PDA

View Full Version : jackson SLATQH



Tho
23 oktober 2006, 16:04
Jaja daar heb je hem weer met z'n jacksons... :satisfie: Op internet stuitte ik op de Jackson SLATQH.. Echt nooit van gehoord, en heel weinig info over te vinden, maar echt UBERGEIL!!! Wie kan mij informeren, zijn mening geven, en wie weet waar ik eventueel zo'n ding kan krijgen? thnx!!

even een fotootje..

http://www.johnjgray.com/Jackson/SLATQH1.JPG

Terence
23 oktober 2006, 16:47
Groene gitaren, daar zijn er gewoon te weinig van. Het ziet er zo mooi uit.

Wormaap
23 oktober 2006, 16:51
Groene gitaar... Dan weet je ook meteen waarom'ie 'SLA' heet ;)

Anyhow: Beestachtig mooi :)

Tho
23 oktober 2006, 17:02
Groene gitaar... Dan weet je ook meteen waarom'ie 'SLA' heet ;)

Anyhow: Beestachtig mooi :)

hahaha, ja hij is echt super vet, maar ik kan er maar niets over vinden. zelfs op de jacksonsite staat niets.. Hij hoeft overigens niet groen te zijn hoor!

Dick Wolkendeck
23 oktober 2006, 18:16
Ik dacht aan het vegetarische broertje van Slash... Anywast: erg mooi!! juweeltje. Als ze ook zo mooi klinkt...

TRC
23 oktober 2006, 18:38
Prachtig, alleen vind ik bij Jacksonss de headstock altijd op hockeysticks lijken...

Kaïn
23 oktober 2006, 19:14
Gloeiende wat een mooi instrument zeg! Goude floyd erop en ik val flauw :rockon:

Realeigo
23 oktober 2006, 19:59
Mag ik de eerste zijn om te zeggen dat ie er best wel leijk uit ziet!

Dank u.

DarknessAwaits
23 oktober 2006, 20:15
Groen is meestal 'net'. Goud is altijd 'niet'.

Je zou verwachten dat deze gitaar dan 'net-niet' is, maar sterker nog 't is gewoon lelijk :).

Spitfire
23 oktober 2006, 20:26
Groen is meestal 'net'. Goud is altijd 'niet'.

Je zou verwachten dat deze gitaar dan 'net-niet' is, maar sterker nog 't is gewoon lelijk :).
de gouden hardware op een LP Black Beauty vind ik dan wel weer erg mooi, maar dit is idd wel wat minder

hoewel ik het groen wel geil vind, alleen zijn Jackson headstocks spuuglelijk

Realeigo
23 oktober 2006, 20:30
geef mij maar sunburst met chroom!

DarknessAwaits
23 oktober 2006, 20:34
Geef mij maar een transparant zwarte prs met zilverkleurige floyd. Zó dan!

Squier4ever
23 oktober 2006, 20:45
Mag ik de eerste zijn om te zeggen dat ie er best wel leijk uit ziet!

Dank u.

+12345678910

ik vind jacksons zo lelijk, echt niet meer normaal. ze kunnen nog zo lekker spelen, ze blijven imo lelijk

Noid
23 oktober 2006, 22:33
Ach, daB ding ist ja Ubergeil!

Maar hoe zit dat, i.p.v. potmeters zie ik 3 schakelaars??? Aan, uit en split voor single coil of zo??

Ibanez RuleZ
23 oktober 2006, 22:59
info over die gitaren:

ik DACHT neck through, mahony, 24.75" schaal. er is enige overlap tussen de oude archtop soloists en deze gitaar.

ze zijn in ieder geval een tijdje niet meer geproduceert anders dan custom shop, en naar mijn weten is dat nog steeds zo. wel jammer, dit is naar mijn mening een van de meest geslaagde jacksons ooit, alleen de floyd ontbreekt.

vroeger kwamen ze wel eens langs in de classified van het JCF. had je het wel over $1600 en daarboven

harrald

Orpheo
24 oktober 2006, 00:19
Ach, daB ding ist ja Ubergeil!

Maar hoe zit dat, i.p.v. potmeters zie ik 3 schakelaars??? Aan, uit en split voor single coil of zo??

nee hoor. gewoon 2 pots en een 3wegje.

de slatqh werd gewoon gemaakt in de USA shop zover ik weet. tot dit jaar in ieder geval. ik kan 't me nog wel herinneren (heb ooit wel gas gehad voor deze vandaar). maar nu is 't in ieder geval customshop.

Orpheo
24 oktober 2006, 00:22
http://cgi.ebay.nl/JACKSON-CUSTOM-SLATQH-SOLOIST-BRAND-NEW_W0QQitemZ250040118729QQihZ015QQcategoryZ33044Q QrdZ1QQcmdZViewItem

alsje

RedBuell
24 oktober 2006, 10:51
http://www.themusiczoo.com/JacksonCustomShopSLATQH_ArchtopSoloist_Tobacco_Sun bursJZ0407.html

Voor dat geld weet ik nog wat andere gitaren....

Tho
24 oktober 2006, 10:58
tnx mannen! ik vind hem in ieder geval super vet.. hoop dat ik er ooit nog eentje tegenkom om te proberen, maar ik denk dat de kans klein is..

Tho
12 december 2006, 18:03
Ik wou hem weer even omhoog halen :satisfie: ben nog steeds opzoek naar dit meesterwerk.
Ik ben zo gek om hem speciaal voor mij (uiteraard wat veranderingen) in de Jackson CustomShop te laten bouwen als ik er geen kan vinden.

Weet iemand misschien wat zo'n customshop grapje kan kosten? Bij Jackson.. of bij anderen.. ?

Ik denk zelf tussen de 5000 en 8000 euro.. wat denken jullie?

http://www.johnjgray.com/Jackson/SLATQH1.JPG

marter544
12 december 2006, 18:18
wat het bij Jackson kost, geen idee, zal iig wel boven de 5000 euro komen.. Ik zou eens een prijsquote aanvragen bij die customshop uit Thailand! De gitaren van Fred Dons en Robostrat komen er vandaan, en die zien er heel mooi uit!

Tho
12 december 2006, 18:25
wat het bij Jackson kost, geen idee, zal iig wel boven de 5000 euro komen.. Ik zou eens een prijsquote aanvragen bij die customshop uit Thailand! De gitaren van Fred Dons en Robostrat komen er vandaan, en die zien er heel mooi uit!
Is geen optie.. Ik wil USA, en misschien is dat een slechte eigenschap, maar dat is gewoon een vereiste.
Zou je gewoon kunnen mailen hoeveel zoiets zou kosten? Of krijg je dan een antwoord als "dat hangt natuurlijk compleet van de blablabla af"

Soulflyhigh
12 december 2006, 19:13
Is geen optie.. Ik wil USA, en misschien is dat een slechte eigenschap, maar dat is gewoon een vereiste.
Zou je gewoon kunnen mailen hoeveel zoiets zou kosten? Of krijg je dan een antwoord als "dat hangt natuurlijk compleet van de blablabla af"
Pikkie ;) USA maakt niet zo heel veel uit alleen dat die hamburgeretende dikzakken meer worden betaald dan hardwerkende thai's en jappen haha

Tho
12 december 2006, 19:15
Pikkie ;) USA maakt niet zo heel veel uit alleen dat die hamburgeretende dikzakken meer worden betaald dan hardwerkende thai's en jappen haha

Zou ik ook zeggen als ik op LTD speelde! :D

Orpheo
12 december 2006, 19:23
Ik wou hem weer even omhoog halen :satisfie: ben nog steeds opzoek naar dit meesterwerk.
Ik ben zo gek om hem speciaal voor mij (uiteraard wat veranderingen) in de Jackson CustomShop te laten bouwen als ik er geen kan vinden.

Weet iemand misschien wat zo'n customshop grapje kan kosten? Bij Jackson.. of bij anderen.. ?

Ik denk zelf tussen de 5000 en 8000 euro.. wat denken jullie?

http://www.johnjgray.com/Jackson/SLATQH1.JPG

je kan toch gewoon die quote doen op de site van jackson??

Tho
12 december 2006, 19:25
je kan toch gewoon die quote doen op de site van jackson??

Die gasten geven nooit antwoord.. Ik zal eens een mailtje sturen naar de vertegenwoordigers in europa :)
Verder zijn alle tips en meningen nog steeds welkom!

Orpheo
12 december 2006, 19:28
Die gasten geven nooit antwoord.. Ik zal eens een mailtje sturen naar de vertegenwoordigers in europa :)
Verder zijn alle tips en meningen nog steeds welkom!

vroeger kon je een customquote doen ala shamray. maar je moet met je speclist direct naar de importeur gaan. je 'authorised jackson dealer'.

Tho
12 december 2006, 19:32
vroeger kon je een customquote doen ala shamray. maar je moet met je speclist direct naar de importeur gaan. je 'authorised jackson dealer'.

Ja inderdaad. Er is ook echt heel weinig info over die SLATQH's.. Deze op de afbeelding is ook een customshop, maar niet op verzoek gebouwd