PDA

View Full Version : Ik zal me ff voorstellen :)



Metal elfje
28 oktober 2006, 15:20
hallo

Ik ben Sanne en ik speel basgitaar, hoewel ik af en toe ook wel de electrische gitaar pak van me pa . Ik zit ook op les maar de electrische gitaar leer ik mezelf aan in hoeverre dat lukt. Ik ben nu 15 jaar en hou veel van metal muziek. Ik vind iedere metal stijl wel iets hebben dus luister ik zo'n beetje alles zolang het maar metal is ( of hardrock) :satisfie:
Een aantal bands die ik leuk vind :
* nightwish
* iron maiden
* delain
* rammstein
* iced earth
* children of bodom
* after forever
* joe satriani , steve vai , yngwie malmsteen , stuart hamm
* metallica
* en nog veel meer :)

Concerten vind ik ook erg leuk, en ik hoop dan ook dat in de toekomst ik zelf op zo'n podium sta :rockon:

Maar ja, hoop dat jullie nu een beetje weten wie ik ben , heb je vragen dan stel je die maar en dnek je dat er dingen aan toegevoegd moeten worden , dan kun je dat ook zeggen :)

Xx
Metal elfje

iwamoto
28 oktober 2006, 16:46
ik zal maar even voor de goede orde, en om eventjes dit topic meer posts te geven, zeggen:
"gave muzieksmaak, van wie hou je meer, vai of yngwie? en uit welke omgeving kom je?"

Tho
28 oktober 2006, 17:09
ik zal maar even voor de goede orde, en om eventjes dit topic meer posts te geven, zeggen:
"gave muzieksmaak, van wie hou je meer, vai of yngwie? en uit welke omgeving kom je?"

En Iwa is er weer als eerste bij! :D

Reel Big Fish
28 oktober 2006, 18:07
Ik vind iedere metal stijl wel iets hebben dus luister ik zo'n beetje alles zolang het maar metal is ( of hardrock)

EMO!! (grapje ;) )

Welkom hier, veel plezier in de gitaarwereld!

Metal elfje
28 oktober 2006, 19:53
haha :)
ik kom uit zwolle.
en ik vind ze allebei wel wat hebben ( vai en yngwie ). Ik vind vai zijn driedubbele gitaar echt geniaal gewoon , en yngwie zijn trucje dat hij zijn gitaar over schouder heen gooit ook geweldig. Tja ik kan niet echt kiezen denk ik :)

iwamoto
29 oktober 2006, 13:51
haha :)
ik kom uit zwolle.
en ik vind ze allebei wel wat hebben ( vai en yngwie ). Ik vind vai zijn driedubbele gitaar echt geniaal gewoon , en yngwie zijn trucje dat hij zijn gitaar over schouder heen gooit ook geweldig. Tja ik kan niet echt kiezen denk ik :)
hehe, nou kind, je hebt je hart zeker op de goede plaats, ben allang blij dat je niet zon nirvana puber bent, "welkom aan boord van de SS gitaarnet, we hopen dat we u een prettig verblijf kunnen geven!"

ohja, en wat voor spul heb je staan? :)

armageddon
29 oktober 2006, 15:59
hallo
* rammstein


Goed zo!
- Hoe vind je de laatste 2 albums vergeleke met de vorige?
- Ga je de nieuwe DVD kopen?

:D

Metal elfje
30 oktober 2006, 17:59
hihi mooi zo. Ik heb thuis een ibanez basgitaar ( en me pa heeft ibanez electrische gitaar hoewel die op mijn kamer staat ;) ) :strat:

de laatste cd's van rammstein zijn goed, maar ik vind over algemeen veel nummers van ze goed. Kheb niet echt een favo cd , maar wel een paar favo nummers ( o.a. spieluhr , wat vooral komt omdat ik er met vriendin van mij toen op grote avond een dans op had gemaakt , echt heel tof , en sonne vind ik ook gaaf en natuurlijk een heleboel andere nummers, maar helaas heb ik nog niet zo heel veel nummers van ze :( )

iwamoto
30 oktober 2006, 18:07
mischien een rare vraag, ik weet dat meisjes geen piemel hebben, maar krijg je hier dan een denkbeeldige erectie van?

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5383694820938685500&q=malmsteen

Metal elfje
30 oktober 2006, 18:47
geen idee, kwete nie echt wat ik daar op moet zeggen :seriousf: . Maar this wel geniaaal filmpje . echt schitterend !! Vind ik echt mooi, kwil ook keer naar concert van hem of satriani , of steve vai.. We hebben thuis een dvd van hun liggen van alledrie, en dat ze op het eind 3 nummers van met hun 3en gaan spelen. Die zijn echt zooo gaaf !!!!!!!!

iwamoto
30 oktober 2006, 18:49
steve was hier in tilburg....en het was uitverkocht :( en een vriend van me is wel gegaan :(

maar ik zal ze ooit nog allemaal de hand schudden, desnoods ontage bij een G4!!! :rockon:

Metal elfje
30 oktober 2006, 18:56
haha coowl
Ja ik ook, kwil ze echt keer live zien !!!! Het lijkt me echt geweldig. Wat ook leuk is is om bijv.. rustige stukjes van joe satriani proberen mee te spelen :p
Ik kan helaas de snelle stukjes nog niet ( ben beginner :( )
en de baspartijen zijn er ook wel heel tof van :p
dat gaat ook iestje beter :)

iwamoto
31 oktober 2006, 00:52
haha coowl
Ja ik ook, kwil ze echt keer live zien !!!! Het lijkt me echt geweldig. Wat ook leuk is is om bijv.. rustige stukjes van joe satriani proberen mee te spelen :p
Ik kan helaas de snelle stukjes nog niet ( ben beginner )
en de baspartijen zijn er ook wel heel tof van :p
dat gaat ook iestje beter :)
wat ik technisch niet eens zo ingewikkeld vind, en wat heerlijk is om te spelen, surfing with the alien, haha, toen ik mn nieuwe Evolution erin had gezet, de AH's vlogen me letterlijk om de oren, oooh, wat heerlijk :) dus dat is een aanrader

Metal elfje
31 oktober 2006, 18:20
ik kan nog maar een heel klein inieminie stukje van surfing with the alien , maar heel veel kan ik ook nog niet goed naspelen want we hebben thuis al die extra electrisch egitaar dingen niet ( die pedalen ofzo etc.)
verder vind ik ceremony ook leuk om te spelen, maar dat snelle gaat nog niet .
Maar haal jij tabs van joe dan van internet of speel je op gehoor, want wat ik tot nu toe kan , van joe, heb ik op gehoor gedaan en op hulp van me pa... ik snap tabs wel , maar vidn de tabs best wel ingewikkeld bij nr.s van joe, omdat die dat allemaal zo snel doet enzo.

iwamoto
31 oktober 2006, 21:54
ik kan nog maar een heel klein inieminie stukje van surfing with the alien , maar heel veel kan ik ook nog niet goed naspelen want we hebben thuis al die extra electrisch egitaar dingen niet ( die pedalen ofzo etc.)
verder vind ik ceremony ook leuk om te spelen, maar dat snelle gaat nog niet .
Maar haal jij tabs van joe dan van internet of speel je op gehoor, want wat ik tot nu toe kan , van joe, heb ik op gehoor gedaan en op hulp van me pa... ik snap tabs wel , maar vidn de tabs best wel ingewikkeld bij nr.s van joe, omdat die dat allemaal zo snel doet enzo.
ik gebruik mn oortjes, maar ook guitarpro, meestal guitarpro voor de basis, en/of solo's, en de rest improviseer ik er op gehoord bij, ofja, wel echt meespelen, maar soms hier en daar een noot extra, ik vind het altijd jammer om nummers halve bak te coveren als ik ze nog niet goed kan, maar het is vooral....oefenen oefenen oefenen, elke dag, maare, als je effecten wilt, en een geile sound, naja, ik ben met mn pod xt heel tevreden voor mn vai en satch sound :)

Rockmo(ther)
31 oktober 2006, 22:00
Gezellie zo, hoor. Welkom.
Maar mss kan dit beter in PM of de chat??? :D

iwamoto
31 oktober 2006, 22:03
Gezellie zo, hoor. Welkom.
Maar mss kan dit beter in PM of de chat??? :D
mijn msn is gewoon bij mn profiel te zien
SCHAAM JE NIET OM IWA IN JE LIJST OP TE NEMEN!!!

ook jij niet mo!

iwamoto
1 november 2006, 17:22
het was geen verzoekende wijs, maar gebiedende wijs mensen!

metallic
26 november 2006, 12:54
Delain is vet:D