PDA

View Full Version : Gitaarclinic Walter Trout in 013 Tilburg



Walt013
26 oktober 2006, 13:28
Van de 013 website getrokken, deze info. Interessant voor de bluesrock liefhebbers?

Gitaarclinic met Walter Trout

TILBURG, 26 OKTOBER 2006
Voorafgaand aan het concert - op woensdag 1 november - met zijn begeleidingband The Radicals geeft Walter Trout een eenmalige gitaarclinic in 013 te Tilburg. Trout behoort tot de beste bluesrockgitaristen van zijn generatie. Niet alleen speelde hij bij blueslegendes John Lee Hooker en John Mayall, ook deelde hij de studio en het podium met onder andere.Canned Heat, Jeff Healey en Joe Bonamassa. Als geen ander weet Trout het doorleefde bluesgevoel te koppelen aan techniek, en tijdens deze clinic zal hij laten zien hoe hij gitaar speelt. Tevens zal hij vertellen waarom het instrument zijn grote liefde is, en welke muzikanten hij respecteert en bewondert. Zaal open: 17.00 uur | aanvang: 17.30 uur | entree € 5,00.
www.013web.nl

strat 91
26 oktober 2006, 14:46
whooooooot das zo vet .
maarja heb ik weer nota bene die hele week rep dus het zal alleen maar leren worden :S

gegroet strat 91

dIRE sTRAITS
26 oktober 2006, 16:48
ik hoop dat ik er kan komen, wantd an gaak gegarandeerd, walter trout is vet!

MjS
26 oktober 2006, 20:33
Hele week rep? Dus? :P Gaan man! Ik heb tentamens, dat is weer net ff iets heftiger om dan een hele avond weg te zijn.

strat 91
28 oktober 2006, 19:44
ja ik snap maar het probleem is dat mijn pa al een andere keer naar trout gaat.

en mijn tentamens zijn ook wel belangrijk , al dat gezeik voor school, mijn hele vakantie is naar de klote doordat leren:(

maarja het is niet anders

peter_heijnen
5 november 2006, 15:09
Ik ben gisteren bij het concert in Paradiso geweest.

Ik weet niet of ie na gisteren nog in onze contreien tourt, maar mensen als je van bluesrock houdt en Trout speelt in je buurt, ga er heen! Dit is werkelijk een zeer geinspireerde en te gekke band!!!

sunday violence
6 november 2006, 14:18
ik was samen met nog ongeveer 30 man via school bij die clinic in 013, ik vond het kut. Hij had een soort leslie effect uit een pedaal en die stond me toch kut afgesteld! verder had ie veel te veel gain, het was iig verre van een lekkere bluessound.
sommige nrs van 'm zijn wel okee trouwens maar clinics zijn niet bepaald aan hem besteed.

Helter Skelter
7 november 2006, 18:11
verder had ie veel te veel gain, het was iig verre van een lekkere bluessound.


+1

maar zingen kan hij wel :)