PDA

View Full Version : welk merk heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding



Pee
11 november 2001, 15:25
Deze vraag is al gesteld op het electrische gitaren-forum, maar ik zou het ook wel eens willen weten van de versterkers. Ik ben namelijk van plan een nieuwe versterker te kopen. Mijn vraag is dus: Welke merk van versterker heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding?

gangsta
11 november 2001, 15:59
H&K

Pee
11 november 2001, 16:01
en de JTM600?

anoniem
11 november 2001, 16:18
ik denk dat het afhankelijk is van het geluid dat je wilt..

kijk als ik zeg dat bijvoorbeeld Fender de meeste waar voor zijn geld geeft, als jij het Mesa-boogie geluid wilt hebben.. tja..

ik denk dat je niet echt kunt zeggen dat een bepaalde versterker het beste is, ze hebben allemaal een andere geluid en iedereen heeft een andere smaak..

Pee
11 november 2001, 16:29
en over de features?

Al
24 november 2001, 04:28
2de hands versterkers. Er zijn nog robuust en handgemaakte amps van uitstekende kwaliteit met overgedimensioneerde electronische onderdelen voor relatief weinig te krijgen.

Al

Ic3gl0vE
29 november 2001, 19:16
die op het gitaren forum kwam van mij :grin:
maar eigenlijk kan je hier niet echt over oordelen want een Peavey bandit bijv. heeft iets van 100 watt en een hele rij knoppen om mee te spelen voor 800,- ofzo maar als het geluid je niet aanstaat heb je nog nix.

Maar ik ben het wel eens met Gangsta voor mij (en gangsta dan waarschijnlijk ook) geeft H&K het beste geluid voor een goeie prijs