PDA

View Full Version : Blowbeat & Haaksma Album



Dudeman
23 oktober 2006, 10:58
Iemand het nieuwe Blowbeat album al in huis??
Kicks Ass als jullie het mij vragen..
Zeker Love is a dog from hell....wat een toffe track!!!

Heb ze pas in Nederweert live gezien...was er ba afloop zwaar over aan het denken om mijn strat in te ruilen voor een playstation2 8-) ...Waanzinnige band

meul
28 oktober 2006, 16:14
Iemand het nieuwe Blowbeat album al in huis??
Kicks Ass als jullie het mij vragen..
Zeker Love is a dog from hell....wat een toffe track!!!

Heb ze pas in Nederweert live gezien...was er ba afloop zwaar over aan het denken om mijn strat in te ruilen voor een playstation2 8-) ...Waanzinnige band

Blowbeat? is dat niet die duitse band? als dit zo is, die bestaan al een tijdje zeg. beetje level 42 achtig was het toen, goede muzikanten, of is dit een andere blowbeat

elkay
29 oktober 2006, 11:04
Heb ze gisteren in Weert in de Bosuil gezien. Meer dan indrukwekkend (ben blij dat ik geen muzikant ben)

Ik zou het niet Level42 willen noemen. Wat dan wel ?¿ Oordeel zelf even op http://www.youtube.com/watch?v=xA8U_7UYuxw

meul
29 oktober 2006, 14:57
Heb ze gisteren in Weert in de Bosuil gezien. Meer dan indrukwekkend (ben blij dat ik geen muzikant ben)

Ik zou het niet Level42 willen noemen. Wat dan wel ?¿ Oordeel zelf even op http://www.youtube.com/watch?v=xA8U_7UYuxw

Helemaaaaaaal te gek!

duckman
2 november 2006, 11:08
Ik heb hem net besteld online besteld ..kan niet wachten :D

Harald
2 november 2006, 14:25
Bestaan ze weer? Met name de tweede LP (dacht ook op cd) is te gek. Rene Creemers en Pieter Douma zijn een van mijn favoriete ritmesecties. Zie dat hier alleen Ton Engels nog over is van de originele bezetting. En die eerste plaat zo de grond in praten... staan toch een paar juweeltjes op, zoals drugdealer. Vond die gitarist op de tweede plaat ook waanzinnig goed. Americans (zie youtube) staat daar ook op. Geweldig nummer, en nog steeds van toepassing

sunday violence
16 november 2006, 12:12
ben gister ff geweest in 013 bij die nieuwe cd release. Goede band zeg, heb wel het idee dat haaksma bij ieder nummer zijn sound veranderd om aan te tonen hoe divers je kan klinken met zijn eigen spul. Miischien gelul hoor maar zo kwam dat een beetje over. maar goed, wel erg tof om ff te hebben gezien

elkay
18 november 2006, 00:32
ben gister ff geweest in 013 bij die nieuwe cd release. Goede band zeg, heb wel het idee dat haaksma bij ieder nummer zijn sound veranderd om aan te tonen hoe divers je kan klinken met zijn eigen spul. Miischien gelul hoor maar zo kwam dat een beetje over. maar goed, wel erg tof om ff te hebben gezien

Vertel eens wat meer, ik heb dat concert van Blowbeat helaas gemist. Was wel afgelopen keer in de Bosuil. Mij valt altijd op met welk gemak Leendert speelt (geld trouwens ook voor de rest van de band). Kwam trouwens nog een aardig linkje tegen met het 1e nummer van de nieuwe cd Songs from the crazy planet. Het is het nummer Do the Lip. http://www.popinstituut.nl/sounds/lowlands/play/Blowbeat_DoTheLip.1874.html

Ik hoorde trouwens in een interview dat het weirde soundje in dat nummer ervoor gezorgd had dat Leendert al 3 keer uit andere sessies gezet was. Er is binnenkort nog 'n gig (3 december, 16.30, Venlo - Perron 55)

BTW z'n kapsel heeft hier :soul: wel wat van weg.

Toaster
18 november 2006, 00:38
Speelde Ton over een Music Man??? Kzag de poster hangen in de rock academie maar wist niet dat het nu was???

elkay
18 november 2006, 09:42
Inderdaad Musicman, heb eigenlijk nooit anders gezien.

Zie bijgaande foto
http://www.blowbeat.com/fotos/foto.cgi?album=13&foto=1

Toaster
18 november 2006, 16:00
Hij heeft ooit bij mij een music man topje gekocht maar speelt hier over een 2x12? combootje zo te zien...

the feable
20 november 2006, 17:47
Afgelopen woensdag naar blowbeat geweest in 013. (Band van Ton Engels, Leendert Haaksma, Athur Leijten en Eric Coenen). Echt heel erg gaaf! Al heel lang niet zo'n gave band gezien!! En wat is Leendert asociaal goed zeg! Echt Amazing. Vette Sound ook. Iemand die er ook bij was?
Echte aanrader!

Dudeman
24 november 2006, 23:54
Ik was d'r bij! :rockon:

Voor wie er niet was: je doet jezelf echt tekort als je deze band nog nooit live aan het werk hebt gezien!!! laat staan als je ze niet kent!!!! :listen:

the feable
29 november 2006, 11:32
Heb ze pas in Nederweert live gezien...was er ba afloop zwaar over aan het denken om mijn strat in te ruilen voor een playstation2 8-) ...Waanzinnige band

Ja dat gevoel had ik dus ook! Ik werd er niet echt vrolijk van in die zin ;)

elkay
29 november 2006, 21:12
Ja dat gevoel had ik dus ook! Ik werd er niet echt vrolijk van in die zin ;)

Tja, dan heb je zondag 3/12 in Venlo Perron55 echt de kans om je gitaar aan de wilgen te hangen maar in ieder geval heel erg te genieten.

Blowbeat daar vanaf 16:30 of zo, check www.perron55.nl

the feable
5 december 2006, 14:32
Ja ik was erbij! Het was weer vet nietz o vet als in 013 maar wel erg goed!! Was ik de enige?

elkay
5 december 2006, 21:54
Ja ik was erbij! Het was weer vet nietz o vet als in 013 maar wel erg goed!! Was ik de enige?

Nee, hoor je was niet de enige.
Ik was er ook bij. Kan het niet vergelijken met 013 (die had ik gemist) maar ik vond vooral de 2e set erg goed.

Vooral Rocketship knalt er iedere keer weer uit.
Hoop snel op nieuwe gigs.

the feable
5 december 2006, 22:08
Ja was gaaf! Ze begonnen wat moeilijk! Zaten er niet echt lekker in! Ja ik hoop ook dat er snel nieuwe optredens komen!