PDA

View Full Version : Aaaahhh, ik ga 'em bestelluhhhh...ESP EC-1000 STBC !!



Iceman
12 december 2002, 19:26
http://www.elderly.com/new_instruments/items/EC1000-STBC.htm Daar staan de plaatjes. Importeur zou 'em op voorraad hebben, dus heel binnenkort een nieuw liefje. Jammer dat ie in Europa een stuk duurder is dan Amerika. AAAAAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BLOK182
12 december 2002, 19:28
Gaaf man, stuur je me foto's en vooral geluidssampeltjes? Lijkt me namelijk een vette gitaar! Veel plezier ermee!!

Iceman
12 december 2002, 19:35
Hij gaat straks rechtstreeks in een Mesa Rectifier net als z'n broer de Ibanez ICJ100WZ met EMG81. Zag dat je op een Nomad speelt, hoe klinkt ie ten opzichte van een Rectifier? Als je me je adres mailt, heb ik wel wat korte mp3tjes van recente opnamens met een Explorer met Gibson elementen voor je. Wel behoorlijk metal....

EmgMaster
12 december 2002, 20:29
Gaaf ding man
Hoe duur issie, als ik vragen mag

Iceman
12 december 2002, 20:33
1499 euro's.

Bij ProMusicStore in Schiedam, heb ik m'n Iceman ook gekocht. Ze wilden 'em eerst voor 1699 verkopen, heb ik ze een link gestuurd van een duits bedrijf waar ie voor 1470 werd aangeboden. Ze wilden niet lager gaan dan 1499. Heb ik gedaan omdat de nederlandse importeur (naar hun zeggen) 'em op voorraad heeft. Ben niet zo'n geduldig type......

Phyrexian
13 december 2002, 10:13
zeg,
is deze prachtige ESP neck through of is't een gelijmde neck?

kheb het meer voor bolt-on, gelijmd of neck-through schrikt me wat af moest er ooit iets met de nek gebeuren you see...

Dionyios
13 december 2002, 12:55
De plaatjes laten een gelijmde neck zien.
En als je gewoon normaal doet met een gitaar zal er met een neck niks gebeuren hoor.

Zéér mooie gitaar trouwens!!!!