PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar! Jackson DXMGT



nr9
3 november 2006, 11:10
Hey dudes,

Sinds gister een nieuwe gitaar, wederom ben ik er blij mee. Ik denk dat dit typisch een geval is van of het een heel leuk ding vinden, of helemaal niks. Aangezien de gitaar nogal "metal-ish" is. Ik vind het echt een topper, speelt super lekker en ik vind de looks mooi (lekker simpel!)

De gitaar:
http://gideon.devilhorn.net/Stuff02Normal.jpg

De andere spulletjes bij elkaar:
http://gideon.devilhorn.net/Stuff01Normal.jpg

Mauser
3 november 2006, 11:15
Gefeliciteerd! Ik vind 'r erg mooi :D

almarvk
3 november 2006, 11:17
Erg gave Jackson! Gave inlay op de hals en reversed headstock! Gaaf!! :dance:

-robbert-
3 november 2006, 11:21
gefeliciteerd, al is het niet mijn smaak. Wel grappig dat je ook een telecaster hebt. en vond je 1 warp7 zo goed dat je er nog maar 1 bijkocht :D

nr9
3 november 2006, 11:32
Bedankt voor de replies guys!


gefeliciteerd, al is het niet mijn smaak. Wel grappig dat je ook een telecaster hebt. en vond je 1 warp7 zo goed dat je er nog maar 1 bijkocht :D

Jep, dat was eigenlijk gedaan met de insteek van "1 voor live en 1 voor thuis". Echter heeft het stackje alleen nog maar thuis gestaan, omdat ik nog geen eigen auto tot beschikking heb! Hopelijk veranderd dat wanneer ik mijn rijbewijs haal, haha! De telecaster was best een gekke keuze, ik had nooit verwacht dat ik er een zou hebben, maar toen ik erop had gespeeld was ik meteen verkocht, overigens zit daar wel een hotrails in zodat hij nog wel kan scheuren!

Ries Peters
3 november 2006, 14:21
Erg gaaf ding! Ik heb zelf een DXMG waar ik erg tevreden over ben! Al is deze natuurlijk wel een tikje anders (Carved top, geen trem)zul je er vast veel plezier aan beleven;)

MetalPunk
3 november 2006, 15:47
ahem :p kleine correctie,

De gitaar die jij hebt gekocht is de DKMGT, de dxmgt heeft shark inlays en passieve emg-hz's

de dxmgt:
http://www.shreveaudio.com/jackson/sale_dxmgt_big.gif

maar other than that, dat is een retestrakke gitaar!
Ik heb zelf de dxmg gehad maar heb hem spijtig genoeg moeten verkopen ivm shortage aan cash

Have fun en rock on

Tho
3 november 2006, 16:12
als jacksonlover vind ik hem best vet! die dingen scheuren echt goed! Volgende week zaterdag haal ik mijn Jackson USA op! :D

California Jam
3 november 2006, 16:17
Mooie plank hoor! En die reversed headstock is cool!!!

Archenemy
3 november 2006, 16:27
homooo :P ik dacht dat je een witte zou krijgen met floyd maargoed dan moe ten we het maar met een zwarte doen

gr Tim

Davidian
3 november 2006, 16:31
homooo :P ik dacht dat je een witte zou krijgen met floyd maargoed dan moe ten we het maar met een zwarte doen

gr Tim

Jackson floyds moet je niet doen, de nieuwe zijn meestal licensed.

Tho
3 november 2006, 16:33
Jackson floyds moet je niet doen, de nieuwe zijn meestal licensed.

Mwah.. vaak zit er veel te veel speling in het pookje, en het metaal is ook minder sterk, maar voor een echte floyd (en die zitten alleen in de USA's of de Sl3 (geen original) betaal je natuurlijk weer veel meer

Danny Drug
3 november 2006, 16:51
gaaaf

nice fret inlay :noob: :dance:

nr9
3 november 2006, 16:57
ahem :p kleine correctie,

De gitaar die jij hebt gekocht is de DKMGT, de dxmgt heeft shark inlays en passieve emg-hz's

Yeah dude!! Dat is waar, ik had verkeerd gekeken!! :D

Tim, die witte kwam ook uit japan maar na ruim 2 maanden hadden we nog niks over de bestelling gehoord, dus vandaar het alternatief. Ik ben ook wel blij dat er gewoon een string through body bridge in zit, vind ik ook erg fijn met de andere jackson.

Malle Eppie
3 november 2006, 18:36
Nice axe! Reversed neck is erg gaaf! Lijkt me een echte metaal gitaar. Heeft wel iets weg van de Christian OldeWolbers Signature.

blademan
3 november 2006, 19:27
ik vind het helemaal niks, maar dat hoeft ook niet want jij vindt hem mooi. Gefeliciteerd

Bram159
3 november 2006, 19:42
Mooi ding man, die jacksons zijn er meestal wel vet uit. Ik heb zelf ook van die fret inlays in mijn slsmg, blijft gewoon mooi om te zien. Heb je actieve of passieve emg´s?

koennie
4 november 2006, 00:51
een mooi zwartje is ook niet mis! alleen mis ik t ebben fretboard...