PDA

View Full Version : Nieuwe Gear!



huskey
27 oktober 2006, 21:58
Ik heb dit al gepost op basgitaarforum.nl maar ik deel mijn vreugde ook maar even met gitaarnet. Hier een copy paste:

Ik weet niet zo goed in welk subforum ik dit moet plaatsen aangezien ik een nieuwe bas én versterker heb, maar ik doe het maar hier. Zoals ondertussen wel duidelijk zal zijn heb ik nieuwe spullen. Het gaat hier om een Epiphone Thunderbird, Ashdown MAG 300H en een Gallien-Krueger Backline 410BLX. Afgelopen maandag ben ik naar Dirk Witte geweest om de Epiphone te kopen (lekkere prijs op dit moment). Hij was alleen nog niet afgesteld, maar dat heb ik vandaag (ja, nu komt het) bij Bassmatters laten doen waar ik de ashdown en GK heb gehaald. Ik was trouwens helemaal niet van plan om een GK cab te kopen, mijn eerste ingeving was een Ashdown MAG410T, maar die was niet op vooraad. Dus heb ik met Paul afgesproken dat ik over 2 weken (als de ashdown weer binnen is) even langskom om hem te vergelijken met de GK, en dan een definitieve keuze maak.
Het speelt en klinkt ongelofelijk lekker! Voorlopig kan ik weer even vooruit :D. ff een foto:
http://dadels.democrasea.nl/Plaatjes/Img_0008.JPG
PS: sorry voor de slechte kwaliteit foto, is met de webcam genomen

guitartub
29 oktober 2006, 10:57
Mooie gear, veel plezier ermee!!

Ps: ben benieuwd welke kast je uiteindelijk gaat kiezen, ben overigens zelf Ashdown fan.

musicmaestro
29 oktober 2006, 15:23
idd mooie gear, veel plezier ermee

en doe Paul de groeten van mij, zeg maar uit het zonnige zuiden van Nedeland, dan weet hij het wel denk ik en als tie t dan nog niet weet, dan zeg je maar van die gek die half nederland doorrijdt voor n kop koffie!

Brammibal
29 oktober 2006, 22:27
Haha, ik meot hem nog horen husk, ben wel benieuwd. hoe vergeleek deze top met de duurdere ?

vester86
30 oktober 2006, 10:30
ah geinig, had um op t andere forum ook al zien staan!
veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken vrees ik ;)

Wimvdb
31 oktober 2006, 20:00
Ik heb hier ook zo'n epiphone staan. Best een goede bass, ik speel zelden op de bassen hier maar die epiphone is zeker m'n favoriet. Alleen spijtig dat hij topzwaar is...

Ik vind GK anders wel een erg kwalitatief merk

Brammibal
31 oktober 2006, 22:58
dat topzware kan je verhelpen door een strapholder 5 cm op te schuiven geoloof ik.

huskey
1 november 2006, 09:55
Dat is op dit moment nog niet eens nodig bij mij, met een beetje brede band is het goed te doen.

huskey
1 december 2006, 16:13
Update: ben gisteren eindelijk naar Bassmatters geweest om de cabs te vergelijken, en ik kwam toch bij de GK uit. De Ashdown was mij wat te scherp terwijl de GK iets ronder is, maar toch genoeg punch heeft. Daarnaast heb ik nog 2ehands een Nobels ODR-B pedaal gekocht.

Brammibal
1 december 2006, 16:43
Haha, husk wat klink je opeens wijzer... Nou heb ik het nog steeds neit gehoord.. :mad:

hendrix_appendix
1 december 2006, 19:03
Oeh! Goede smaak!

huskey
2 december 2006, 17:52
Dank je!

@ Brammibal: dat komt omdat jij zo nodig met de tarrels moest oefenen :sneaky: