PDA

View Full Version : Instellen van een Vox AD30VT



Sonny
20 oktober 2006, 21:36
Heeeey beste gasten,

Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik mijn Vox AD30VT instel voor een clean bluesachtige Sound?

By The way ik speel op een Epiphone les paulus standaard, misschien is dit wel handig om te weten voor jullie.

Jullie worden al hardstikke hard bedankt.

Greets Sonny

heavy-metal-thunder
20 oktober 2006, 21:46
Boutique clean: idem tweed.

BLACK 2*12 : gain - volume - en master op 10
wat reverb erbij. Treble en mid op 7, bas op 3

Op tweed 4*10 : idem hierboven, maar gain op 5

AC 15 : idem tweed, maar nog wat minder gain

AC 30 : idem ac15 maar nog wat minder gain

UK 70 : idem maar nog wat minder gain

nouja, je zal mss wel betere settings hebben, maar dat heb ik hier ff uitgeprobeerd

Maar mss moet je eens naar http://www.valvetronix.net/ gaan, een paar leuke dingen horen en die settings nemen.

outside
21 oktober 2006, 01:00
Ik raad je de black 2x12 aan met veel middle (maar pas op want op de ad50vt had ik met veel middle ongewenste distortion, ik had dan ook wel redelijk grote output van mijn gitaar, bij te tonelab heb ik dit dan weer niet voor)

Sonny
21 oktober 2006, 21:36
Thanx voor de uitleg guys.

Hebben jullie toevallig ook als zet je em helemaal voluit op 30 watt dus met dat knopje aan de achterkant van de versterker dat hij dan toch een beetje ruist?

outside
21 oktober 2006, 23:41
Thanx voor de uitleg guys.

Hebben jullie toevallig ook als zet je em helemaal voluit op 30 watt dus met dat knopje aan de achterkant van de versterker dat hij dan toch een beetje ruist?

Een beetje ja, ik herriner mij nog dat vooral vanaf 3/4 het opeens serieus begint te ruisen maar dat is omdat het volume dan ook plots zeer sterk begint te stijgen.