PDA

View Full Version : VST host software



johantipker
26 oktober 2006, 17:59
Wie weet een programma dat VST plugins kan hosten?

Ik zoek een simpel stukje software, waarin je gewoon een wave file kunt laden en die dan bewerken met vst plugins, dus waarin je vst plugins kunt importeren.

Ik begrijp hier nog niet zoveel van, maar t is in elk geval een ellende om vst plugins aan de gang te krijgen in de programma's die ik gebruik..

meul
26 oktober 2006, 18:59
he Jo,

kan wavelap dat niet?
misschien wel handig voor de mensen hier om te weten dat jij met win98se werkt. de vraag is of de huidige (ook kleintjes) audio progs nog werken met winse daar het register van 98 anders is opgebouwd dan dat van Xp.
de ouder progs zoals cool edit 200 en pro (is nu adobe audition) hebben zover ik mij kan herinneren geen vst support.

verder ken je mijn advies v.w.b jouw win versie ;-)

groetjes,
jan.

bass blom
26 oktober 2006, 19:28
kent u onze goede vriend google niet?

ff zoeken op freeware vst host

http://www.hitsquad.com/smm/programs/VSTHost/

nielsduursma
26 oktober 2006, 20:01
audacity kan het volgens mij ook.

johantipker
26 oktober 2006, 21:28
wij hebben ons al rot gezocht (wat flutprogjes gevonden) en zoeken naarstig verder!

thanx anyway!

nielsduursma
26 oktober 2006, 21:47
wij hebben ons al rot gezocht (wat flutprogjes gevonden) en zoeken naarstig verder!

thanx anyway!

audacity is geen flutprogramma hoor. maarja, je zoekt iets gratis. en een gegeven paard mag je nooit in de bek kijken;) :D

johantipker
26 oktober 2006, 22:56
audicity is overigens erg goed! Het lukt mij alleen niet er een plugin in te krijgen... als je me kunt vertellen hoe?

nielsduursma
26 oktober 2006, 23:02
audicity is overigens erg goed! Het lukt mij alleen niet er een plugin in te krijgen... als je me kunt vertellen hoe?
pffff is alweer een tijdje terug... maar je moet volgens mij op de site van audacity eerst weer iets van een soort plugin downloaden om vst plugins te draaien.

het stond allemaal op de site hoe dat moest, ik heb het lang geleden ooit is een keer geprobeerd. dus hoe het nu moet.... geeeen idee :satisfie:

NiRvANa_FrEaK
28 oktober 2006, 11:12
Ableton Live ;) probeer dat eens

johantipker
30 oktober 2006, 10:55
Wavelab rules! Thanx meul! Topic kan dicht..