PDA

View Full Version : even lachen



iwamoto
21 oktober 2006, 16:33
bij de wiki van brian may's red special stond eerst:

"Er is ook een pedaal op de markt verschenen met het geluid van Brian May. Het zijn de tonen van een Burns gitaar van May. De pedaal kan ook nog 7 liedjes afspelen van Queen."

heb het maar netjes veranderd in:

"Er is ook een pedaal op de markt verschenen met het geluid van Brian May, de Digitech Red Special. Hiermee kan je onder anderen je eigen gitaartoon veranderen in die van de Burns gitaar van May. Het pedaal heeft tevens 7 presets van bekende Queen nummers zoals Bohemian Rhapsody en We will rock you."

lijkt me wel handig, een pedaal dat liedjes afspeelt :D

Keesz
21 oktober 2006, 16:35
dolletjes.

Danny Drug
21 oktober 2006, 17:02
jouw dag is gemaakt!

hendrix_appendix
21 oktober 2006, 17:14
Jij was vandaag vrij, dat is wel duidelijk.;)

koennie
21 oktober 2006, 17:30
haha :)
wat een intellect...

digitech zuigt aars

iwamoto
21 oktober 2006, 17:32
haha :)
wat een intellect...

digitech zuigt aars
deze en dat wha pedaal van hun kregen toch erg goede reviews, maar die zijn ook wel met veel zorg gemaakt, en kosten ook flink wat :D

drap
21 oktober 2006, 17:40
haha :)
wat een intellect...

digitech zuigt aars

Digitech DF-7 rules en die heb jij in de verste verte nog nooit gehoord.

koennie
21 oktober 2006, 17:50
Digitech DF-7 rules en die heb jij in de verste verte nog nooit gehoord.

achja t is gewoon wat ik in me handen heb gehad.. dat vond ik allemaal troep.
Die DF-7 is toch weer zo'n digitale multidist? Ik ben benieuwd of ze nu wel eens iets gemaakt hebben wat wel enige klankkleur overlaat...
Ik hou van distortion, veel t liefst, maar als er nog wat kleur overblijft ben ik blij :)

no 1 hops
21 oktober 2006, 18:59
achja t is gewoon wat ik in me handen heb gehad.. dat vond ik allemaal troep.
Die DF-7 is toch weer zo'n digitale multidist? Ik ben benieuwd of ze nu wel eens iets gemaakt hebben wat wel enige klankkleur overlaat...
Ik hou van distortion, veel t liefst, maar als er nog wat kleur overblijft ben ik blij :)troep of niet, velen zijn er (digitech spul)blij mee.
ik iedergeval wel met mijn gnx1.
niet iedereen heeft nu eenmaal de mogelijkheid allemaal 'real stuff' te kopen.
met onder voorbehoud wat is echt?

bert k
21 oktober 2006, 19:40
Gaat naar pedalen.

drap
21 oktober 2006, 20:25
achja t is gewoon wat ik in me handen heb gehad.. dat vond ik allemaal troep.
Die DF-7 is toch weer zo'n digitale multidist? Ik ben benieuwd of ze nu wel eens iets gemaakt hebben wat wel enige klankkleur overlaat...
Ik hou van distortion, veel t liefst, maar als er nog wat kleur overblijft ben ik blij :)

Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Vooral de oudere pedalen van Digitech waren nou niet bepaald je van het. Maar wat ze pak 'm beet de laatste 2 jaar hebben uitgebracht is dan weer wel van behoorlijke kwaliteit. Ze krijgen dan ook continu uitstekende recenties over de meer recente pedalen. Persoonlijk vind ik dat ze wat betreft pedalenmodeling de rest ver voor zijn, inclusief Line 6.

stumpy
21 oktober 2006, 20:38
Die delay van digitech is inderdaad zeer redelijk.