squiq
18 oktober 2006, 23:34
ik ben begonnen met het bouwen of beter gezegd, samenstellen van een hss
strat (nee, inderdaad niet origneel :) )
ik heb nu alle onderdelen, behalve een humbucker voor in de brug positie, single coil voor in de neck/midden positie en de 2 bijbehorende potmeters.
nu heb ik alleen op het laatst een kleiner budget door omstandigheden... :mad:
en ik heb ik dus nog die elementen nodig.
ik heb een essen body, een esdoorn hals, alle overige losse onderdelen, en een sc pickup die ik nog had liggen (wsc deluxe). nu vroeg ik me af wat voor elementen ik het beste kan nemen, en of dat uberhaupt wel mogelijk is voor die prijs.
ik heb niet echt een duidelijke stijl, maar speel vooral rock/blues/pop.
ik zag bijvoorbeeld de gotoh pick ups op tonefactory, is dat dan wat?
ik begrijp dat het mischien een moeilijke vraag is, en ook vooral persoonlijk, wat betreft het geluid, maar met welk (goedkoop) merk zit ik wel ongeveer goed? of kan ik echt beter even wachten totdat ik wat meer geld heb? :???:
heb ook al wat rond gezocht op marktplaats, maar er is op dit moment niet echt veel te krijgen
Floris
strat (nee, inderdaad niet origneel :) )
ik heb nu alle onderdelen, behalve een humbucker voor in de brug positie, single coil voor in de neck/midden positie en de 2 bijbehorende potmeters.
nu heb ik alleen op het laatst een kleiner budget door omstandigheden... :mad:
en ik heb ik dus nog die elementen nodig.
ik heb een essen body, een esdoorn hals, alle overige losse onderdelen, en een sc pickup die ik nog had liggen (wsc deluxe). nu vroeg ik me af wat voor elementen ik het beste kan nemen, en of dat uberhaupt wel mogelijk is voor die prijs.
ik heb niet echt een duidelijke stijl, maar speel vooral rock/blues/pop.
ik zag bijvoorbeeld de gotoh pick ups op tonefactory, is dat dan wat?
ik begrijp dat het mischien een moeilijke vraag is, en ook vooral persoonlijk, wat betreft het geluid, maar met welk (goedkoop) merk zit ik wel ongeveer goed? of kan ik echt beter even wachten totdat ik wat meer geld heb? :???:
heb ook al wat rond gezocht op marktplaats, maar er is op dit moment niet echt veel te krijgen
Floris