PDA

View Full Version : Lord of the string: Betaling via overschrijving



GunMetalBlue
21 oktober 2006, 00:45
eerst en vooral: de zoekfunctie leverde niets op dus...

voila:
Ik heb nu een openstaande order voor €27,- aan snaartjes staan bij lord of the strings. Ik heb gezegd dat ik met overschrijving zou betalen.

Nu veronderstel ik dat er bij betaling wordt geleverd, maar ik kan in de help niet vinden hoe ik moet overschrijven: niet welk rekeningnummer of welke mededeling. En ook niet of je via de rabobank kan betalen. (Heb iets opgevangen dat dat mss niet zou gaan?)

Iemand die me kan helpen?

En ook nog: ik woon in België... kost dat extra? (Ook niet in de help gevonden) Of kan ik dan beter een Belgische site zoeken...



thx!

Wimvdb
21 oktober 2006, 08:40
ik heb ook al enkele keren besteld ( uit belgie ) en ging perfect. Normaal krijg je een mail met daarin , BIC en Iban en een mededeling. Snaren zijn er binnen de week na overschrijving.

Als je de BIC en Iban hebt , kost het normaal niets meer. Ik betaalde gewoon via online banking

sickpunk
21 oktober 2006, 10:25
meestal krijg je inderdaad een mail.... en anders mail je hun toch ff?

Kasper
21 oktober 2006, 14:32
ik heb ook al enkele keren besteld ( uit belgie ) en ging perfect. Normaal krijg je een mail met daarin , BIC en Iban en een mededeling. Snaren zijn er binnen de week na overschrijving.

Als je de BIC en Iban hebt , kost het normaal niets meer. Ik betaalde gewoon via online banking

Zelfde hier. Al meerdere malen vanuit belgië via overschrijving betaald (online banking) en nooit problemen gehad. IBAN en BIC worden via email doorgestuurd nadat je je bestelling geplaatst hebt. De bestelling zelf vertrekt pas wanneer het geld is overgemaakt.

heavy-metal-thunder
24 oktober 2006, 15:38
betaling naar Nederland is gratis als je BIC en IBAN hebt. Kan via PC banking gaan, of anders in het bankkantoor aan het loket. Met de betaaltoestellen in de bank (bij Fortis) kan je geen buitenlandse betalingen doen.

GunMetalBlue
26 oktober 2006, 12:45
Mijn dank is zoals reeds vaker hier geweest, groot.

GunMetalBlue
5 november 2006, 13:26
ik heb ook al enkele keren besteld ( uit belgie ) en ging perfect. Normaal krijg je een mail met daarin , BIC en Iban en een mededeling. Snaren zijn er binnen de week na overschrijving.

Als je de BIC en Iban hebt , kost het normaal niets meer. Ik betaalde gewoon via online banking


Omdat ik nog een hoopje snaren had liggen heb ik niet meteen betaald. Als ik via de rabo (online-bank) nu wil betalen ... wat moet ik dan ingeven bij rekening vd begunstigde?

van jingloba ontving ik...

IBAN: NL19 RABO 0385 2966 14
BIC : RABONL2U

dank!

almarvk
8 november 2006, 15:17
Ik betaal altijd als ik de factuur + snaartjes binnen krijg. Nooit problemen mee gehad.

wimmeltje
10 november 2006, 07:51
Ik betaal altijd als ik de factuur + snaartjes binnen krijg. Nooit problemen mee gehad.

Dit geldt ook voor mij. Werkt super goed en leveren altijd erg snel.

GunMetalBlue
10 november 2006, 12:19
Joah, ik stort het gewoon over naar m'n ma haar rekening. Ik heb nl. rabobank en die doen geen internationale betalingen. (Handuuug zo'n klantendienst)

Wel te begrijpen voor 3.1%... Mijn ma zit bij Fortis en daar kun je online gewoon het IBAN gebruiken. Nu m'n ma nog zover krijgen!...


Thx y'all :)