PDA

View Full Version : Linkshandige gelakte maple neck



Samder
26 oktober 2006, 21:43
Hallo,

Heeft iemand een idee hoe ik aan een Linkshandige gelakte maple neck kom?
Ik heb al bij Tonefactory gekeken, maar die hebben alleen maar ongelakte linkshandige maple halzen.

Bij Voxhumana kan ik alleen maar erg dure necks vinden.
Het liefst rond de 200 euro....

Help aub.

Groet Sander

kiem
26 oktober 2006, 21:52
je kan zon tonefactory halz ok zelf lakken mischien??.. kweetniet of je perse een gelakte hals wilt? je zou de hals bv ook met olie kunnen afwerken.

tis maar idee :)

Samder
26 oktober 2006, 21:54
Ja ik echt graag een gelakte maple neck.. klinkt en speelt anders ,, beter, als je het mij vraagt

B_2_the_a
26 oktober 2006, 22:26
't is logisch dat voxhumana dure necks heeft, zijn "hand" gemaakt

DarknessAwaits
26 oktober 2006, 23:12
Je kunt best zelf zo'n hals lakken hoor. Kost een bus blanke lak en beetje werk+geduld.

Minda
27 oktober 2006, 07:37
't is logisch dat voxhumana dure necks heeft, zijn "hand" gemaakt

Hmmm, ik was zaterdag bij Vox, samen met mijn vriendin. Die vroeg, zonder enige kennis van zake, of ze al die bodies en halzen zelf maakten. Een volmondig "Ja" volgde. Ik vraag me wel af waarom er dan overal AllParts USA stickers op zitten... Ze zullen ongetwijfeld ook zaken zelf maken, hoor, maar het overgrote deel is AllParts import. Die leveren trouwens zulke halzen als gevraagd, voor $ 215,-. Maar dan heb je hem nog niet hier. Een blanke kopen en (laten) lakken is denk ik de goedkoopste optie.

no 1 hops
27 oktober 2006, 08:46
volgens mij is de string hier wel eens vaker genoemd.
voor zo'n 75 euro al een nieuwe neck.

fred dons
27 oktober 2006, 09:04
alleen zijn die momenteel een beetje uitverkocht (en de gelakte kosten eur 125)

Kim Wilson
27 oktober 2006, 09:09
Je kunt Tonefactory ook bellen. Misschien kunnen ze viavia een hals voor je vinden. Dat doe ik ook wel, als ze het niet op de site hebben, bel ik ze even op. En meestal komen ze wel met een oplossing.

blimb
27 oktober 2006, 09:39
alleen zijn die momenteel een beetje uitverkocht (en de gelakte kosten eur 125)


als het goed is komt er deze week of anders volgende week weer een partijtje binnen .. ik heb manemlijk vernomen dat ie op de 18de naar de US was gegaan om nieuwe zut te halen ....


maar ff tussendoor @TS je hoort het verschil tussen een gelakte en een ongelakte hals? Dat lijkt me net zoiets als het verschil in kleur kunnen horen .. doe mij maar die zwarte die klinkt wat donkerder ...dan die witte, die is te licht

fred dons
27 oktober 2006, 09:50
ik weet het, en ik ga ook 1 keer in de 2 weken langs om te kijken of de nekken al gearriveerd zijn :D

DarknessAwaits
27 oktober 2006, 11:40
Als ze er zijn laat je het dan even weten? Voor mij is het nml. een beetje te groot stuk om iedere week naar toe te rijden om te checken :).

fred dons
27 oktober 2006, 11:43
doe ik (vlak nadat ik de leukste nekken heb weg gehaald :D )

blimb
27 oktober 2006, 12:36
ik weet het, en ik ga ook 1 keer in de 2 weken langs om te kijken of de nekken al gearriveerd zijn :D


zou ff bellen niet makkelijker zijn ...

fred dons
27 oktober 2006, 13:30
als ze een eerlijk antwoord zouden geven wel ja ;)

DarknessAwaits
27 oktober 2006, 20:48
:) Inderdaad ja, op mijn mailtje een tijdje terug of ze al wat halzen binnen hadden is ook nooit geantwoord.

Dus de enige manier om echt wat zeker te weten is: langsgaan.