PDA

View Full Version : dit moest ik even kwijt!

iwamoto
25 oktober 2006, 20:02
Question from Jeff Tropeano: "Many people refuse to listen to you because of your so-called attitude or cockyness. A lot of people say you are VERY cocky and arrogant. Why do you think people assume that? Question from Ruben: I have read and heard from people that you were a hard person to work with, but when I read interviews or read your answers on the web to your fans, I get a feeling that you are a very humble person. Would you say that you have changed a bit over time or was it just people giving you a bad reputation?"

Answer from Yngwie: "Hmmm, I could respond to that in a plethora of ways... [small laugh]. I'm not a very humble guy, I'm afraid. But let me qualifiy that a little. When I came on the scene about 15 years ago I was very young [19 years old], and I was very hungry to succeed and very aggressive. I am sure I made a lot of mistakes and stepped on a lot of toes, or reacted to things too emotionally, which sort of established the general opinion of me as someone that is kind of arrogant or cocky. But when I read interviews I did back then, or listen to albums I did then... when I think about the way I was in those early days I always view that as a different person from who I am now. Fifteen years in the business can make a lot of difference. For sure, I'm not trying to say that I'm some kind of a sweetheart now or anything, but I have matured. One thing that hasn't changed is that I'm pretty straightforward and don't try to hide what I think. What has changed is that I'm more diplomatic and aware of the effects of things I say or do. I'm more savvy about being in the public eye, really. I think that people who might have known me back then and who might encounter me again now would have a hugely different impression of me. I'm much more able to take things with a grain of salt and less personally, you know? I don't worry about my image that much nowadays because I know who I am, I know what I can and can't do, I'm very confident in my talents and abilities-- I don't have to prove anything to anyone. Of course, it aggravates me when I see people who write or speak badly of me from an outdated perspective. But when everything's said and done, I know myself and I don't lose sleep at night worrying over it."

sinds ik dit heb gelezen is mijn beeld van yngwie wel wat veranderd, en ik hoop dat mensen het even lezen ipv roepen "aah gelul, hij is gewoon arrogant!"

Keesz
25 oktober 2006, 21:02
gelul, ingwie is arrogant

Gitarezzo
25 oktober 2006, 21:22
/////////////
:sssh:

Kim Wilson
25 oktober 2006, 22:47
Duh, Ingwie is gitarist...

hoofd
25 oktober 2006, 23:17
Ik heb het gelezen, maar ik blijf Yngwie een lul vinden. Overigens is het ook een teringoud interview.. Hij heeft het over 15 jaar geleden toen hij 19 was, dus dan zou 'ie op dat moment 34 zijn. Die pik is nu 43 (geboren in 1963).. In 9 jaar tijd kunnen mensen ook heel snel veranderen in een complete lul.

schizo910
25 oktober 2006, 23:19
you've Unleashed The Fooking Fury!!!

iwamoto
26 oktober 2006, 00:16
Ik heb het gelezen, maar ik blijf Yngwie een lul vinden. Overigens is het ook een teringoud interview.. Hij heeft het over 15 jaar geleden toen hij 19 was, dus dan zou 'ie op dat moment 34 zijn. Die pik is nu 43 (geboren in 1963).. In 9 jaar tijd kunnen mensen ook heel snel veranderen in een complete lul.
komt van March 15, 1999,
maar toch, ik vind het gewoon zo stom, ik bedoel, tuurlijk ben je dan wat arrogant als je aan de top staat, maar er word altijd gelijk geroepen "ja, die's arrogant!" en niet alleen yngwie, maar schijnbaar ook steve vai, wat ik me ook al niet goed voor kan stellen...

strat 91
26 oktober 2006, 15:59
http://www.youtube.com/watch?v=oNcblKLySbs&mode=related&search=

vindt ik toch wel tof, niet iedere bekende gitarist gaat daar gewoon ff wat spontane dingentjes voor the crowd weg staan geven.IK vindt dit juist het tegenovergestelde van arrogant.
Hij zal best wel een beetje arrogant zijn , maar je moet je ook wel kunne voorstellen dat die kerel niet tegen iedere fan vriendelijk kan doen.Lijkt me ook wel irritant als er de hele dag mensen om mijn handtekkeing vragen

iwamoto
26 oktober 2006, 17:00
en wat een sound uit zon klein ding!:eek:

Pegasus
26 oktober 2006, 22:35
Volgens mij is die Yngwie een aardige gast en is de vermeende gast gewoon onderdeel van zijn show.

Dat mensen Vai arrogant noemen snap ik echt niet. Hij is gewoon zelfverzekerd, meer niet.
Van iedereen die hem ooit eens heeft gesproken of anderzins met hem te maken heeft gehad hoor je doorgaans dat het een heel normale gozer is.

iwamoto
26 oktober 2006, 23:00
als hij trouwens zon arrogante eikel is, waarom zou hij dan fan post beantwoorden? wat ik merkte, biij een aantal vragen van bands zegt hij gewoon "ja die ken ik niet" maar verderop vertel hij dan dat hij al zo vaak met muziek in de weer is, dat hij het liefste thuis geen muziek luistert maar lekker leest, of met zn zoontje speelt, dat zoontje is echt alles voor hem, heel aandoenlijk :)

Luke-wannabe
27 oktober 2006, 01:54
en wat een sound uit zon klein ding!:eek:
Ja dacht ik ook al aan! Daaraan herken je wel een goede gitarist. Altijd een goede Sound. Echt heel vet!