PDA

View Full Version : Haar of Melancon strat



Hes
25 oktober 2006, 19:30
Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek naar een Haar of Melancon strat. En de komende weken wil ik wat winkels afstruinen om het een en ander te testen en te vergelijken. Nu weet ik dat de meeste Haar gitaren waarschijnlijk gewoon bij hem thuis staan. Maar voorlopig hoop ik hier in Noord-Holland mijn slag te kunnen slaan. Weet iemand waar ik een Haar of een melancon strat kan testen. En dan kan ik later alsnog over de provinciale grens kijken.

Tristan
25 oktober 2006, 19:36
Check het maar op www.gitaar-nederland.nl, daar staan vrijwel alle winkels in Nederland op...

Het is wel een heel verschil in karakter, Haar of Melancon...
Wat is je budget?
Wat zoek je precies, Vintage Strat, Superstrat?

Voor Melancon kan je ook even kijken op de site van RSL (audio?) Breda...
(even daarop googlen en dan kom je er wel)

Voor Haar, zie www.haarguitars.nl...

dano
25 oktober 2006, 19:44
Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek naar een Haar of Melancon strat. En de komende weken wil ik wat winkels afstruinen om het een en ander te testen en te vergelijken. Nu weet ik dat de meeste Haar gitaren waarschijnlijk gewoon bij hem thuis staan. Maar voorlopig hoop ik hier in Noord-Holland mijn slag te kunnen slaan. Weet iemand waar ik een Haar of een melancon strat kan testen. En dan kan ik later alsnog over de provinciale grens kijken.

dijkman in amsterdam heeft tegenwoordig ook wat Haar gitaren hangen, je kan daar eens gaan kijken, en anders even mijn pagina: http://gitaarwinkels.dano.nl.nu/

Hes
25 oktober 2006, 20:03
Budget is rond de 1800 euro maar goedkoper is natuurlijk meegenomen. Ik ben op zoek naar een vintage strat. Andere merken zijn natuurlijk ook mooi en 2e hands is natuurlijk ook van alles mogelijk.

Ik heb al bij rsl audio gekeken en gegoogled, maar soms staan er wat gitaren in de winkels die niet op de website staan.

Bedankt voor het advies tot dusverre Vrijdag ga ik wel ff bij Dijkman kijken

Tristan
25 oktober 2006, 21:42
Heb je ook al www.gitaar-nederland.nl geprobeerd?
Daar staan echt bijna alle gitaarwinkels wel op en via die site kan je ook op de webpages van de meeste gitaarwinkels terechtkomen...

Voor een Vintage Strat zou ik persoonlijk eerder richting Van De Haar of Fender kijken, dan richting Melancon...
Vergeet G&L ook niet, die maken hele goede gitaren...
De importeur daarvan is JIC volgens mij...