PDA

View Full Version : oefenruimte in meppel! dringend



magic
12 december 2002, 13:06
eey

ik heb na een heleboel gezoek eindelijk een band bij elkaar. het enige wat we nu nog zoeken is een oefenruimte. heeft iemand ideeen of tips??
alvast bedankt!

Phizer
12 december 2002, 18:37
of dicht bij meppel, is ook goed...

Dillon
5 januari 2003, 20:22
Misschien een tip ik speel er zelf namelijk
in de musykfabryk in Heerenveen het ligt aan de snelweg vanaf meppel das het is maar een eindje.
Ze hebben geweldige oefenruimte's helemaal ingericht met boven midden in de muziekzaak een gezellige bar
Misschien is er nog een plekje voor jullie
tel:0513-684900 disdag t/m vrijdagavond open
en zaterdagmiddag.

magic
5 januari 2003, 20:34
dank je voor je hulp. alleen de gitarist(phizer), de drummer en de bassist zijn heel lullig verder gegaan met een paar anderen, dus het is niet meer nodig. toch bedankt!

FireBlade
5 mei 2003, 00:49
dat was niet lullig...

magic
5 mei 2003, 10:41
niet lullig??

ik kreeg met kerst een mailtje waarin stond dat ik niet genoeg naar een oefenruimte zocht! terwijl die andere drie al twee mogelijke ruimtes hadden..
daarbij komt dat ze me nog geeneens hadden horen spelen, laat staan dat we iets samen hebben gespeeld.
en het is bullshit dat ik alleen queen speel...
dus al met al vind ik het knap lullig dat ze mij zo opzij hebben gezet!

FireBlade
5 mei 2003, 13:15
nah ok, mssn had het iets gepaster gekund.. maar ik heb het ook alleen maar gehoord van iemand anders.

zit je nu al in een andere band of nie?
ltrz

magic
5 mei 2003, 21:52
heb in een band gezeten, maar het wou niet echt lukken. toen hebben we het maar opgegeven. ik heb er toch eigenlijk ook geen tijd meer voor..