PDA

View Full Version : Engl Powerball



idono
13 december 2002, 08:58
Deze amp Rocks....
ik heb hem gister bij feedback uitgeprobeerd en ik stond versteld... Ik had hiervoor een Marshall JCM2000 TSL 100 geprobeerd, welke ik heel goed vond klinken.... toen zei en verkoper tegen mij dat ik die powerball eens moest proberen... nou pain for plaisure... Zijn er nog meer mensen met positieve (of negatieve) reacties over deze amp.... ik ga hem denk wel kopen...

Greetz Henk :grin: :grin:

Ibanez RuleZ
13 december 2002, 10:51
ik verwacht binnen een paar tellen een replie van Raffel :grin:

ik heb hem een keer geprobeert, maar ik vond hem veelzijdig, zeker voor het geld. Daarnaast vond ik de scheur erg erg goed. Niet zo goed als mijn mesa (kom maar op raffel :wink:), maar nog steeds erg erg goed.
ik zou zeggen, als je van de marshall sound houd, dan moet Engl je ook best nog wel liggen. Engl is wat brutaler, en IMO veel beter. Marshalls verzuipen altijd in een band, maar ik denk dat de powerball behoorlijk overeind blijft staan.

Als je de keuze hebt tussen de marshall en de Engl, kan ik maar 1 ding zeggen: ga absolutely voor die Engl!

harrald

Rectifier
13 december 2002, 12:38
Deze week stond er op marktplaats een 2e hands maar zo goed als nieuwe ENGL Powerball + Engl 4x12 voor 2200 Eur!

KOPEN!!!

BLOK182
13 december 2002, 12:43
In Duitsland heb je hem voor dat geld ook wel nieuw, maar als het te ver rijden is, zeker kopen.

LordRiffenstein
13 december 2002, 14:31
Heb de Powerball vorige zaterdag getest en hij klinkt HEEL goed. HAd te veel gain voor mijn stijl maar het is een heel vette versterker. Als je zeker weet dat je eentje wil, ga dan naar Beyer's Musik. Voor 1480 heb je de Powerball inclusief footswitch. Een Engl standard 4x12 kost 550 euro dacht ik.

Greetzz,

Yoeri

signsofzodiac
13 december 2002, 15:30
Engl is voor mij het merk! En die powerball kicks some serious ass :smile: Welkom bij de Engl-clan

JackasS
13 december 2002, 19:59
Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb hem nu een ruim een maand en ben er erg tevreden over! Ik vind hem op mijn kamer al zwaar goed klinken (laag volume), maar toen ik hem een keer goed hard had gezet was het pas echt feest! Aanrader voor de mensen die van een strakke, lompe distortion houden!!!

Greetz,
JackasS

Anders Destium
13 december 2002, 21:48
Is wel een retestrakke metal-amp idd, alleen wat overpowered voor thuis lijkt me :smile:

gerrekat
13 december 2002, 23:09
Ik heb een 300 Watt randall Cyclone top in mijn huiskamer staan (in een flat) HAHAHAHA, ik heb nog geen amp gehoord die harder was.

verigens is de Powerball erg goed, close match met mijn Peavey Triple XXX (lijken erg op elkaar qua sound, maar ook qua prijs).

VALUE FOR MONEY!

Een Randall met een Furman PQ-3 parametrische EQ ervoor klinkt ook megavet, precies zoals Dimebag klinkt!

Alleen zijn die Cylone en Warhead modellen hier zo moeilijk te vinden, heeft iemand er een?

Ik heb die Cyclone van heel ver moeten laten komen!