PDA

View Full Version : Nederlandse handleiding voor een Vox AD30VT



Sonny
26 oktober 2006, 17:16
Heey beste luitjes,

Ik heb laatst een AD30VT gekocht uit Engeland, helemaal in perfecte staat en bovendien toch nog wel aardig wat knaken goedkoper.

Er zat alleen een engelse handleiding bij. Was dit bij jullie ook het geval of hadden jullie gewoon nederlandse tekst en uitleg bij die wereld versterker?

Grtz. Sonny

Rockmo(ther)
26 oktober 2006, 17:17
Ik heb mijn amp in NL gekocht, maar daar zit ook geen Nl handleiding bij... Ach, EN is toch ook geen probleem?

datsun
26 oktober 2006, 17:19
idd de mijne is uit duitsland, engelse handleiding; Het is toch niet zo'n probleem? De meeste gitaartermen zij sowieso in het engels dus...

Tho
26 oktober 2006, 17:21
Heey beste luitjes,

Ik heb laatst een AD30VT gekocht uit Engeland, helemaal in perfecte staat en bovendien toch nog wel aardig wat knaken goedkoper.

Er zat alleen een engelse handleiding bij. Was dit bij jullie ook het geval of hadden jullie gewoon nederlandse tekst en uitleg bij die wereld versterker?

Grtz. Sonny

Zo'n ingewikkelde versterker is het toch niet? Zet die draaiknop aan de achterkant op de goeie watt-hoogte, en stel je settings in.. that's it

Wimvdb
27 oktober 2006, 11:10
idd de mijne is uit duitsland, engelse handleiding; Het is toch niet zo'n probleem? De meeste gitaartermen zij sowieso in het engels dus...

En tevreden van?

guitartub
27 oktober 2006, 20:54
Ook bij mijn AD60 zit een engelstalige handleiding, is wmb niet zo'n probleem, hij is duidelijk zat!

JorikDekkers
27 oktober 2006, 23:24
zoals je ziet, zat mensen met een valvetronix (ik ook! ik ook!) mocht je er nou écht niet uitkomen, gewoon ff een gerichte vraag in t forum gooien. Ben er zeker van dat je dan binnen een dag perfect antwoord hebt!

datsun
28 oktober 2006, 10:28
En tevreden van?

zeker, ik ben echt verschoten wat een goed geluid het geeft, veel beter dan die cubes en line 6's imo.

Tho
28 oktober 2006, 12:13
Na een jaartje begint 't beestje toch wel wat mankementjes vertonen hoor. Hij krijgt er ook was ruis bij. Toch denk ik dat dit de allerbeste versterker is voor binnen het budget

guitartub
29 oktober 2006, 11:15
Na een jaartje begint 't beestje toch wel wat mankementjes vertonen hoor. Hij krijgt er ook was ruis bij. Toch denk ik dat dit de allerbeste versterker is voor binnen het budget

FF schoon laten maken door een amptech. Heb ik ook gedaan en het kostte me NIETS. Sindsdien geen problemen meer met het beestje (en heb hem toch al 3 jaar!)