PDA

View Full Version : Methusalem (heavy metal)



Dennis
31 oktober 2006, 19:28
Even een link naar wat mp'3 tjes van mijn band methusalem:

http://www.myspace.com/methusalemband

Altijd leuk om te weten wat jullie ervan vinden en dan natuurlijk ook qua gitaar.

We zitten op het moment zonder zanger. Dus laat even wat weten als je zingt of iemand anders kent die zingt en op zoek is naar een band.

Geronimo
31 oktober 2006, 20:04
VET!

Bruut hoor! Goeie drummert

Enne jullie zijn toevallig geen Metallicafans of wel??

Tho
31 oktober 2006, 20:21
absoluut niet verkeerd! :o respect!

Hempo
31 oktober 2006, 22:20
Technisch wel goed geloof ik. Niet mijn ding.

Bloodline
31 oktober 2006, 22:44
Ik wist wel dat friesland goeie metal kon maken !! GOEDZ LUI ! LJOWERD !!!

jw009
31 oktober 2006, 23:27
Vet man!! Die zanger kan aardig hoog zingen, je hoort de maiden invloed terug maar dit is zeker niet negatief bedoeld.
Jullie moeten snel maar eens gaan optreden als jullie een nieuwe zanger hebben.

armageddon
1 november 2006, 09:23
Klinkt goed!
Maar ik kan één gevoel niet onderdrukken....is het nou een drumcomputer die ik hoor? Vooral bij de intro van het laatste liedje klinkt elke tom hit identiek.

Toaster
1 november 2006, 10:59
Klinkt vet!!!! Jammer dat ik jullie in Tilburg heb gemist!

En voor de rest... deze gasten speulen veul... ;) cheers

Davidian
1 november 2006, 12:38
Kep jullie geloof ik nog op noordschok gezien(iederegeval dat denk ik te zien aan jullie naam)

Wel cool alleen ik dig heavy metal niet echt zo, kon me wel herinneren dat 1 van jullie een hele vette charvel had(het was een vette strat achtige gitaar geloof ik)

hendrix2
1 november 2006, 13:45
Heavy metal! :rockon: yeah
Echt super! Je hoort inderdaad wat maiden invloeden (harmony stukjes), en zelf nog wat andere groepen (om een of andere reden moet ik steeds aan Rhapsody denken, waarschijnlijk door die stem, die lijkt supergoed op die van bij Rhapsody...), maar dat deert helemaal niet.
Dit is echt supervet!

Is je zanger opgestapt ofzo? Want op de mp3tjes klinkt hij echt heel goed. Ik vrees dat je die niet makkelijk vervangt.

Veel succes nog!
Ik ben fan!

Solidkick
1 november 2006, 16:28
We zitten op het moment zonder zanger.
Da's knap kut....