PDA

View Full Version : Grow Up and Die live in Den Haag!!!



StefMan
18 oktober 2006, 14:05
Grow Up and Die live in Den Haag!!!

Het volgende is wat de Bazart over ons te zeggen heeft:

Verward...? Maak je geen zorgen, de 'Progressive Happy Metal' van Grow Up and Die maakt alles weer duidelijk! Door alles te mixen van het absurde tot aan echt Haags Lawaai is het moeilijk hun echt serieus te nemen...niet doen! Dat doen zij en hun idool Mental Theo ook niet.
www.myspace.com/growupanddie

Dus ja, vrijdag spelen we in de Bazart, Den Haag...heb je zin om te komen? Kom dan gewoon naar de Loosduinsekade 725

Op de volgende link staat hoe je er kunt komen: http://www.bazart.nl/index.php?i=info&act=20

Lacrymosa
19 oktober 2006, 14:17
JAAAAAA!!!!
Allemaal komen!!!!!!

Ben wel benieuwd naar jullie trouwens

Wij spelen rond 22.00 uur

Lacrymosa
19 oktober 2006, 14:24
Verwachten jullie trouwens veel publiek??

StefMan
19 oktober 2006, 14:41
Hahahah, kweenie ik heb een heel stel vrienden van me uitgenodigd...maar ik denk dat die luie ratten zitten van "boohoo ik zit in utrecht...das zo heerlijk dorps en gezellie...bla" Maar ik denk dat de andere bandleden ook iedereen die ze kennen uitnodigen dus het komt hopelijk wel goed!

Verwachten jullie veel publiek?

Jay Cal
19 oktober 2006, 20:58
Ja allemaal komen!

Ik heb zin om weer eens lekker op het podium te staan!

Metaaaaaaaaaaaaal!!!

StefMan
20 oktober 2006, 16:40
Slayuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!

Jay Cal
20 oktober 2006, 17:09
Nee Stefman! De mensen die Slayuuuuur willen zijn vanaaf naar de unholy alliance.. Mensen die van echte muziek houden en hun geld liever aan bier besteden dan aan entree gaan vanaaf naar de Bazart om ons te zien optreden!

(Ba)roque and Roll Baby

Jay Cal
25 oktober 2006, 20:54
Met dank aan 3voor12 van de VPRO:


Hoogtepunt van de avond is toch Apparition. Metal en hardrock invloeden zijn overduidelijk en gelukkig niet de minsten. Het is duidelijk dat bijvoorbeeld Opeth en Dream Theater inspiratiebronnen zijn voor de vijf heren. De zanger vraagt, geheel in stijl, met een lage grunt-stem of het publiek er een beetje klaar voor is - want er staat ze wat te wachten! Nummers als 'Plague of stupidity', 'Born to darkness' en 'Mirror of despair' beuken er aardig in en warempel... waar de moshpits de hele dag verder uitblijven komt er hier wat actie en vliegt er tussen het headbangen door af en toe een beginnende mosher voorbij. Ondanks dat Apparition voor een metalband vrij afwisselend speelt; bijvoorbeeld door het variëren van grunts en 'cleane' zang zijn ze af en toe wat eentonig. Toch is het een degelijk optreden en tonen de heren aan prima muziek te maken. Een must voor ieder Haags festival dat metal wil programmeren!

full page: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=2682&magazines=479&news=411450