PDA

View Full Version : Pfff life sucks when u don't find the right bandmembers



Jorisvandaele
23 oktober 2006, 00:58
Hallo ben al langen tijd bezig me speed etc hier is link wa ik kan http://www.youtube.com/profile?user=shreddingjoris

maar tprobleem is dak gwn geen medemuziekanten in da gerne vind hopeloos zou ik zo zeggen want een hogestemhebbende zanger vind ik nergens....

Helter Skelter
23 oktober 2006, 01:50
tja, als je muzikanten 50 goed betaalde optredens per jaar kan garanderen dan staan ze in de rij, zo niet dan ben je de rest van je leven veroordeeld tot een backingtrack

Jorisvandaele
23 oktober 2006, 02:32
tja, als je muzikanten 50 goed betaalde optredens per jaar kan garanderen dan staan ze in de rij, zo niet dan ben je de rest van je leven veroordeeld tot een backingtrack


Yup zo ziet het ernaar uit, ahja kan nog altijd stoppen en iets nuttigs doen in mijn leven zeker ;-)

strat 91
23 oktober 2006, 19:43
nee man ik bergijp je helemaal.
Ik zou ook zo graag in een band willen zitten en gewoon yngwie , dokken, van halen en al die ander jaren 80 rock willen coveren.

Maar er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen van onze leeftijd(mijn leeftijd dan, weet nie hou oud je bent) die er van houden en je komt met het feit dat het ook nou niet technisch de makkelijkste nummers zijn.

Maarja joris , we moeten toch maar moed houden haha.

gegroet strat 91

Jorisvandaele
23 oktober 2006, 22:45
hehe we zijn een bedreigde muziekantensoort ;-) ben 19 btw

Jopie
24 oktober 2006, 10:25
I totally agree with that. Echte rockers zijn even zeldzaam als uranium , op het arrow rock festival kom ik elk jaar bijna alleen maar veteranen in spijkerjacks tegen. Wil niet als een oud wijf lopen emmeren maar als er hier mensen zijn die coverbands kennen die nummers spelen van o.a.

Van Halen , Dokken , Night Ranger , Gary moore , Priest , Maiden , Roses , Whitesnake , Skynyrd , Blackfoot , Ted Nugent , AC/DC , Bryan Adams , Bon Jovi , Y&T , Rainbow ,Ozzy , Eagles ,Purple , Lizzy , Boston , Dio , Def Leppard , Winger , Skid row enz enz.

Even melde bij de baas > en even een link naar hun website , en dan bedoel ik niet de top 100 achtigebandjes e.d. die summer of '69 en hey joe spelen maar gewoon de dedicated rockers die alleen maar in dit genre spelen (hair metal/classic rock/southern rock)

Jorisvandaele
24 oktober 2006, 22:41
yup de gitaristen van tegewoordig zijn veel te snel tevreden technisch? trekt op nix :-) iedere aap kan wat powerchordjes rammen....ahja....

Dude
27 oktober 2006, 19:22
zozo


je ken een aardig stukkie spelen...

zat lui die met jou een bandje willen vormen denk ik ?

Jorisvandaele
28 oktober 2006, 03:36
Juist het omgekeerde, tis omdat de rest hier in de buurt zo stom speelt dazet nie durve vragen :p maarnee ik vind dus nergens iets....en ik moet nix weten van death etc ama dien bazaar :-) no offence

Davidian
3 november 2006, 17:05
Juist het omgekeerde, tis omdat de rest hier in de buurt zo stom speelt dazet nie durve vragen :p maarnee ik vind dus nergens iets....en ik moet nix weten van death etc ama dien bazaar :-) no offence

Stuur ze mijn kant maar op want goede beschikbare metal muzikanten zijn ook moeilijk te vinden hier.