PDA

View Full Version : Hoe gaat mn mesa formula beter klinken???



Nocki
10 december 2002, 23:44
hoi.

als ik aan de gain knop van het clean kanaal trek heb je een geweldig geluid.
nu zou ik eigenlijk wel wilen dan de bite en attack van de od kanalen ook zo gingen klinken. dus eigenlijk wil ik dat od 1 en 2 over het cleane kanaal gaan (ok ik weet het niemand wil dit en iedereen wil gesepareerde kanalen/. maar goed...)
is het mogelijk omp de een of andere manier. of moet ik nog meer een formual kopen oom er voor of in de fx loop te hangen...

nocki

lars
10 december 2002, 23:53
buisjes omdraaien?

Dude
11 december 2002, 11:30
1 oplossing voor alles !






alles op 10 !

Ic3gl0vE
11 december 2002, 11:35
ja dan lost je gehoor ook meteen op

Lacrymosa
11 december 2002, 12:06
Kan je niet gewoon een compressor voor je ingang zetten

CheerS!!

habberdoedas
12 december 2002, 12:35
Hé Nocki,

Ja dat cleane kanaal van de Boogie Formula met de gain knop uitgetrokken klinkt echt geweldig. Ik gebruik het vaak alleen als ik echt clean wil spelen dat druk ik de knop weer in. Je heb dan wel volume verschil. Maar daarvoor heb ik een eq instelling op de formula gemaakt die het weer op niveau brengt. Hoe het zou moeten om dit geluid ook op je od1 en od2 te krijgen? Ik zou het niet weten zo'n buizen techneut ben ik niet, maar ben wel benieuwd???
Misschien is dit een optie; Alleen maar op dat cleane kanaal spelen met uitgetrokken knop en dan het volume op je gitaar terugdraaien als het minder ruig of clean moet worden werkt met mijn gitaren perfect.
Tot horens.....

Rwin
12 december 2002, 21:02
ik denk dat NOG een formula kopen beter kunt vergeten en veranderen in :

Deze formula verkopen en het geld dat ik dan heb + het geld wat ik eigenlijk voor de 2e formula ging gebruiken bijelkaar leggen en dan de TriAxis kopen..

Niet dan?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rwin op 2002-12-12 21:03 ]</font>

lars
13 december 2002, 12:55
verkoop je formula, koop een quad en hou geld over voor een liter bier



Op 2002-12-12 21:02, schreef Rwin:
ik denk dat NOG een formula kopen beter kunt vergeten en veranderen in :

Deze formula verkopen en het geld dat ik dan heb + het geld wat ik eigenlijk voor de 2e formula ging gebruiken bijelkaar leggen en dan de TriAxis kopen..

Niet dan?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rwin op 2002-12-12 21:03 ]</font>

Ibanez RuleZ
13 december 2002, 12:59
weet je lars, daar ben ik het helemaal mee eens, die Quad kicks formula's ass bigtime. (vooral kanaal 1 heeft een enorme punch, lead 1 dan)

harrald

Nocki
13 december 2002, 21:17
ik ben wel tevreden hoor. en idd de triaxis (te duur) en de quad (te troot) klinken beter dan de formula maar het blijft komen door de gmajor in de signal line... en daarom wil ik graag iets meer input...
een compressor of andere dingen vind ik maar niks..

nocki
Nocki