PDA

View Full Version : OLP gezocht



anika
2 november 2006, 13:52
hoi :-)
Ik wil graag een OLP anarchy gitaar.
http://www.olpguitars.com/olp_guitar/mcswain/anarchy.htm
Kan iemand de prijs ervan zeggen in nederland en vooral: waar ze te krijgen is? (noord-holland liefst)

STW
2 november 2006, 14:17
anarchie van de lopende band :D

op die OLP site staat dit adres bij 'international':

Holland VOERMAN AMERSFOORT B.V.
VANADIUMWEG 17
AMERSFOORT, 3812
NETHERLANDS

tel: +31 033 461 2908
fax: +31 033 461 6441
send email

ik zou ze ff bellen

olaf reijnders
2 november 2006, 14:28
Een afgeragde punkgitaar op bestelling? Het moet niet gekker worden!

-robbert-
2 november 2006, 14:29
hoi :-)
Ik wil graag een OLP anarchy gitaar.
http://www.olpguitars.com/olp_guitar/mcswain/anarchy.htm
Kan iemand de prijs ervan zeggen in nederland en vooral: waar ze te krijgen is? (noord-holland liefst)

pak dangewoon een squier en maak hem zo

Pentatonic
2 november 2006, 15:27
dit is echt wel typerend voor de tijd :seriousf:

anders willen zijn dan de rest en een standaardgitaar kopen, hoe ironisch

Danny Drug
2 november 2006, 15:32
pak dangewoon een squier en maak hem zo

idd! zo'n olp is juist alles behalve punk... koop een leuke goedkope gitaar.... stickers... dikke vette zwarte stift.. fles whiskey... en de inspiratie komt vanzelf

dit is geen punk gitaar..

zeppo
2 november 2006, 17:01
Ibanez had in DE geloof ik ook zo'n relic-actie.
Je kon zelfs bij de dealer een velletje kant-en-klare stickers kopen.
(het moet niet te gek worden, toch?)

almarvk
2 november 2006, 17:09
dit is echt wel typerend voor de tijd :seriousf:

anders willen zijn dan de rest en een standaardgitaar kopen, hoe ironisch

Dat noemen ze toch emo?? :D

STW
2 november 2006, 17:10
arme anika

Brammibal
2 november 2006, 18:31
hahaha, wat belachelijk triest. Ik snap best dat je zoon gitaar wi lhebben, maar het si veel koeler om en gitaar zelf zo er uit te laten zien.
ik moet wel zeggen dat het tegenwoordig wel veel te moeilijk is goede stikkers te vinden. ik heb het iodee dat ze vroeger gewoon weggeven werden, en nu betaal je gewoon een euro (als het neit meer is) voor een stikker!

Danny Drug
2 november 2006, 19:03
hahaha, wat belachelijk triest. Ik snap best dat je zoon gitaar wi lhebben, maar het si veel koeler om en gitaar zelf zo er uit te laten zien.
ik moet wel zeggen dat het tegenwoordig wel veel te moeilijk is goede stikkers te vinden. ik heb het iodee dat ze vroeger gewoon weggeven werden, en nu betaal je gewoon een euro (als het neit meer is) voor een stikker!

toen kocht je moeder ze nog gewoon

anika
2 november 2006, 19:54
tjonge wat een reakties zeg
bedankt voor niets !

smaken verschillen, maar dat hebben jullie niet door kennelijk...
ik lees dat er hier veel op een goedkopere gitaar spelen en slechter spelen dan ik... dus wat komen jullie nu vertellen?

iig heb ik nu 1 zekerheid: een punk is hier niet te vinden.
en daardoor weet ik direkt dat ik op dit onsympatieke forum absoluut niet op mijn plaats zit.
Ik vroeg jullie mening over die gitaar niet en ik laat me ook geen idee opdringen door jullie, ik wou gewoon graag antwoord op een vraag.
en het is me nu klaar en duidelijk dat dit forum er absoluut niet geschikt voor is.

dus doei en tot nooit meer.

olaf reijnders
2 november 2006, 20:11
Hoezo, op haar klit getrapt?

Effe serieus. Als je niet van zulke reakties houd, moet je een kluizenaar worden en in een hutje op de hei gaan wonen. Je bent duidelijk allergisch voor de bewoonde wereld.

STW
2 november 2006, 20:13
frits, in de eerste reactie stond het antwoord op je vraag

doei!

Danny Drug
2 november 2006, 21:27
frits, in de eerste reactie stond het antwoord op je vraag

doei!

ik moest hard lachen om "frits"

;)

bedankt

MusicManMaestro
2 november 2006, 21:39
Stoer hoor stelletje eikels. Als je niks nuttigs te melden hebt in dit draadje moet je gewoon je bek houden en niet een beetje nieuwe forummers belachelijk gaan maken.

Noid
2 november 2006, 22:04
Stoer hoor stelletje eikels. Als je niks nuttigs te melden hebt in dit draadje moet je gewoon je bek houden en niet een beetje nieuwe forummers belachelijk gaan maken.
:seriousf:

Mij bekroop hetzelfde toen ik dit topic las, maar ... eigenlijk zijn al die reacties natuurlijk ook juist wel weer enorm punk: lekker overal tegen schoppen. Dus in die zin zou Anika zich juist ook warm onthaald kunnen voelen: dus Welkom Anika!

En inhoudelijk op die andere reacties: ga je schamen stelletje rotjochies: iemand wil alleen maar weten waar dat ding te koop is. Waarom zou dat ding nu niet goed zijn, en als je er zelf wat onnozele stickers op plakt wel???? Kom kom "open your mind"!!!

Nickname
2 november 2006, 22:36
Dit moet volgens mij het meest punk-topic zijn hier in een lange tijd :)

Het is wel waar dat er hier ietwat gauw een mening opgelegd wordt maar aan de andere kant is het ook vaak zo dat mensen nogal een kort lontje hebben ;)

Mitch_mashinguard
2 november 2006, 23:15
Ik ga mee met Noid... de reacties zijn vet punk! Wel een beetje off-topic. Maar Anita stelt zich ook wel een beetje aan hoor, als punk. En ik heb trouwens gemerkt dat hier genoeg punx zijn op dit forum ;)

Ik heb mijn gitaar trouwens ook een anarchieteken en nepscheuren gegeven in een wazige bui met permanentmarkers en bier. Ziet er best vet uit en het is niet weg te vegen. Persoonlijk vind ik de mijne mooier dan die Olp... Al zal die Olp van betere kwaliteit zijn.

Hé Anita: Wat wel vet is, is om dat gitaar juist nog extra te beplakken met stickers en bekladden met anarchietekens :dance:

MarkS
2 november 2006, 23:36
pak dangewoon een squier en maak hem zo
Lekker massagedrag. Echt punk.

In het algemeen:
Ik schrik van het bijdehante en botte gehalte van een aantal reacties hier.
Een nieuwkomer wordt tijdens haar eerste post niet eens meer op een leuke manier welkom geheten, maar meteen onderuitgetrapt en nog eens een trap na gegeven.
Wat een kutmentaliteit. Vet punk? De meesten van jullie hebben die tijd waarschijnlijk niet eens meegemaakt of waren nog niet eens geboren. Het had in ieder geval helemaal niets met hufterig gedrag te maken, en al helemaal niet tegen mensen die dezelfde interesses als jullie delen.

Solidkick
2 november 2006, 23:40
<zuchtvanverbijsteringoverhethogelosergehaltealhier>zucht</zuchtvanverbijsteringoverhethogelosergehaltealhier>

Luke-wannabe
3 november 2006, 01:35
Eikels.....

DarknessAwaits
3 november 2006, 02:09
Er wordt hier toch altijd overal een mening bij gegeven? Waarom zou dat een slecht iets zijn? Het is niets meer of minder dan het logische gevolg van een forum.

En gitaristen zijn nog een tikje erger. Daardoor komt hun mening overal opduiken, relevant of niet. En als je daar dan niet tegen kunt, dan ben je inderdaad niet op je plaats hier.

iwamoto
3 november 2006, 02:24
hmmm, ik weet niet, van de ene kant snap ik de reacties goed, het is net als een vooraf gerelicde gitaar kopen

van de andere kant had het ook wel bij 1 zo'n opmerking mogen blijven ipv zaken als "hahaha, wat belachelijk triest"

en verder denk ik dat anika eerder emo is als punk, zowiezo, tegenwoordig is elke beginner toch zogenaamd punk? "ja, ik hou van punk, en rhcp" hoppa!

maar ik dwaal af, ik zou idd zeggen, anika, kijk gewoon naar de eerste post, en if you cant stand the heat, get out of the kitchen (niet heel gitaarnet, maar gewoon, dit topic)

MarkS
3 november 2006, 02:36
Er wordt hier toch altijd overal een mening bij gegeven? Waarom zou dat een slecht iets zijn? Het is niets meer of minder dan het logische gevolg van een forum.

En gitaristen zijn nog een tikje erger. Daardoor komt hun mening overal opduiken, relevant of niet. En als je daar dan niet tegen kunt, dan ben je inderdaad niet op je plaats hier.

Kom op man.
Heeft imho bitter weinig te maken met een mening geven.
Ze komt nieuw binnen, stelt gewoon een vraag, en ze krijgt vervolgens meteen ongevraagd een weinig florissante karakterschets van zichzelf door een stel wildvreemden toegeworpen.
Vervolgens nog een sexistische rotschop er achteraan.
Een forum als Gitaarnet, ondanks de sfeer en cultuur die er hangt, is geen vrijplaats voor hufterig gedrag.
Zoiets moet je eens tegen een wildvreemde op een zaterdagavond in een kroeg proberen.

Danny Drug
3 november 2006, 07:10
de enige reden dat er nu mensen tegen dit topic zijn is omdat ze zich aangevallen voelde...

als ze had gepost "ja ik weet het is niet erg punk hij is voor me broertje"

dan had niemand gezegd "val dat meisje niet zo aan , wat een rot topic!!!!!"

beetje jammer, dat het nu opvalt omdat een punk meisje nou zosnel op haar teentjes is getrapt

gatver volgens mij zijn die heilige posters hier nog even wat heiliger omdat het een meisje is..

bah...

iedereen kan gezeik krijgen... klaar.. dus als ik een topic open over een gitaar en iemand zegt "Bah ik vind het een lelijk kut apparaat" dan wil ik ook zo beschermd worden..

no 1 hops
3 november 2006, 08:04
noemen ze dat nou macho gedrag?
je kan anika wel afkraken maar dan moet je het gekweil in ' post hier je (noem gitaarmodel). een lezen.
eigen mening?
velen lopen achter hun ' meester' aan en eigen mening is ver te zoeken.
iets ' heerst', ja roedel gedrag we willen ergens bij horen gedrag en als iemand komt die eens iets anders wil dan krijgen we ' trap die bloem in de grond gedrag'.

overdrijf ik?
tja dat deden die anderen tegen anika ook, kijk in de spiegel rakkers!

olaf reijnders
3 november 2006, 11:58
Grappige discussie. Hoe 1 meisje met een kort lontje de gemoederen kan beroeren. Zal wel komen omdat ze een meisje is.

Solidkick
3 november 2006, 12:02
A
velen lopen achter hun ' meester' aan en eigen mening is ver te zoeken.
A
iets ' heerst', ja roedel gedrag we willen ergens bij horen gedrag
F# E
en als iemand komt die eens iets anders wil dan krijgen we ' trap die bloem in de grond gedrag'.
G
kijk in de spiegel rakkers!

Dude, je hebt zonder het te weten een emo/punk hit geschreven. :cheerup:

no 1 hops
3 november 2006, 12:22
Dude, je hebt zonder het te weten een emo/punk hit geschreven. :cheerup:weet je wat ik zo grappig vind?
nederlandse smartlappen, daar is menig gitarist echt ehhh, niet happy mee.
maar wat doen ze daar dan in ons grote voorbeeldland VS.
i love you so, hate to see you go!
'k houd van jouw, en ik haat, dat je mij verlaat!

die gasten daar zijn immers (bijna)allemaal smartlappers
niks anders dat fotoflame