PDA

View Full Version : WiLF stelt zich voor



WiLF
24 oktober 2006, 20:47
na een paar keer voorbij gesurfd te zijn op het forum vond ik het maar eens tijd worden om mezelf er eens mee te gaan bemoeien. Maar eerst maar ff voorstellen:

Ik ben Wilfried, 25 jaar en speel inmiddels zo'n 7 jaar bas.

Begonnen op een Ibanez soundgear (sr590) met een peavey tnt160 bascombo erbij.

Een tweetal jaar later mijn versterkert verkocht en een dynacord reference 3002 ervoor in plaats aangeschafd. Goede ruil vond (en vind) ik.

Ongeveer een half jaar geleden vond ik het tijd worden om mijn spullen eens wat grondig up te daten en heb ik (eindelijk!) een musicman aangeschafd. Music man bongo 5 snaar. supergitaar
Ook maar gelijk een nieuwe versterker gekocht, omdat mijn musicman dan beter tot zijn recht komt. Ampeg SVT-350H (topkast), ampeg SVT-410HE (4 x 10"), ampeg SVT 16H (16").

verder vind ik vanalles over muziek maken, muziek luisteren allerhande (gebruik van) apparatuur, maar dat zal ik verder wel kenbaar maken middels het forum.

surf gerust even naar de site: www.SOwieSO.biz .....

Primitive
24 oktober 2006, 21:55
yo, gezellig nog een medebassist,

Tip: als je echt veel over basgitaren en alles wat daar mee te maken hebt wil praten kun je beter naar basgitaarforum.nl gaan.
Het aantal bassisten hier is vrij laag en er word af en toe iets gepost.
Maar dit is natuurlijk een veel gezelliger forum dus blijf gerust ook hier posten

WiLF
25 oktober 2006, 15:32
thanx voor de tip, ga er gelijk eens een kijkje nemen