PDA

View Full Version : Flamenco jazz in het concertgebouw



peter_heijnen
30 oktober 2006, 18:34
Vanavond geen rock, maar jazz en flamenco van de uit de Dominicaanse Republiek afkomstige pianist Michel Camilo en flamenco gitaarvirtuoos Tomatito, in het concertgebouw.

Gaan er nog meer mensen?

peter_heijnen
31 oktober 2006, 08:23
Gaan er nog meer mensen?

Blijkbaar niet, maar het was moooooiiii!!! :)

Don Capo
31 oktober 2006, 09:17
Damn, Tomatito gemist... fuck, heb je niet toevallig filmpjes geschoten Peter. Ik wist het niet, gelukkig komt Tomatito, in tegestelling tot andere Flamencovirtuosen regelmatig in Nederland buurten dus zal nog wel een kans krijgen hem te zien. Ben trouwens minder gecharmeerd van de piano erbij. (van wat ik er van gezien heb op YouTube)

peter_heijnen
31 oktober 2006, 09:27
Damn, Tomatito gemist... fuck, heb je niet toevallig filmpjes geschoten Peter. Ik wist het niet, gelukkig komt Tomatito, in tegestelling tot andere Flamencovirtuosen regelmatig in Nederland buurten dus zal nog wel een kans krijgen hem te zien. Ben trouwens minder gecharmeerd van de piano erbij. (van wat ik er van gezien heb op YouTube)

Helaas geen filmpjes. Ik heb nog niet eens een digi camera, laat staan dat ik weet hoe ik plaatjes moet posten/uplinken en hoe het allemaal moge heten.

Wat betreft de piano, dat was voor mij juist de reden om naar dit concert te gaan. Hoewel ik zelf gitaar speel, kijk en luister ik in grote bewondering naar mensen als Michel Camilo. En hij was echt ongelooflijk goed!!! Daarbij was de samenklank van vleugel en gitaar in het concertgebouw af en toe bijna subliem te noemen. Top league!

En dan mag ik zaterdag ook al naar Walter Trout in Paradiso! :)

Don Capo
31 oktober 2006, 09:36
Tja, het zal ook best heel mooi zijn, ik luister gewoon graag naar de wat meer pure flamenco en vind zo'n piano dan maar storend. Dat ligt niet aan zijn spel, meer aan mijn smaak.


Walter Trout heb ik de aanplakbiljetten wel voor gezien hier in de stad. Moet, misschien beschamend, toegeven da tik nog nooit van de goede man gehoord heb.

peter_heijnen
31 oktober 2006, 09:39
Walter Trout heb ik de aanplakbiljetten wel voor gezien hier in de stad. Moet, misschien beschamend, toegeven da tik nog nooit van de goede man gehoord heb.

Is een te gekke bluesrocker.

Had je de aanplakbiljetten van Camilo/Tomatito niet gezien dan? De hele stad hing er sinds vorige week vol mee.

Don Capo
31 oktober 2006, 09:47
Nopes, maar ben de afgelopen week ook echt TE druk geweest met klussen en verhuizen om echt goed te kijken. Wel echt jammer. mocht er weer iets zijn in de stad qua niveau Tomatito mag je me altijd even pm'en, graag zelfs.

Bluesrock heeft niet echt mijn interresse helaas. Maar veel pleaier iig.

peter_heijnen
31 oktober 2006, 10:47
Wel echt jammer. mocht er weer iets zijn in de stad qua niveau Tomatito mag je me altijd even pm'en, graag zelfs.


Ik zal aan je denken.