PDA

View Full Version : charvel



lange
10 december 2002, 14:30
hoi ben ik weer .
heb een vraag over deze gitaar.
http://www.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/6659.jpg
ik ben van plan een nieuwe plank te kopen.
maar zit erg te dubben of ik nou een ibanez of een jackson/charvel wil kopen .
ik wil hem gaan gebruiken voor de wat stevigere muziek maar wil met tijd en wijle ook wel effe een stukje clean kunnen spelen.
ik ben nog wel een leek op de gitaar.
de prijs voor deze gitar op de foto is 800euro is dit een goede prijs of veel te duur.
hij heeft jackson elementen actief.
serienr 251613 is van de gitaar.

Lacrymosa
10 december 2002, 15:47
800 euro???
veel te fucking duur

Ik heb een maand geleden die van mij gekocht (zelfde model, alleen dan in et wit en met passieve elektronica)
en dat koste me 350 euro, incl koffer

CheerS!!

Ibanez RuleZ
10 december 2002, 15:49
welk model is het? een model 4? (k denk van wel als ik dat zo zie). Er staan er meer te koop van dat model, maar voor veel minder geld. Ik vind €800 veel, zeker als je ziet dat die anderen rond de 400 zitten. Het is overigens wel een mooie gitaar, met die actieve elementen er in. Je moet eens nagaan of het een amerikaans model is of een japans. als het een amerikaanse is, dan is ie zowieso meer waard, al waren de eerste jappen ook erg goed. Als ik het logo op de kop zie, denk ik dat het een amerikaan is overigens.