PDA

View Full Version : yuuuuuw



don marco
19 oktober 2006, 11:18
yuuuuw dudes!

ik ben gelijk mene voorganger hier ook van belgie.. Bree, tegen de grens.. ligt net langs weert.

Ik ben er pas laat achtergekomen dat muziek echt iets voor mij was.. toen k 13 was ben k maar muziekschool gaan doen.. :satisfie: piano, en wat gitaar en bass.. ik droom natuurlijk gelijk iedere muzikant van een vette jazzbass, een roland VK8 en een tele.. (strat vin k nie zo)..

Kga aan een zelfbouwprojectje beginnen, di. een 2x12" kast met een tweeter erbij.. vr vanalles en nog wat op te spelen.. ma tis wa moeilijk omdat k er nix van ken, heb wel al veel gelezen maar :angry: winisd geeft niet het gewenste resultaat.. :) 335 liter hahaa!!

groetjes! marco

hassent
19 oktober 2006, 11:36
Hoi, nu alleen nog wat hoofdletters, wat interpuncties en wat minder SMS taal en iedereen begrijpt het :cooler: .

Verder welkom op het forum!

don marco
19 oktober 2006, 11:58
toch genoeg interpuncties zou k zeggen. 2 achter elke zin, da compenseert de rest. :satisfie:

iwamoto
19 oktober 2006, 13:32
13 is toch niet laat? ik kwam er met 18 pas achter dat gitaar het voor mij was, van te voren andere instrumenten geprobeerd, maargoed, ik compenseer de verloren jaren wel netjes met veel oefenen :)