PDA

View Full Version : Timmy doet hey doen!



Timmy
28 oktober 2006, 19:54
Heya!

Mijn naam is Tim, ik ben een beginnert; maar kan best wat spelen ;). Ik heb nu een jaar aangehuppeld op een Elli Custom van mijn pa (een oranje LP imitatie), maar heb vandaag de stap genomen een Michael Kelly Patriot Hot Rod aan te schaffen, met een Roland Cube 30 versterkertje! Het klonk in de winkel super; maar hij wilde nog even de gitaar nakijken, aangezien de split humbucker niet helemaal mee wilde werken. Ik krijg hem als het goed is begin deze week! Mijn handen jeuken al; hij had zo'n relaxed geluid; en zo'n ontzettend makkelijke, soepele toets. Heeft iemand anders trouwens ervaringen met zulke gitaren? Ik hoor het graag!

Ik ga nog wat rondkijken; en dan ga ik denkik maar wat posten!

Cya!

iwamoto
29 oktober 2006, 03:31
hey timmy, welkom aan boord,
mn tech heeft er een in de verkoop staan, volgens mij geen hotrod, maar wel een patriot, apparte inleg trouwens, ding voelde lekker aan, en verschillende gibbie bezitters vonden hem beter klinken dan de gib. dus dat zegt wat :D

Axelll
29 oktober 2006, 10:55
Hee tim! Ben jij de tim van huygenwaard?

Timmy
29 oktober 2006, 14:08
@ Iwamoto
Ik heb hem pasgeleden gekocht; tijdens het testen van een aantal LP's; kwam de MK een stuk beter uit dan de Epi's, om nog maar te zwijgen over de dramatische Tremonti die ik hoorde O.o. De MK overbrugt IMO echt het verschil tussen Epiphone en Gibson; ook is de toets veel soepelerderer.

@ Axelll
Haha! Yeah! ^_^; naja, inmiddels de Tim van de Universiteit van Amsterdam; maar ik ben er toch wel trots op dat ik nogsteeds Timmy van Huygenwaard ben :satisfie:! Ik ben nog steeds erg onder de indruk van the shit that you pulled tijdens de repetities van HoS vorig jaar, ik durf mezelf nog lang geen gitarist te noemen in vergelijking met jou! ;)

Axelll
29 oktober 2006, 20:54
Hahaha thanks dude!

Dude
29 oktober 2006, 22:18
http://www.peterverspuy.nl/xx/images/catalogus/resize/450x1000_10177.jpg



oh god ik heb gas....



welkom man, en wat een sexy gitaar !



edit:

ik zie net dit plaatje...

http://img293.imageshack.us/img293/9311/picture0078yw.jpg

afgezien van de lelijke gozer is dit mijn nieuwe natte droom, wat een gitaar joh, ik kende het merk niet maar het ziet er verdomde geil uit !

Anyway, welkom op het forum ! en bedankt voor de tip haha

Timmy
30 oktober 2006, 00:30
*is trotse bezitter van 'het matzwarte rockmonster' :cooler:*

Afgezien van the killerlooks klinkt hij ook nog eens top! Echt een aanrader!

Pietocaster
30 oktober 2006, 17:14
hey, is je gitaar vandaag binnen gekomen? Laat even weten wanneer dan kunnen we meteen oefenen, veel plezier!
groeten piet