PDA

View Full Version : Stonesour



Strangegun
23 oktober 2006, 15:23
Jaja Stone sour komt in tilburg in de 013 op 2 novemeber
Wie gaat daar nog meer heen ? :cooler:

hendrix2
23 oktober 2006, 20:13
Ik ga er niet geen (ben van belgië) ik ken er ook teweinig van.
Maar een aantal jaar terug zag ik ze op werchter. Had er nog nooit iets van gehoord, en toen speelden ze een 15 minuten ofzo.. lange versie van Bother...
Man, kippevel! Zeer intens live moment!
Geniet ervan op 2 november!

Strangegun
24 oktober 2006, 07:50
ja thanks heb ze op graspop gezien en een keer in utrecht :)
vind ze echt super ^^

Fuhgawz
24 oktober 2006, 11:28
Ik heb gehoord dat Astrosoniq in het voorprogramma staat. Dat lijkt me niet echt een geschikte combinatie. Ik vind Astrosoniq echt te gek, maar ze spelen een compleet andere stijl dan Stonesour, dus ik denk niet dat het aan gaat slaan.

Strangegun
24 oktober 2006, 15:58
Ja heb ze eve geluistert is inderdaat wat anders dan stone sour.

Fluffy
24 oktober 2006, 18:41
@ fuhgawz

Volgens mij stond Flyleaf in het voorprogramma, dat is voor mij dan een reden om te gaan.

Had stone sour ook toen in Utrecht gezien, en laatst in Nijmegen. Goede band

Whiplash
25 oktober 2006, 12:07
Ik ben hier ook bij! ik heb ze nu 2 keer live gezien (013, Tilburg en Tivoli, Utrecht) en het was toen ook geweldig! zeer goede live band

Strangegun
25 oktober 2006, 13:27
Hoe groot is de 013 eigenlijk ben wel benieuwd ?

Whiplash
25 oktober 2006, 14:42
ff van de 013 site gejat :p


The Choice is de grote zaal van 013. Met een capaciteit van 2.200 bezoekers is het de grootste zaal in het Nederlandse clubcircuit. De oplopende trappen en het balkon in een U-vorm zorgen overal voor een goed zicht op het podium. De zaal blijft daardoor, ondanks de capaciteit, altijd intiem. De zaal is uitgerust met een groot podium (10 x 15 meter) en heeft een fantastische akoestiek. Het balkon is afsluitbaar, waardoor de zaal verkleind kan worden naar 1600 en 900 bezoekers. Ook kunnen er stoelen geplaatst worden, wat de zaal ook geschikt maakt voor akoestische optredens in een opzet die we kennen uit de theaterwereld.