PDA

View Full Version : 3 doors down revisited



Ibanez RuleZ
12 december 2002, 15:28
naar aanleiding van de vorige thread over de spullen die zij gebruiken, ben ik eens naar hun nieuwe meteriaal gaan luisteren. Vond het overigens wel goed, maar daar gaat het niet over.

Op hun eerste album speelden ze over rectifiers, daar blijf ik bij, maar nu ik het gitaargeluid van when I'm gone heb gehoord, ben ik in ieder geval geneigd te zeggen dat ze daar niet meer op spelen. Ik begin inderdaad ook te geloven dat het een line6 versterker is. Het is wat doffer en het lijkt me wat gemaakter... ik mis er iets in (sorry voor de line 6 liefhebbers). In iede geval is hun sound achteruit gegaan!

harrald

Ic3gl0vE
12 december 2002, 17:11
Volgens de heren van 3 doors down zelf zijn ze er juist op vóóruit gegaan... maar ik heb het album nog niet gehoord, ben benieuwd

Rwin
12 december 2002, 20:58
ROFL!!!!!!!

is het album al uit? kwil hem gaan kopen!

Ibanez RuleZ
12 december 2002, 21:14
het geluid vind ik redelijk dood klinken, tenminste in vergelijk met wat ze hadden.

harrald

Kitaarhiero
13 december 2002, 18:16
3doors down gaat NU AL voor de poppy ballads en brave deuntjes... schade.

Rwin
15 december 2002, 19:10
Vette shit!

echt een van de betere albums die ik de laatste tijd heb gehoord!!

ik weet niet wat er in jullie oren zit... maar het nieuwe album is gewoon echt lekker! en niks poppy... er staat 1 rustiger nummer op en de rest is lekkere ouderwetse ROCK!

heerlijk...

Ze hebben zelfs een nummer wat een beetje op tool/incubus gaat lijken... met onregelmatige maten erin!

Vetta shit! ehh ik bedoel vette shit :razz:

trouwens... iedereen die het geluid dood en plat vind moet het album KOPEN ipv het te downloaden! (dat is nou eenmaal de karakterestiek van mp3)

stelletje gierigaards!!

Ibanez RuleZ
16 december 2002, 12:42
ok, laat ik het dan anders formuleren: ik vind het in vergelijk met wat ze hadden DOOD, ik hoor ook op mp3 heus wel of het dood is of niet, al wordt het wel afgevlakt, dat is een feit. Maar de eerste keer dat ik het hoorde wat op de radio, dus wel min of meer analoog en niet zo uit elkaar getrokken, en dat klonk OOK dood.

harrald

Rwin
17 december 2002, 18:21
ok mijnheer :razz: IBANEZ :razz:

ROFL

Ibanez RuleZ
17 december 2002, 19:29
:grin:
harrald

Rwin
17 december 2002, 20:05
met je echte naam klopt het cynisme niet meer...