen 'laat maar' van wege dat het anders te veel kost.
dan geven ze niet een fuck om wat hout met verf.
want dat is het voor die gasten hout en verf.
en als het niet genoeg opbrengt, ausradieren! Jawohl herr euroofficier.

Daar heb je gelijk in, dat is nog veel erger. Maar het zo jammer he van die mooie dingen:)

mies-bvd
8 november 2006, 20:29
Heb mijn marshall amp ook binnen nice ding !
Met buizen ! en 4 kanaals

maar 19 inch rack is extreem groot haha !
Ik dacht dat hij 60 cm hoogstens was hij is 200 meter :P
Rack is wel van carvin btw

Brammibal
8 november 2006, 20:33
Ben heeel benieuwd naar mijn gitaar! kan niet wachten tot morgen! heeft iemand anders ook al iets opgehaald ?

frekie
8 november 2006, 20:37
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0092.jpg

"Als er trouwens iemand is die heel veel gas op heeft gebouwd voor een double cutaway. Op ebay staat er een Epiphone LP junior met een p90 (http://cgi.ebay.com/Epiphone-Les-Paul-Junior_W0QQitemZ260049135536QQihZ016QQcategoryZ330 37QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting). Ik heb geen zakelijke relaties met die gast. Jammer genoeg heb ik nu geen doekoe :D meer, anders had ik het wel geweten.."

:seriousf:

OK Brammibal, jij hebt de SG, gefeli.

Brammibal
8 november 2006, 20:41
hehe, dankjewel :p

Negative K3 fan
8 november 2006, 23:00
NegativeK3fan, ik moet ook de hele donderdag in het OV zitten vanuut 't Noord'n. Ik arriveer als het goed is zo rond 13:00 uur daar. Ik zou je Tokai SG wel willen zien. Als je hem niet wil hebben dan PM je me maar.

hey frekie, ik was daar toen ook, waarschijnlijk hebben we elkaar wel gezien...

ik heb trouwens mijn SG gescoord een heeele mooie gitaar eigenlijk.

Gloednieuw, folies etc. zaten er nog op!
er zat ook een hele mooie vigier hoes bij de prijs inbegrepen.
wat betreft de tokai, heel mooi afgewerkt gitaartje, hele lage actie! een beetje fretbuzz op de eerste fret van de lage E. ik denk dat ik hem wel ga houden. kwa sound is hij ongeveer zoals ik had verwacht, meer bite dan mn LP.

de hals is wel 'heel erg' dun en vrij breed, de dunste hals van al mijn gitaren, ook het spelen is even wennen, de knieholte zit precies onder het brugelement terwijl deze bij een les paul tussen de elementen in zit, dat voelt wel ff wat anders aan.

Het wordt wel een blijvertje denk ik.

wat ik nog meer heb gekocht zijn 35 euro (excl) aan assorti materiaal, ik had de hoeveelheid alleen erg onderschat. Ik heb een grote voetbaltas vol alle 'mooie' spullen meegenomen, maar ook meer dan de helft weggegooid, later begonnen er mensen door die vuilnisbak te graaien... er zat namelijk het een en ander aan drumijzers bij en daar heb ik dus geen verstand van, maargoed. Dit is grotendeels voor de verkoop, ik ga een dezer dagen alles goed op de foto zetten en een mooie website erbij maken en dan alles op marktplaats zetten. Er zit van alles bij, niet alleen op gitaargebied maar ook veel rack en microfoon spul, waarshijnlijk zijn er hier wel mensen met interesse... ik heb onder andere 15 gitaarwandhangers, meer dan 20 ongeopende verpakkingen met van die microfoon opzet stukken etc een paar 9 volt adaptors etc.

ik heb ook een paar foto's gemaakt van de inventaris, die zal ik ook eens posten als ik ze op de computer heb.

timkermans
8 november 2006, 23:27
http://www.beusekom.nl/auction/data/206/0092.jpg

"Als er trouwens iemand is die heel veel gas op heeft gebouwd voor een double cutaway. Op ebay staat er een Epiphone LP junior met een p90 (http://cgi.ebay.com/Epiphone-Les-Paul-Junior_W0QQitemZ260049135536QQihZ016QQcategoryZ330 37QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting). Ik heb geen zakelijke relaties met die gast. Jammer genoeg heb ik nu geen doekoe :D meer, anders had ik het wel geweten.."

:seriousf:

OK Brammibal, jij hebt de SG, gefeli.

Deze heb ik ook gescoord, maar kmoet hem niet hebben,wegens incompatibel met mijn spelen,.... Iemand?

Orpheo
8 november 2006, 23:29
Deze heb ik ook gescoord, maar kmoet hem niet hebben,wegens incompatibel met mijn spelen,.... Iemand?

ik geef je er 50 euro voor ;)

llahsraM
8 november 2006, 23:31
Deze heb ik ook gescoord, maar kmoet hem niet hebben,wegens incompatibel met mijn spelen,.... Iemand?

Ik wil hem wel van je kopen hoor :p noem maar een leuk prijsje

Negative K3 fan
8 november 2006, 23:58
Deze heb ik ook gescoord, maar kmoet hem niet hebben,wegens incompatibel met mijn spelen,.... Iemand?

daar was er toch maar 1 van??

trouwens een paar foto's van vandaag:

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0610.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0611.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0613.jpg

En een paar jongens waarbij ik in de bus zat hadden een shitload aan snaren weten te scoren
http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0616.jpg

Tristan
9 november 2006, 02:09
Het is in ieder geval goed om te horen dat er mensen tevreden zijn weggegaan nadat ze mijn tip in dit Topic hadden gelezen en besloten hadden een bod te doen... :D

Even dacht ik nog, straks is het allemaal rotzooi en dan gaat iedereen me persoonlijk even "bedanken" dat ik ze op deze veiling had geattendeerd en ik had niet zo'n zin in blauwpurper... :seriousf:

fred dons
9 november 2006, 07:25
@ negativek3fan dat was jij dus met al die spullen (ik had die koa carvin tele en die synthesizer met standaard)

ik ben in ieder geval zeer tevreden met mijn spullen, ik moest de gitaar een beetje afstellen maar hij speelt en klinkt nu prima

hugo
9 november 2006, 09:57
Ja bedankt Tristan, mijn sovtek ampie doet het prima, en dat voor 180 euro.

Hugo

fred dons
9 november 2006, 10:01
sorry vergeet ik inderdaad Tristan te bedanken, goed werk !
maar de volgende keer alleen per PM en alleen aan mij melden ok ? :D

Brammibal
9 november 2006, 10:03
Deze heb ik ook gescoord, maar kmoet hem niet hebben,wegens incompatibel met mijn spelen,.... Iemand?

Dat meen je niet ... !

Iceman
9 november 2006, 10:51
Bleuzooka, PM!!

Negative K3 fan
9 november 2006, 12:57
@ negativek3fan dat was jij dus met al die spullen (ik had die koa carvin tele en die synthesizer met standaard) `

ik zat de hele tijd al te koekeloeren naar die tele, ik wist dat iemand van het forum een all koa tele had gescoord... heeel mooi ding!! ik denk alleen dat een glanzende finish die woodgrain letterlijk wat meer uit de verf laat komen.

Tristan
9 november 2006, 13:44
Nog meer enthousiaste reacties, dat is fijn om te horen, gelukkig is er tot nu toe niemand die zich genaaid voelt door die veiling, maar ja, dat kan ook bijna niet met zulke prijzen...

@Fred Dons:
Ik vond het wel zo sociaal om het even op gitaarnet te zetten, ik zat samen met Niels (Lenwee Miriel) achter de computer en we keken ineens heel wazig toen we die veilingsite bekeken...
Eigenlijk moet je mijn moeder bedanken, want die heeft de advertentie in de lokale krant gelezen en mij erop geattendeerd...
Het grappige is dat zowel Niels als ik helemaal niets hebben gescoord, die hele site lag down, ik was net te laat met bieden op een linkse Tokai Telecaster en Niels wist niet goed waar hij nou eigenlijk op moest bieden... :D

olaf reijnders
9 november 2006, 14:26
Mijn nieuwe aanwinst (lefty Tokai JB) speelt als een zonnetje. Klinkt geweldig ook.

Hee, Fred. Nog bedankt voor de lift.

fred dons
9 november 2006, 14:45
no zenks :D

Coco
9 november 2006, 17:08
[QUOTE=Tristan]Nog meer enthousiaste reacties, dat is fijn om te horen, gelukkig is er tot nu toe niemand die zich genaaid voelt door die veiling, maar ja, dat kan ook bijna niet met zulke prijzen...

Eentje moet de eerste zijn. Heb net mijn "Les Paul" opgehaald, blijkt een Let's Play te zijn. Een wazige Koreaanse kopie. Maar ja, dat is het risico van het vak.

Mischien dat ik hem kan laten afstellen dat hij dan wat beter speelt, hij rammelt echt aan alle kanten en de hals zit er scheef op.

Gelukkig was de prijs niet zo hoog.

Toen ik daar was, kwam er net een man terug, was uit het noorden van het land komen rijden om een versterker op te halen, krijgt hij een voeding van het een of ander in zijn handen gedrukt. Dan valt mijn rammelkastje nog wel mee :-)

fred dons
9 november 2006, 17:11
je kunt ook die mr. zijn die die display gitaar gekocht had (online) en er te plekke achterkwam dat hij toch iets te groot was om met de bus mee te nemen :D

bartow
9 november 2006, 17:51
man dat ding was huge!
ben ook in mn sas met mn sovtek cabjes, klinken prima. enige (voor mij) kleine nadeel is dat ze 16ohm zijn. wellicht dat ik er eentje weg doe.
had graag zon sovtek top bemachtigd btw...

Negative K3 fan
9 november 2006, 19:02
man dat ding was huge!
ben ook in mn sas met mn sovtek cabjes, klinken prima. enige (voor mij) kleine nadeel is dat ze 16ohm zijn. wellicht dat ik er eentje weg doe.
had graag zon sovtek top bemachtigd btw...

wat voor cabs zijn dat? 1x12?

Orpheo
9 november 2006, 19:16
man dat ding was huge!
ben ook in mn sas met mn sovtek cabjes, klinken prima. enige (voor mij) kleine nadeel is dat ze 16ohm zijn. wellicht dat ik er eentje weg doe.
had graag zon sovtek top bemachtigd btw...


max guitars heeft er eentje. 250 euro uit mijn hoofd. veel plezier!

frekie
9 november 2006, 19:26
http://members.home.nl/fmunniksma/temp/TokaiLPjr%20001.jpg

Poeh, de hele dag in het OV gezeten en 1.5 uur gelopen :zz:
Maar ik hem hem! Absoluut een Jap Tokai, bouwjaar 1991, zie de eerste 2 getallen vh serienr. Echt mahonie, 2 plankjes maar dat is bij mijn Tokai LR standard ook zo. Dikke 50 nek, heerlijk. Schade valt mee, paar kleine plekjes. Ik zag bij binnenkomst vandaag om 1300 uur 2 strats op elkaar liggen en een paar akoestische gitaren in een stapel op de grond. Zonder dozen dus he. Ik dacht ojee, maar nogmaals de schade valt mee.
Had ik ook nog vergeten een hoes mee te nemen, heb ik die gitaar zo door heel NL heen gezeuld...
Nog bedankt Tristan, ik ben vroeger vaak in die zaak geweest en die hele wand Tokai gitaren die ze hadden zal altijd wel door mijn hoofd blijven spoken... gelukkig heb ik nu een souvenir :D

bartow
9 november 2006, 19:55
@ Negative K3 fan: Yup zijn beiden 1x12, op n krasje na nieuwstaat, 16 ohm dus

@ Orpheo, bedankt voor de tip! heb even de site erbij gepakt en zag daar de sovtek voor 599,- was wel inclusief cab. ga meteen even mailen of de top los voor 250 weg mag :D

Tristan
9 november 2006, 20:08
[QUOTE=Tristan]Nog meer enthousiaste reacties, dat is fijn om te horen, gelukkig is er tot nu toe niemand die zich genaaid voelt door die veiling, maar ja, dat kan ook bijna niet met zulke prijzen...

Eentje moet de eerste zijn. Heb net mijn "Les Paul" opgehaald, blijkt een Let's Play te zijn. Een wazige Koreaanse kopie. Maar ja, dat is het risico van het vak.

Mischien dat ik hem kan laten afstellen dat hij dan wat beter speelt, hij rammelt echt aan alle kanten en de hals zit er scheef op.

Gelukkig was de prijs niet zo hoog.

Toen ik daar was, kwam er net een man terug, was uit het noorden van het land komen rijden om een versterker op te halen, krijgt hij een voeding van het een of ander in zijn handen gedrukt. Dan valt mijn rammelkastje nog wel mee :-)

Dat die Les Paul geen echte Les Paul en geen Tokai was had ik wel gezien, ik wist dat iemand van hier daarop aan het bieden was...
Dat andere verhaal is gewoon belachelijk, als ze zeggen dat het een versterker is en ze geven je iets heel anders mee dan is dat echt klote, zeker als er ook een foto van een versterker bij heeft gestaan...
Dat moet je toch ook kunnen aanvechten lijkt me...

@frekie:
Haha, cool...
Ik ben misschien 1 of 2 keer in die winkel geweest, vage tent, maar wel leuke spullen...

Negative K3 fan
9 november 2006, 20:51
@ Negative K3 fan: Yup zijn beiden 1x12, op n krasje na nieuwstaat, 16 ohm dus

kwanta kosta??

Orpheo
9 november 2006, 20:52
@ Negative K3 fan: Yup zijn beiden 1x12, op n krasje na nieuwstaat, 16 ohm dus

@ Orpheo, bedankt voor de tip! heb even de site erbij gepakt en zag daar de sovtek voor 599,- was wel inclusief cab. ga meteen even mailen of de top los voor 250 weg mag :D

hmm ik zag er gisteren een plakker op zitten met 250 euro. maar wellicht was die oo kvoor iets anders! pin me er niet op vast.

amon
9 november 2006, 23:21
Fred, wat voor synthesizer heb je gekocht? Heb je een foto?

olaf reijnders
10 november 2006, 00:15
Het was volgens mij een Ensoniq. Hij was in ieder geval ZWAAR! Ik kan het weten want ik moest 'm dragen als "tegenprestatie" voor de lift. Ik ben degene met die lege gigbag op mijn rug.

http://i21.photobucket.com/albums/b280/negativek3fan/SP_A0613.jpg

Negative K3 fan
10 november 2006, 00:16
haha candid camera footage of forum members :D

olaf reijnders
10 november 2006, 00:23
Ik vond het behoorlijk koud in die toko. Zal niet echt goed zijn voor de gitaren.

Luke-wannabe
10 november 2006, 00:40
Goddomme.. Ben wel jaloer op die Tokai LP DC, hoor! Wat heb je daar nou voor betaald Frekie..? Ze zien er zo goed uit! Ik zou dan 1 element heel erg missen, maar voor dat geld (ik meen 150 euro?) maakt dat niet uit. Des noods chop je wat hout weg en zet je er nog een bij :D Gefeliciteerd!

fred dons
10 november 2006, 07:46
@ Amon
twas inderdaad een ensonic mr 61 (workstation) ik ben nu de gebruiksaanwijzing aan het downloaden (alle 552 pagina's)
en hij is zoals Olaf al zei loodzwaar ;)

cardinal
10 november 2006, 12:28
heb ook geboden maar kwam er gewoon niet tussen, fuck. een vigier!

frekie
10 november 2006, 12:47
http://members.home.nl/fmunniksma/temp/TokaiLPjr%20031.jpg

Luke-wannabe, ik heb hem net gepoetst. Afgezien van een paar heeele kleine plekjes is ie in nieuwstaat. Grappig idee, hij is gebouwd in 1991 dus al 15 jaar oud maar ik ben de 1e eigenaar:seriousf: 350 euri inclusief reiskosten.
Lastig aan de opzet is dat je de axie en de element hoogte niet apart kan instellen. Wil je wat afstand tussen het element en de snaren dan moet je de axie vrij hoog instellen. Wel weer lekker voor slide. Want dat doet ie als de beste, vieze blues slide partijen. Verder wil ie maar 1 ding en dat is ROCK'N ROLL !!! :blast:

Harry
10 november 2006, 13:04
auw, dat doet pijn. Ik twijfelde er nog aan om mee te bieden, en heb spijt!!!!!!

bartow
10 november 2006, 15:56
Negative K3 fan je hebt PM

Luke-wannabe
10 november 2006, 16:04
@ Frekie: Ooh! Ik dacht dat je hem voor rond de 150 had! Nou ja 350 is ook leuk! Maar daarvoor had ik hem niet gekocht.. Maar nogmaals, super!

olaf reijnders
10 november 2006, 16:18
Opgeld en btw kwam erbij. En natuurlijk de reis erheen en terug.

frekie
10 november 2006, 16:58
Precies je moet wel alles mee rekenen. Maar ik ben er content mee. Gibson maakt dit exacte model in deze kleur momenteel niet, Epi ook niet. En voor zo'n Gibson LP DC "faded" die ik niet mooi vind betaal je ook al gauw 900 a 1000 euri. En Tokai Japan wordt al jaren niet meer geimporteerd, wordt steeds duurder 2dehands. Linkje:

http://members.home.nl/fmunniksma/RW/TokaiLRjr.htm

olaf reijnders
11 november 2006, 19:08
@ Amon
twas inderdaad een ensonic mr 61 (workstation) ik ben nu de gebruiksaanwijzing aan het downloaden (alle 552 pagina's)
en hij is zoals Olaf al zei loodzwaar ;)

Hee, Fred. Je hebt p.m. De beloofde foto's.

frekie
11 november 2006, 20:00
Ik heb even op marktplaats.nl en gitaarmarkt.nl gekeken maar de oogst valt mee of tegen zo u wilt. Ik heb nog maar 1 item herkend, een groene Carvin tele-acoustic met een flinke beschadiging op de kop :(
Poeh dan heb ik nog geluk gehad met mijn Tokai.

no 1 hops
12 november 2006, 07:31
Ik heb even op marktplaats.nl en gitaarmarkt.nl gekeken maar de oogst valt mee of tegen zo u wilt. Ik heb nog maar 1 item herkend, een groene Carvin tele-acoustic met een flinke beschadiging op de kop :(
Poeh dan heb ik nog geluk gehad met mijn Tokai.zag toch ook wat gitaar onderdelen en pignose miniamp voorbij komen

Negative K3 fan
12 november 2006, 16:23
ik heb zojuist even wat gesleuteld aan mn tokai; de aktie wat hoger gezet voor de lage snaren, de tone caps aan 1 kant losgeknipt zodat de tone controls nu helemaal uit het signaal pad zijn.

ook heb ik de sticker op de achterkant van de headstock weggehaald, deze verborg het serienummer dat begin met 91, dat betekent dat mijn tokai uit 1991 komt en daarbij mijn oudste electrische gitaar is, maar toch ook zo goed als nieuw :D

het probleem dat de lage e-snaar uit het zadeltje glijdt ligt volgens mij aan de verhouding tussen de tailpiece en brug, de tailpiece trekt de snaar niet recht over de brug, maar ook ietsje naar 'beneden', ik ga denk ik als ik mn snaren ga vervangen de snaren achterlangs over de tailpiece laat gaan, dat lost het probleem op.

Brammibal
12 november 2006, 16:44
Bedankt voor de tip over die e-snaar, dat verschuiven begon me nu wel een beetje te irriteren. mijne komt trouwens uit 1992, wel een jaartje ouder!

Iceman
12 november 2006, 17:37
Ik heb even op marktplaats.nl en gitaarmarkt.nl gekeken maar de oogst valt mee of tegen zo u wilt. Ik heb nog maar 1 item herkend, een groene Carvin tele-acoustic met een flinke beschadiging op de kop :(
Poeh dan heb ik nog geluk gehad met mijn Tokai.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-bas/59813305-carvin-lb-76-6-snarige-bas.html%3Frotid%3D5026-40279-15698-12

Was voor 300 euro verkocht, meen ik. Ik was net te laat door die trage site, helaas.