PDA

View Full Version : Recente ban - vervolg



heavy-metal-thunder
25 oktober 2006, 09:10
Ik vind dit flauw... zij hebben elk hun eigen visie over amps... en soms botst dat. Oké, ze zouden dat dan beter onderling "uitvechten". En ja, soms stoort het me lichtelijk dat ze elkaar zitten af te zeiken, want soms heb ik het gevoel dat er commerciële belangen meespelen, of dat de ene wat jaloers is van de andere... of dat de ene vindt dat de andere zijn waren aanprijst...

Maar, ze zijn beiden een meerwaarde voor dit forum. Samen met mensen als Jay, Franc, Peevee en nog enkelen, bieden zij toch serieus technisch advies ivm gitaarversterkers?? Chris is zelfstandig gitaartechnicus, hoeveel uurtjes gratis advies heeft hij al niet verstrekt aan de medeforumleden? Vormt dat dan geen compensatie voor als ze eens over de schreef gaan??

voila, dit is mijn mening.

Kim Wilson
25 oktober 2006, 09:15
Dit was geen botsen, dit was kinderachtig gezeik over spam. En ik ga me er niet over uitlaten wie de veroorzaker was (en waar twee vechten, hebben twee schuld), maar misschien leren ze het op deze manier wel af om elkaar uit te dagen...

Franc
25 oktober 2006, 09:17
...misschien leren ze het op deze manier wel af om elkaar uit te dagen...

Ik denk het niet :seriousf:

Wat hebben ze nou weer uitgevreten?

Kim Wilson
25 oktober 2006, 09:21
Ach, CW had het over kabels, dat je verschil kunt horen en dat bepaalde merken beter waren, en NV wilde horen welke merken dat waren. En dat vatte CW weer op als uitlokken van spam. Heel kinderachtig...

heavy-metal-thunder
25 oktober 2006, 09:23
ja, idd. soms heb ik het gevoel dat ze wat spammen. Of dat mijnheer x het advies van mijnheer Y afdeed als spam... (remember de OT bij ouwe Marshalls).

Toch blijf ik van mening dat het niet goed is voor dit forum.

bovendien dat ganse gedoe over spam.... als je iets te koop hebt, mag het wel in je sig, maar niet in je tekst...

Zo was er eens het gezever over een Master gitaarleraar. Zijn advertentie leek echt wel heel onbescheiden, maar onder zijn topic stonden 10-tallen andere topics van gitaarleraars die hun diensten als gitaarleraar aanboden. Ik heb toen nooit begrepen waar die aankondiging spam was en de anderen niet.

Afin, Hans, ik ga hier niet verder op reageren (zie dat we ook geblockt worden :-) ), ik wou gewoon mijn mening eens ventileren.
En u hoeft het uiteraard niet met mij eens te zijn, maar ik probeer wel mijn tekst te motiveren.

LordRiffenstein
25 oktober 2006, 10:37
Eventuele commentaren via PM.