PDA

View Full Version : Mini Meeting effectpedalen



Tristan
23 oktober 2006, 15:07
Ik zet de effectpedalentest maar even hier...
Allereerst Sander De Gier bedankt voor het uitlenen van de Pigtronix Envelope Phaser, de Subdecay Liquid Sunshine en de Catalinbread Sagrado Pablano Picoso...
Gerard bedankt dat je langskwam met je prachtige fx board met ondermeer de MJM Sixties Vibe en de Diamond Memory Lane... :)

Eens even kijken, wat hebben we zoal getest?

Drives/Boosts:
Catalinbread Sagrado Poblano Picoso
Subdecay Liquid Sunshine
Klon Centaur Overdrive
H.B.E. Big D
Maxon OD808

Modulatie:
Boss CE2
Voodoo Lab Analog Chorus
Arion Chorus
een mij onbekende Chorus van Ewout
Pigtronix Envelope Phaser
MJM Sixties Vibe
Ibanez PM7

Delay:
Diamond Memory Lane


Drives/Boosts:
Catalinbread Sagrado Poblano Picoso: erg mooie boost, lekker transparant maar toch vet, behoudt de dynamiek ook erg goed, een erg goed pedaal en deze werkte zowel lekker i.c.m. de CMW Tweedy Twin Champ als met de Marshall 2061x...
Subdecay Liquid Sunshine: hebben we alleen getest i.c.m. de Marshall 2061x en ik vond dat erg lekker klinken, misschien wat minder transparant als de Catalinbread en wat moeilijker in te stellen, maar wel een erg mooi pedaal met iets meer gain voor wat meer een lead sound...
Klon Centaur Overdrive: ken ik al wat langer dan vandaag, klonk niet zo lekker op de Marshall 2061x, maar i.c.m. de CMW Tweedy Twin Champ was het echt toneheaven, een van de beste sounds van de dag i.m.o...
H.B.E. Big D: heb ik al vaker getest, vond ik niet super i.c.m. de CMW Tweedy Twin Champ, maar i.c.m. de Marshall 2061x was het echt toneheaven, misschien wel de lekkerste sound van de dag vond ik Michael zijn R9 Les Paul door de H.B.E. Big D en dan naar de Marshall 2061x, fantastische gedefinieerde woman tone op het neck pickup en een zingende open lead op het brug pickup, echt waanzinnig...
Het is wel een lastig pedaal om in te stellen, maar bijna alle instellingen zijn wel bruikbaar, ik vind het een erg vet klinkend pedaal, totaal niet klinisch, zeer natuurlijk, vol, rond, zingend en open...
Maxon OD808: alleen getest op de CMW Tweedy Twin Champ, goed pedaal, maar werd gewoon wat betreft alles ingehaald door de combi met de Klon, ik heb de Maxon OD808 ook weleens op de Marshall getest, maar toen vond ik de H.B.E. Big D lekkerder klinken...

Modulatie:
Boss CE2: klinkt goed, maar niet helemaal mijn smaak, te wobbelig om echt lekker te klinken en niet open genoeg om echt als Chorus te dienen...
Voodoo Lab Analog Chorus: soort lekkere Boss CE2, ook lekker warm, lekkere wobbel, maar iets dieper, iets meer phase achtig en daardoor meer mijn smaak...
Arion Chorus: iets dunner dan de Voodoo Lab Analog Chorus, maar heeft zijn eigen charme, iets andere modulatie, wat meer rotary achtig, vond ik toch wel een erg mooi pedaal...
Onbekende Chorus/Vibrato: erg mooi, heel open als chorus, en deze heeft ook een vibrato achtige sound, lijkt een beetje op de CE2, maar wat opener en voor mijn smaak wat mooier, de Vibrato had net iets te weinig laag en was net wat minder lofi funky dan de Voodoo Lab of de Arion voor mijn smaak...
Pigtronix Envelope Phaser: wow, diep, breed instelbaar, maar daardoor wel een beetje lastig, de envelope functie is erg cool...
Bijna vibe achtige sounds zijn ook mogelijk met dit pedaal, goed ding...
MJM Sixties Vibe: klinkt lekker, dieper dan ik me van de Roger Mayer, Fulltone en Foxrox kan herinneren en ik vind deze dan ook beter klinken...
Breed instelbaar, de Vibrato vond ik een beetje te veel lijken op de gewone vibe sound om echt veel verschil te maken...
Dit pedaal klinkt zowel goed met crunch sounds als met cleanere sounds...
Ibanez PM7: wow, haha, cool pedaal, veel weirde sounds in een doosje, hele wacky modulaties, ringmodulatie en van alles, wat een leuk ding zeg, erg cool, je kan er zelfs een soort sweeping filter sound uit halen...

Delay:
Diamond Memory Lane: klinkt erg dik, mooi pedaal, veel verschillende sounds mogelijk, zelfoscillatie...
Ik vond het wel jammer dat het pedaal zo snel ging oscilleren als je de eq knop wat hoger zette, met de eq knop laag vond ik het geluid echt te zompig, de modulatie vond ik mooi, maar zeker niet zo mooi als de modulatie van een Memory Man...
Ten opzichte van een Memory Man is dit pedaal ook veel moeilijker in te stellen, de Memory Man eet wel wat van je signaal weg, maar ik vind die toch gaver klinken denk ik...

imlikeajungle
23 oktober 2006, 15:28
Is die PM7 ook GOED of alleen maar Wacky?
Ik heb een DE7, die is érg goed (gaat alleen weg wegens DD20 :))

Tristan
23 oktober 2006, 15:31
Nou, goed in wacky dingen zou ik zeggen...
Echt een heel leuk ding hoor, ik zou er gewoon eens eentje testen als je er eentje tegenkomt...

Chris Winsemius
23 oktober 2006, 15:47
Is die PM7 ook GOED of alleen maar Wacky?
Ik heb een DE7, die is érg goed (gaat alleen weg wegens DD20 :))

Hoi

Kun je misschien wat meer vertellen over jouw DE7-ervaringen?
Ik zoek zelf nog 'n ok-je delay, liefst met 'n "vintage-sound" maar niet met alléén maar korte delay-tijden...

Bvd!

Chris Winsemius
23 oktober 2006, 15:49
Les Paul had laatst z'n Klon mee toen ie hier was en ik vond het echt super, ging zeer goed over m'n nieuwe CMW Zeppo op huiskamervolume en ook icm met andere od-pedalen.
Vooral bij lagere gain-instellingen 'n soort exciter-achtige invloed, beetje het effect v/e ultieme stage amp op het podium :)

Tristan
23 oktober 2006, 15:58
Hoi

Kun je misschien wat meer vertellen over jouw DE7-ervaringen?
Ik zoek zelf nog 'n ok-je delay, liefst met 'n "vintage-sound" maar niet met alléén maar korte delay-tijden...

Bvd!

Chris, voor vintage delay zou ik je echt aanraden eens een Memory Man te proberen, waanzinnig pedaal, de mooiste analoge delay die ik tot nu toe gehoord heb, je moet alleen opletten dat je een goed exemplaar hebt die niet te overmatig ruist...
De DE7, Echopark, Boss DD20, Akai Headrush en Line 6 DL4 zijn allemaal digitaal maar dan met een soort analoog modeling en dat klinkt echt heel anders, ik vind het minder vet klinken...

Tristan
23 oktober 2006, 16:00
Les Paul had laatst z'n Klon mee toen ie hier was en ik vond het echt super, ging zeer goed over m'n nieuwe CMW Zeppo op huiskamervolume en ook icm met andere od-pedalen.
Vooral bij lagere gain-instellingen 'n soort exciter-achtige invloed, beetje het effect v/e ultieme stage amp op het podium :)

CMW amps + Klon Centaur = Hemels

DiscoFreq
23 oktober 2006, 17:05
Ah, zo'n meeting :(









;)

Tristan
23 oktober 2006, 17:12
:???: :???: :???: :???:

Mitch
23 oktober 2006, 17:18
De Klon was echt schandalig lekker over mijn setup :angry:
Nét dat beetje meer body, beetje meer drive, beetje zoeter tophoog, beetje meer alles....eigenlijk het enige waar ik echt GAS kriebels van kreeg !

@Chris: ik heb hem gisteren niet van stal gehaald, maar qua 'bang for the buck' kun je met een DE7 eigenlijk niet fout gaan. Heeft in zijn prijsklasse de beste 'tonestack', mooi lo fi.

@jungle: ook bij mij ging de DE7 pas weg voor een DD20 ;) de PM7 is zeker geen bloedmooie phaser, je hoort het digitale er wel aan af, maar het is zeker bruikbaar. De extra's maken het een tof kastje. Er staan wel wat clips op www.uncledig.com , op de Efects Gallery. Trouwens, op de Ibanez site staan ook echt goeie, representatieve clips.

DiscoFreq
23 oktober 2006, 18:30
:???: :???: :???: :???:

Ik dacht dat het over een effects-owner meeting ging...

Mitch
23 oktober 2006, 18:36
De meeste eigenaren waren wel aanwezig, ja. :???:

Tristan
23 oktober 2006, 18:41
Ik snap er ook geen bal van... :D

DiscoFreq
23 oktober 2006, 18:45
Ik snap er ook geen bal van... :D

Ok, er was dus effectief een meeting blijkbaar :D

Ik dacht dat er eentje ging komen, daarna dat het een figuurlijke meeting was van effecten ipv mensen, maar het gaat dus over een voorbije meeting! ;)

Dirk_Hendrik
23 oktober 2006, 18:54
Ik ben ook even verbaasd!

imlikeajungle
23 oktober 2006, 18:55
Hoi Chris,

Zoals al gezegd is het geen 'vuile' analoge delay, zoals bvb mijn analoge Ibanez CD10 (ook te koop overigens :chicken: ), maar een digitale met analoge filtering. Delaytijd is lang, repeats zijn clean, is supermakkelijk zelf-oscilleerbaar & stevig. Alleen de footswitch is ruk, de mijne schakelt bvb wel goed als je achteraan trapt maar maar 8/10 keer als je lomp trapt :sssh: Beetje vervelend, maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen...

@ Mitch: bedankt voor de tip ivm clips! Ik hoop dat mijn DE7 en CD10 snel verkocht zijn, dan kan de DD20 komen!

Tristan
23 oktober 2006, 18:57
We hebben trouwens nog wel meer dingen gehoord, getest kan ik het niet echt noemen, maar we hebben ze wel even aangehad...

Keeley Fuzzhead: Heel smooth, aparte sound, mooi voor singing leads, wel een beetje netjes, wil ik nog wel een keertje testen...

Keeley Modded Boss DS1: Lijkt redelijk op de Fuzzhead, alleen wat fizzier in z'n gain, vond ik minder lekker klinken...

Keeley groot wit pedaal met Modded Boss Bluesdriver: Lijkt ook op de Fuzzhead, wederom wat fizzier in z'n gain, wat lekkerder dan de DS1 maar minder lekker dan de Fuzzhead vond ik...

MJM London Fuzz: Echt een Fuzz, zeer breed instelbaar, verder kan ik er weinig over zeggen...

Ibanez RC99 Rotary Chorus: Vond ik mooi, echt een beetje Rotary achtig, Flange achtig maar dan zonder zo'n Jet woosh, leuk ding...

Ibanez DML Modulatie Delay: Klinkt wel lekker, lekker lofi en je kan er best wel wacky geluiden mee maken, cool pedaal...

Ibanez Dirk Hendrik modded SML Super Metal: klinkt goed, best open, lekkere gain, niet fizzy, niet superdik, maar wel lekker...

Boss DD20: Goed pedaal, mooie delay, een van de mooiste digitale delays die ik tot nu toe gehoord heb, heel veel verschillende sounds en mogelijkheden, erg cool...

Barber Tonepress: Lekker i.c.m. andere boost/overdrive pedalen, maar maakt voor mij de sound wel klinischer, echt een beetje een Barber sound, ik was er als boost in ieder geval niet helemaal weg van...

Mitch
23 oktober 2006, 19:03
Ik ben ook even verbaasd!

Ja maar.... ja maar... liefje....niet huilen nu :nervous: Zo had ik het toch nooit bedoeld !

Ja, hoe gaan die dingen... eignelijk kwam Tristan alleen zijn amp over mijn cab testen, maar wilde toen ook eigenlijk wel een keer de Memory Lane horen, dus voor je 't weet sta je met een handjevol forumleden in de oefenruimte.

Ultimate Stompbox Nerds Dreamday komt ook heus nog een keer hier in S'dam, maak je geen zorgen ;)

Tristan
23 oktober 2006, 19:10
We hebben toch inderdaad aardig wat effecten gehoord als ik zo die lijst aan het posten ben, tsjongejonge zeg...

@DiscoFreq: Wow, wat een waanzinnige site over effectpedalen is die site van jou zeg, echt ongelofelijk... :o
Handel je ook in die dingen ofzo?
Echt onnavolgbaar, mijn complimenten... :)

@Dirk Hendrik: Amsterdam is toch mijlenver weg van Schiedam, of heb ik het mis?
Sorry trouwens voor dat webpolizei gebeuren, van mij was het echt maar een grapje, ik wist niet dat anderen het serieus bedoelden...

Michael AE
23 oktober 2006, 19:46
Was zeker een inspirende meeting. Net als bij het amp-vergelijk, bleek voor mij eigenlijk dat ik erg tevreden ben en niet echt GAS aanvallen kreeg.

Drives/Boosts:
Catalinbread Sagrado Poblano Picoso: Mooi pedaal, inderdaad. Voegde veel ballen toe aan de sound, maar dat is met de Matchless, in tegenstelling tot de Marshall en CMW, totaal niet nodig. Erg lekker ook in samenwerking met andere pedalen, vond ik.

Subdecay Liquid Sunshine: Vond ik een erg bizar pedaal. Klonk goed, maar was heel vreemd qua instellen. Iets monder dynamisch dan de andere overdrives, m.u.v. de Barber DD.

Klon Centaur Overdrive: Niet echt wereldschokkend op de Marshall of de Matchless, maar waanzinnig op de CMW. Ik had hem al eens van Tristan geleend voor een bluesgig met mijn Fender Twin en daar was hij net zo waanzinnig mee/op/whatever. Leek zo goed te werken met de CMW, dat ik de aan/uit knop nutteloos vond. Ik zou hem altijd aanlaten, denk ik. :p

H.B.E. Big D: Mijn favoriete overdrive. Dit pedaal is dynamisch en heeft een heel eigen sound. Werkt met alle versterkers wel goed, maar inderdaad beter op de Matchless en de Marshall dan op de CMW. Ik ben het met Tristan eens dat de combi Marshall/LP R9/Big D waanzinnig klonk, maar ik vond de combi Matchless/LP R9/Big D nog net iets meer mijn sound.

Maxon OD808: Geweldige tubescreamer. Had niet de WOW factor van de Klon, maar leek mij in een bandsituatie juist perfect te zijn. Ik kan me voorstellen dat de Klon wat verzuipt in de mix, terwijl voor solo's de 808 juist heerlijk snijdt.

Modulatie:
Boss CE2: Mooie chorus voor cleane sounds, minder mooi voor crunch.

Voodoo Lab Analog Chorus: Mijn favoriet. Heerlijk dik. Werkt perfect op crunch/drive sounds, maar ook met clean.

Arion Chorus: De sound voor Landau momenten. Heerlijk als je dat soort Leslie-sounds zoekt.

Retro-Sonic Chorus: Goed pedaal, met wel hele mooie blauwe leds. Minder dik dan de CE2, Arion of Analog Chorus, vond ik. In tegenstelling tot Tristan, vond ik deze juist iets minder open dan de rest. Deed meer in het midden dan in het laag/hoog.

Pigtronix Envelope Phaser: Mooi pedaal, alleen jammer dat er zoveel uit te halen is, maar dat je geen presets kan opslaan. Om die reden voor mij niet bruikbaar. Wel waren de sounds echt waanzinnig. Absolute aanrader als je zo'n soort pedaal zoekt.

MJM Sixties Vibe: Ik vond hem persoonlijk niet dik genoeg. Heb nog niet veel vibes geprobeerd, maar ik was hier niet van onder de indruk. Wordt tijd eens een hele stapel vibes naast elkaar te zetten, denk ik.

Ibanez PM7: Verassing van de dag voor mij. Erg leuk pedaal met geinige gadgets aan boord die toch erg bruikbaar zijn voo freak-momenten.

Delay:
Diamond Memory Lane: Eigenlijk het pedaal waar ik het meest benieuwd naar was. Viel eerlijk gezegd een beetje tegen; in die zin, dat het niet is waar ik naar op zoek ben. Ik vond dat de repeats te veel in de weg gingen zitten en de modulatie was niet wat ik er van had verwacht. Ik vond hem een tikkeltje TE vet klinken. Daardoor een beetje dichtgesmeerd. Goed pedaal, maar niets voor mij.

Boss DD20: Leuk pedaal met veel mogenlijkheden. Goed voor freaky sounds.

Ibanez DML-20: Gaaf ding, zeg. Erg leuk om mee te klooien en wat Mitch al zei, mooi met subtiele modulatie. Wel werd voor mij duidelijk waarom ik mod-delay het liefst w/d of w/d/w hoor. Als ik er nog eens 1 tegenkom voor een goede prijs, neem ik hem mee.

Al met al een zeer geslaagde dag. Niet veel GAS, maar genoeg vergelijkingsmateriaal voor een tweede ronde.

Chris Winsemius
23 oktober 2006, 20:29
Hoi Chris,

Zoals al gezegd is het geen 'vuile' analoge delay, zoals bvb mijn analoge Ibanez CD10 (ook te koop overigens :chicken: ), maar een digitale met analoge filtering. Delaytijd is lang, repeats zijn clean, is supermakkelijk zelf-oscilleerbaar & stevig. Alleen de footswitch is ruk, de mijne schakelt bvb wel goed als je achteraan trapt maar maar 8/10 keer als je lomp trapt :sssh: Beetje vervelend, maar voor dat geld kan je écht niet sukkelen...

@ Mitch: bedankt voor de tip ivm clips! Ik hoop dat mijn DE7 en CD10 snel verkocht zijn, dan kan de DD20 komen!

Hi "imlikeajungle"

Contact me even over je DE7 per email/pm.
Bedoel je trouwens dat de footswitch v/d DE7 ruk is of die van de CD10?

let me know,

Chris

DiscoFreq
24 oktober 2006, 11:00
@DiscoFreq: Wow, wat een waanzinnige site over effectpedalen is die site van jou zeg, echt ongelofelijk... :o
Handel je ook in die dingen ofzo?
Echt onnavolgbaar, mijn complimenten... :)

Ik handel er niet in (tenzij aankopen dan :D), ik heb zelf een kleine collectie van oude (vooral goedkopere modellen) en Oost-Europese/Russische pedalen, maar dat is natuurlijk niks in vergelijking met de aantallen die op de site staan (er staan er bijna 6000 op).

@Dirk_Hendrik: niet jaloers zijn, wij hadden toch ook onze mini-meeting? ;)

ewout
24 oktober 2006, 12:19
Een review van mijn kant;

Catalinbread Sagrado Poblano Picoso: mijn favoriete catalinbread pedaal. De hoeveelheid laag die je toevoegt vind ik persoonlijk beter dan boosters die hoog toevoegen. Simpel maar doeltreffend! Persoonlijk spreekt een xotic rc-booster mij meer aan vanwege de toegevoegde eq, maar die is dan ook een stuk duurder.

Subdecay Liquid Sunshine: Inderdaad een vreemde eend in de bijt. Ik weet eigenlijk nogsteeds niet wat ik ervan moet denken, maar er kwamen zo af en toe erg mooie overdrive geluiden uit. Typisch een pedaal wat ik verkoop na een paar maanden. Zelf maar een keer testen dan.

Klon Centaur Overdrive: Maakte de CMW echt heel erg mooi! Werkelijk alles werd beter, mooier, ronder, muzikaler, enz. Persoonlijk vond ik em ook wel vet bij de marshall, maar het werd misschien wat te vet/zompig en overkill. Hebben we nou alleen maar de drive uit en volume / tone op halverwege getest? Ook eigenlijk te kort getest... maar de hype klopt.

H.B.E. Big D: Erg open, erg dynamische overdrive. Ik snap helemaal waarom iedereen hier enthousiast over is, want bij die marshall en matchless werd het echt een deel van het circuit zelf. Een van de weinige overdrives die *echt* overeind blijft met accoorden. De oplossing wanneer je een tweede kanaal op een single channel versterker wil om te rocken! In a league of its own, en ook nog eens zeer veelzijdig.

Maxon OD808: tsja, voor mijn idee een goede tubescreamer. Doet hetzelfde als mijn fulldrive en de honderd andere screamer-clones op de markt waar het onderlinge verschil zo klein is dat het mij niet meer interesseerd. De veelzijdigheid belangrijker is geworden dan geluid, want ze klinken toch allemaal 99,9% hetzelfde. Lekker klein en compact, dat wel. (en true bypass?)

Boss CE2: lijkt erg op mijn retro-sonic CE-1 cloon. Misschien iets minder detail ofzo, maar wel iets dikker. Goed genoeg om met beide 100% happy te zijn en te weinig verschil om me druk om te maken, afgezien van dat de CE2 geen vibrato heeft. Mensen die een ce-1 cloon willen moeten gewoon deze es proberen.

Voodoo Lab Analog Chorus: Dit is echt een vette chorus/vibrato. Diep en een beetje phase. Dare I say toffer dan de vibrato uit mijn retro-sonic. Toch een kleine aantekening; met een vibrato heb je al snel de neiging om univibe achtige sounds te willen maken, of leslie achtige dingen. Ik vind persoonlijk een echt univibe of een cloon daar veel beter voor. De sounds die ik wil halen uit een vibrato zijn soms erg lichtjes bovenop mijn basis geluid en dan vooral met accoorden. Ik vraag me af of dat diepe van de voodoo lab mijn spel niet in de weg gaat zitten. Eigenlijk een keer testen met een band en eigen setup. Toch blijft de voodoo lab een super pedaal wat ik iedereen zo kan aanraden.

Arion Chorus: goed pedaal voor leslie dingen. Verassend goed pedaal, het klinkt niet zo goedkoop als dat ie is. In een betere behuizing zou die zo verkocht kunnen worden voor het 10 voudige. Wil je een chorus maar heb je geen geld over, dan is dit je pedaal.

MJM Sixties Vibe: Mooie vibe, maar dit is dan ook de enige die ik ooit getest heb, ik heb dus verder geen enkele referentie. Ik zou hem persoonlijk niet kopen vanwege het formaat.

Diamond Memory Lane: al meerdere keren getest, maar nu met wat andere versterkers en gitaren erbij. Ik blijf het een super mooie delay vinden, maar het 'milkshake-vette-druipende-bubbelende' gehalte bij repeats is zo aanwezig dat ik het voor veel momenten in de weg vind zitten. Het is zo prominent aanwezig, het kleurt op een bepaalde manier flink je signaal, vooral in de repeats. Toch zou zoiets een digitale of simpele analoge delay goed aanvullen. Ooit een keer dit pedaal naast een memoryman zetten en filmpjes maken voor vergelijk. Ik heb een keer dit pedaal live mogen gebruiken en bij het juiste nummer toegepast... het was echt waaaaanzinnig mooi. Maar dat nummer was een uitstapje wat ik niet vaak doe, erg ambient en rustig. Echt zelf testen dus, misschien past het bij jouw muziek weer wel.

Boss DD20: Kan mij nog steeds niet boeien, te klinisch en digitaal. De freaky geluiden ook niet. (sorry Mitch ;-) ) Doe mij maar een delay van line6 als het veelzijdig en goedkoop moet.

Dirk_Hendrik
24 oktober 2006, 14:49
En nou na 3 of 4 reviews,

Welke Arion Chorus hebben jullie nou getest?? de SFC-1, SCH-1 of SCH-Z? Maakt nogal een verschil...

ewout
24 oktober 2006, 17:13
de SCH-1.



































toch?

Mitch
25 oktober 2006, 16:48
Kleine aanvulling over de Subdecay Liquid Sunshine: de onderste pot kraakte nogal en Tristan refereerde nog aan Z Vex's "crackle OK" op de SHO, maar dat is hier dus ook het geval :) Het is een JFET en zoals die in dit geval gebruikt wordt geeft dat gekraak bij verdraaien van de pot....my bad....

Tristan
25 oktober 2006, 19:30
@Mitch:
Haha, ja, crackle OK, ik dacht al dat het dat was... :)

@Dirk Hendrik:
Ik heb echt geen idee welke Arion Chorus we hebben getest, volgens mij was het inderdaad die SCH-1...

@Iedereen:
We zijn trouwens nog twee pedalen vergeten, die hebben we ook nog even aangehad...

Diamond J-Drive TR: alleen de boost en treble boost kant gehoord, de boost klonk wel okee, de treble boost vond ik wel erg schel...

Hot Wire Audio Boss Preamp clone: dit vond ik echt een vet klinkend pedaal zeg, hele lekkere boost, breed instelbaar, heerlijke sound, ik vond deze een stuk lekkerder dan de Diamond J-Drive TR...

marc_o
26 oktober 2006, 13:15
Ik vind het een steek in de rug dat ik niet ben uitgenodigd godver!

Mitch
26 oktober 2006, 13:26
Nog zo'n jankerd :D
Tristan kwam voor de speakers, later kwam daar Michael bij voor de Memory Lane en dan is er al snel een soort mini meeting. Je had trouwens (tijd geleden, maar toch) niets teveel gezegd over de Klon. Wat een monsterlijk ding. Je koopt er ook een Epi Valve Jr. top en een eenvoudig 1x12je voor, maar goed...

marc_o
26 oktober 2006, 15:59
Nog zo'n jankerd :D
Tristan kwam voor de speakers, later kwam daar Michael bij voor de Memory Lane en dan is er al snel een soort mini meeting. Je had trouwens (tijd geleden, maar toch) niets teveel gezegd over de Klon. Wat een monsterlijk ding. Je koopt er ook een Epi Valve Jr. top en een eenvoudig 1x12je voor, maar goed...

Jajaja, lul het maar recht, pisnek!
Je hebt me niet uitgenodigd, that's the bottom line!!
(eigenlijk uit ik hier mijn verdriet he, dat weet je toch wel.....ik ben niet kwaad hoor, maar wel heel heel héél erg.....ontzettend teleurgesteld)

:stop: