PDA

View Full Version : Marshall MG100dfx



Rormo
21 oktober 2006, 12:03
gisteren contact gehad met een oefenruimte waar ik mogelijk met mijn band ga repeteren. Even gevraagd wat voor amps ze hadden staan en voor de gitaren hadden ze allemaal Marshall MG100DFX's staan. Is dit wat om op te spelen? Vind het jammer dat ze geen buizen amps hebben iig zoals de huidige oefenruimte.

Tho
21 oktober 2006, 12:25
Die dingen schijnen helemaal zo gek nog niet te zijn. Maar wat is het probleem.. het is een oefenruimte, en een GOEIE transistor vind ik echt geen probleem

Wouter!
21 oktober 2006, 13:04
Ik heb zelf deze versterker, en ben zeer tevreden over het geluid :)

DaveItUp
21 oktober 2006, 13:06
Ik vind ze waardeloos, maar iniedergeval beter dan die AVT gevallen die je ook veel tegenkomt.

BLOK182
21 oktober 2006, 13:57
Je kan zeggen van de MG wat je wil, tis wel een echte versterker, heel eerlijk, goed spelen / goede gitaar kan wel degelijk verschil maken. Heb wel eens een pro op het ding horen spelen, en dat klonk gewoon fenomenaal. Maar goed, die gast kan ook spelen als een dolle:-)

Rormo
22 oktober 2006, 00:10
Maar wat is het probleem.. het is een oefenruimte

Laten we het er op houden dat ik nogal kritisch ben :D Zeker nu ik zelf een DSL 50 thuis heb staan wil ik in de oefenruimte wel een goed geluid. Uiteindelijk is dat de plek waar ik het meest serieus muziek maak (na het podium uiteraard, maar dat is nog niet zo vaak).