PDA

View Full Version : gibson all american2



Orpheo
19 oktober 2006, 12:21
wat vinden wij van deze gitaar?

http://www.gibson.com/products/gibson/AllAmerican/AllAmericanII.html

die dus :)

hassent
19 oktober 2006, 12:22
Serieus? Spuug lelijk!!

Dude
19 oktober 2006, 12:24
idd....


vreselijk, meer gericht op de amerikaanse markt denk ik, vreselijk opzichtig lelijk in alle simpelheid

Orpheo
19 oktober 2006, 12:30
nee nee niet qua looks. qua sound. wie kent 'm? ik vind de gitaar wel mooi eigenlijk...

Veekeren
19 oktober 2006, 12:31
Als er een award zou zijn voor lelijke gitaren zou die zeker genomineerd worden. Gibson onwaardig wat mij betreft.

gerrekat
19 oktober 2006, 13:04
een behoorlijke miskleun.....

bass blom
19 oktober 2006, 13:06
doet bijna denken aan van die heel goedkope japjes, merkloos uit jaren 60
body lijkt te klein
nix aan dus

Luke-wannabe
19 oktober 2006, 13:08
Ik vind m wel vet! DOet me denken aan de Red special van Brian may. Maar ik denk dat je hiermee meer een Fender sound benaderd dan een Gibson sound. Het is niet helemaal Fender denk ik, door de Mahonie body en neck. Maar wel meer Fender dan Gibson door de SC's denk ik.

Orpheo
19 oktober 2006, 13:09
Ik vind m wel vet! DOet me denken aan de Red special van Brian may. Maar ik denk dat je hiermee meer een Fender sound benaderd dan een Gibson sound. Het is niet helemaal Fender denk ik, door de Mahonie body en neck. Maar wel meer Fender dan Gibson door de SC's denk ik.

zo klinkt ie ook :) t heeft het glasachtige van een strat en de agressiviteit van een tele, met een lekker gibsonsausje.

Luke-wannabe
19 oktober 2006, 13:12
Heb je m al ns gehoord dan?

Orpheo
19 oktober 2006, 13:25
Heb je m al ns gehoord dan?

gisteren op gespeeld ja :) ben benieuwd wat anderen ervan denken.

DaveItUp
19 oktober 2006, 13:41
Is gewoon de body van een oude melodymaker double cut. Finish is lelijk though.

Wimvdb
19 oktober 2006, 14:06
Kopen !

nee ff serieus. T'is wel een toffe gitaar en ze ziet er niet slecht uit, maar het voelt helemaal niet gibson aan ( met de tremelo en SC ). Verder lijkt me het eigelijk wel een toffe combinatie. Iets als een "warmere" tele ofzo

STW
19 oktober 2006, 14:15
t lijkt me ook een fijn ding, geen fratsen
en lullek vind ik m niet

Hector_Tsolodimos
19 oktober 2006, 14:38
spuuglelijk, qua looks dan

Orpheo
19 oktober 2006, 14:52
Kopen !

nee ff serieus. T'is wel een toffe gitaar en ze ziet er niet slecht uit, maar het voelt helemaal niet gibson aan ( met de tremelo en SC ). Verder lijkt me het eigelijk wel een toffe combinatie. Iets als een "warmere" tele ofzo

mee eens.... ik twijfel toch wel.... hij kost 450 ballen, inclusief gigbag. even een nieuw (GOED!) setje SC's, en gaan met die banaan lijkt me zo. maar toch.. toch.... twijfeeelll!!!! t lijkt me wel een gave aanvulling op mn set :)

duckman
19 oktober 2006, 14:57
mee eens.... ik twijfel toch wel.... hij kost 450 ballen, inclusief gigbag. even een nieuw (GOED!) setje SC's, en gaan met die banaan lijkt me zo. maar toch.. toch.... twijfeeelll!!!! t lijkt me wel een gave aanvulling op mn set :)


hmm, ik heb altijd zoiets dat twijfel niet goed is.Zeker niet als je ook nog eens pickups moet vervangen enzo.
Probeer anders een DC LP faded met P90 op de kop te tikken, moet ook kunnen voor een goed bedrag.

Orpheo
19 oktober 2006, 15:00
hmm, ik heb altijd zoiets dat twijfel niet goed is.Zeker niet als je ook nog eens pickups moet vervangen enzo.
Probeer anders een DC LP faded met P90 op de kop te tikken, moet ook kunnen voor een goed bedrag.

zit wat in. ik wacht tot ik de bareknuckles in de LPC heb gezet, en dan zie ik wel weer. deze gitaar kennende blijft ie nog LANG hangen...

Veekeren
19 oktober 2006, 15:14
zit wat in. ik wacht tot ik de bareknuckles in de LPC heb gezet, en dan zie ik wel weer. deze gitaar kennende blijft ie nog LANG hangen...

Heb je aandelen bareknuckle ofzo ;) In zeker 2/3 van je posts komen ze terug :D

Orpheo
19 oktober 2006, 15:19
Heb je aandelen bareknuckle ofzo ;) In zeker 2/3 van je posts komen ze terug :D

neuh, maar als t dimarzio's waren geweest had je er niks over gezegd ;)

Veekeren
19 oktober 2006, 15:23
neuh, maar als t dimarzio's waren geweest had je er niks over gezegd ;)

Dimarzio's? Ik? Of jij hebt de verkeerde voor je of ik snap em niet :D

Orpheo
19 oktober 2006, 15:38
Dimarzio's? Ik? Of jij hebt de verkeerde voor je of ik snap em niet :D

als IK t over dimarzio's zou hebben bedoel ik :)

Veekeren
19 oktober 2006, 15:41
als IK t over dimarzio's zou hebben bedoel ik :)

Oke, maar makes no difference :D Zit overigens te denken aan een wat vetter brugelement voor mn PRS CU24. Bareknuckle?

Laten we trouwens maar weer ontopic gaan voor ik heel je topic in de war gooi ;) Komt later wel.

Negative K3 fan
19 oktober 2006, 15:46
ik vind hem echt walgelijk

Orpheo
19 oktober 2006, 15:47
Oke, maar makes no difference :D Zit overigens te denken aan een wat vetter brugelement voor mn PRS CU24. Bareknuckle?

Laten we trouwens maar weer ontopic gaan voor ik heel je topic in de war gooi ;) Komt later wel.
en u krijgt zo PEE EM!

Squier4ever
19 oktober 2006, 15:48
ik vind em ook erg lelijk

blademan
19 oktober 2006, 15:59
Als er een award zou zijn voor lelijke gitaren zou die zeker genomineerd worden. Gibson onwaardig wat mij betreft.


wat is nu weer Gibson onwaardig. Alsof Gibson alleen maar geweldige gitaren heeft gemaakt. Nou, wat dachten we anders van de Gibson Nighthawk, da's ook zo'n lelijk ding. Soms slaan ze de "plank" aardig mis, en dat is maar goed ook.

Veekeren
19 oktober 2006, 16:19
wat is nu weer Gibson onwaardig. Alsof Gibson alleen maar geweldige gitaren heeft gemaakt. Nou, wat dachten we anders van de Gibson Nighthawk, da's ook zo'n lelijk ding. Soms slaan ze de "plank" aardig mis, en dat is maar goed ook.

Ja bedoelde het ook niet op een überserieuze manier hoor, wat dat betreft geef ik je helemaal gelijk met zulke miskleunen. En ik vind ook echt niet alle Les Pauls mooi enz.

Wimvdb
20 oktober 2006, 12:45
450 is weinig geld. En dat heb je wel een vrij originele gitaar (in de zin van niemand heeft dat )

strat58
20 oktober 2006, 13:31
Hmm Gibsom had zeker wat onverkochte body's over en wat elementjes, dus laten we het maar bijelkaar stoppen Gibson fans kopen het toch wel (staat immers Gibson op het headstock). De zoveelste poging van gibson om onpopulaire gitaren aan de man te brengen.
Nee niet echt mijn ding maar dat is mijn mening hoeft niet jouw mening te zijn.
Peace Strat58

Orpheo
20 oktober 2006, 14:23
ik heb mijn zinnen op iets anders gezet nu :)

Ibanez RuleZ
20 oktober 2006, 16:05
ik had een beetje gehoopt dat Gibson het had afgeleerd die ontzettend lelijke gitaren op de markt te zetten, maar ze moeten nog duidelijk een laatste stuiptrekking doen. naja, ze doen maar, in ieder geval een die ik niet koop

Harrald

almarvk
20 oktober 2006, 16:07
Ik snap hun strategie echt totaal niet. Ze hebben een paar goed lopende modellen, zoals de Les Paul, SG en ES. Maar ze moeten elke keer weer modellen op de markt zetten met hun naam erop die lelijk zijn, niet origineel zijn en altijd slecht verkopen.

Ik snap niet dat ze elke keer hun naam zo te grabbel gooien...

a darker shade of grey
20 oktober 2006, 16:21
goed punt, ik vind hem ook heel lelijk.
ik vind sowieso eigenlijk een vreemde combinatie: gibson solidbody en singlecoils :S....en de double cutaways vind ik nooit schoonheden, afschrijven die hap!

bert k
20 oktober 2006, 16:21
Nou, origineel zijn ze best wel. Alleen spoeglelijk dus :)

Wormaap
20 oktober 2006, 16:35
Ik snap hun strategie echt totaal niet. Ze hebben een paar goed lopende modellen, zoals de Les Paul, SG en ES. Maar ze moeten elke keer weer modellen op de markt zetten met hun naam erop die lelijk zijn, niet origineel zijn en altijd slecht verkopen.

Ik snap niet dat ze elke keer hun naam zo te grabbel gooien...
Och, je kan niet eeuwig alleen dezelfde modellen blijven maken.