PDA

View Full Version : Aloha !!



robostrat
1 november 2006, 19:51
Aloha medegitaristen,

Ik banjer al een tijdje regelmatig rond hier op het forum, dus het moest er maar even van komen om mij voor te stellen......

Deze oudere jongere probeert al weer een jaar of drie af en aan een beetje gitaar te speulen :strat:
Heb zoals velen hier ook af en toe last van GAS, en heb inmiddels al wat spulletjes vergaart .... stat, tele, prs, accoustische, deluxe reverb, vetta2, marshall, g-dec, boss 880,ts9 enz,enz :D

O ja, speel \ hou van 70's 80's en 90 's rock....

Groet Rob

_Slash_
1 november 2006, 19:59
Welkom Rob! :)
Have a great time!

piezo
1 november 2006, 20:31
Welkom.
Leuke introductie.

robostrat
2 november 2006, 07:55
Dank U

Wilde nog wat fototje's plaatsen.... maar dat wil nog niet echt lukken :???:

iemand een suggestie ??

piezo
2 november 2006, 09:26
Je moet foto's eerst ergens hosten (tenzij je een eigen website hebt natuurlijk), op je homepage bij je provider of bij een gratis site als imageshack.com (daar veel reclame en spyware volgens mij, maar er zijn meer aanbieders)

Dan op het plaatje klikken met rechtermuisknop - eigenschappen - webadres van het plaatje kopiëren - post aanmaken en dan klikken op het icoontje "plaatje" - in de popup het webadres plakken. Als je meer fotoos hebt (genummerd is het gemakkelijkst) is het handig om maar van één het webadres in je post te plakken en dan in de post zelf meerdere kopietjes van dat webadres te maken, waarvan je alleen de nummering hoeft aan te passen.

Succes.

robostrat
2 november 2006, 19:12
Oke....

hier dan als alles goed gaat mijn toekomstige gitaar :roll:


http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=RNYBUIWL