PDA

View Full Version : voorstellen



hveen14
4 november 2006, 19:51
hey ,
ik ben patrick , 15 jaar.
speel sinds een half jaar gitaar en zit op les.
nou ik speel in een bandje, maar dat is gewoon wat voor de lol.
Ik kan tot nu to spelen Red hot chilli peppers - by the way. Rolling stones - satisfaction. Metallica - Nothing else matters.

groeten
oja ik speel op een statocaster. en heb ook een akoestische

iwamoto
4 november 2006, 20:13
hey patrick, eerste tip die ik je kan geven, probeer vooral ook zelf te spelen ipv. coveren, ja klinkt stom, en de meeste leeken zeggen dan "kan je niet iets bekenends spelen?" maar je hebt er gewoon veel meer aan, nou, enough with the talk, bring the...taksi! welkom welkom :D

hveen14
5 november 2006, 01:54
hey patrick, eerste tip die ik je kan geven, probeer vooral ook zelf te spelen ipv. coveren, ja klinkt stom, en de meeste leeken zeggen dan "kan je niet iets bekenends spelen?" maar je hebt er gewoon veel meer aan, nou, enough with the talk, bring the...taksi! welkom welkom :D

ik speel ook zelf dingetjes
en liedjes. maar bedankt voor de tip :)

vox
5 november 2006, 04:32
hey patrick, eerste tip die ik je kan geven, probeer vooral ook zelf te spelen ipv. coveren, ja klinkt stom, en de meeste leeken zeggen dan "kan je niet iets bekenends spelen?" maar je hebt er gewoon veel meer aan, nou, enough with the talk, bring the...taksi! welkom welkom :D

;) ah joh laat hem lekker spelen.. zelf verzinnen komt wel.. zit in mijn 2e bandje en begin nu pas dingen te schrijven..