PDA

View Full Version : VOX Tonelab SE/ WAH



raymond1
30 oktober 2006, 12:12
Aan alle tonelab se gebruikers of kenners....

Ik ben in het bezit van een vox tonelab se en heel erg tevreden, maar heb toch iets waar ik geen antwoord op weet. Er zittten 2 pedalen op en die werken zeer goed, en de distortions die er op zitten klinken fantastisch. Nu is het zo dat ik er achter gekomen ben dat ik een pedaal niet kan gebruiken voor bv. de wah icm de distortion. Dit vindt ik zeer vreemd aangezien er 2 pedalen op zit. Of doe ik iets niet goed????? Kan iemand mij vertellen hoe ik dat dan wel voor elkaar krijg??? Er zijn wel patches te downloaden waar je de wah kan gebruiken, maar je moet dit ook apart in te stellen/gebruiken zijn.


Groeten, Raymond.

beess
30 oktober 2006, 12:40
Ik begrijp je vraag niet goed. Wil je 2 parameters met 1 pedaal bedienen ? Dat kan inderdaad niet. Je kan wel je linker-pedaal gebruiken als wah, en de rechter bijvoorbeeld om de gain van je oversturing te regelen... Of je kan de linker gebruiken om de gain van je oversturings"pedaal" te regelen, en de rechter voor het level ervan...

Is dat het antwoord dat je zocht ?

raymond1
30 oktober 2006, 14:07
bedankt voor het snelle reageren. Wat ik eigenlijk wil is, de één gebruiken als een wah, en de ander als volumepedaal, met of zonder distortion. Ik kan volgen mij distortion en wah niet combineren.

duckman
30 oktober 2006, 14:12
bedankt voor het snelle reageren. Wat ik eigenlijk wil is, de één gebruiken als een wah, en de ander als volumepedaal, met of zonder distortion. Ik kan volgen mij distortion en wah niet combineren.

klopt, je kunt geen distortion en wah pedaal tegelijkertijd gebruiken.Als je de editor en midi hebt, kun je makkelijk beide expressie pedalen toewijzen.

B~Rock
30 oktober 2006, 15:20
Je kunt via een versterkerkanaal wel voor distortion kiezen, echter de wah en dist/od-pedalen vallen in dezelfde groep van fx, en je kunt per groep maar 1 effect selecteren. Jammer wel trouwens (wah had van mij apart gemogen)...