PDA

View Full Version : Metal/Rock gitarist (Delft)



#Chris#
1 november 2006, 23:48
Gitarist (20) zoekt mensen om mee te jammen of mensen die op zoek zijn naar een band. Stijl: reggae, funk, rock, metal of iets anders
Laat maar weten --> christiaankieft@hotmail.com
Grtz, Chris

Arts
11 november 2006, 12:19
jammer dat het zo ver weg is..
veel zelfde muziek smaken enzo :O

#Chris#
22 november 2006, 20:43
hmm balen, woont er dan niemand in Delft?

#Chris#
13 december 2006, 23:56
aight ...

armageddon
14 december 2006, 09:34
Ja, ik woon in Delft, maar heb niet de tijd om aan een band te beginnen...sorry ;)

uninc
17 december 2006, 19:06
chris, wat is je email?

#Chris#
17 december 2006, 19:46
Christiaankieft@hotmail.com

duivel
18 december 2006, 04:16
hallo chris ik zag je oproep en dacht ik reageer eens

ben zelf ook op zoek naar mensen om wat mee op te starten

hou voornamelijk van iron maiden metallica slayer demon hunter maar ook pink floyd gaat erin als zoete koek :)

heb zelf nooit iets gedaan op muziekgebied maar vindt van mezelf dat ik wel een

aardig zangbereik heb, wellicht niet geheel zuiver. maar er is altijd ruimte voor verbetering toch ?

Tias
31 december 2006, 12:37
Et lijkt me wel leuk, maar je woont wel verweg. Ik houd ook van Metallica en Soad. Dus dat zou het probleem niet zijn. Tis alleen zo'n anderhalf uur met de trein. Maar als je me een keer nodig hebt ofzo, drop a note

Greetz Tias

FNaRK
31 december 2006, 12:54
hang ook ff een briefje op in SPOD (delftse oefenruimte)

guitars and sigarettes
5 februari 2007, 09:02
ik woon in delft. ik speel al in grunge/punk/rock n roll band. we oefenen in spod. zouden wel een keertje kunnen jammen. drummer van mn band staat ook voor zoiets open. en wie weet wordt het wat. zou zelf ook wat metal in een band willen proberen. of snelle punk das ook leuk :) als het maar technischer is :cooler: intresse?

#Chris#
5 februari 2007, 18:35
:D jazeker! lijkt me tof.. mail/msn maar om aftespreken etc --> christiaankieft@hotmail.com