PDA

View Full Version : Ieps!



Mungojerry
18 oktober 2006, 11:58
De naam luidt Mungojerry maar in RL is dat Sara.
Zoals je al wel doorhebt hou ik van alles wat met muziek te maken heeft, zo dus ook musicals à la Les Miserables, Cats, ... Maar, ik speel ook graag toneel, game(vooral console dan), kijk veel naar films en verzamel ook, ga heel graag de bloemetjes buiten zetten, sport wat, ..... afin vanalles!

Woon in Scherpenheuvel, het Lourdes van België (yep, een buitenlandse infiltrant), ben 27 jaar oud en geef les in het secundair, dus van +/-14 tot 19 jaar. Aangezien dat laatste soms enorme frustraties met zich mee kan brengen en ik al jaar en dag gitaar wil leren spelen ben ik zo'n 5 weken geleden met lessen begonnen. Amuseer me rot!

Mijn 'gear' zoals sommigen dat plachten te noemen;
Een Simon and Patrick:
http://www.phys.uu.nl/~plarends/uploads/pics/spmahog_01.jpg

en zeeeer recentelijk(als in, ik ga hem morgen halen)
een Ibanez RGR-220DX
http://images.kapaza.be/photo/3544300.jpg

En nu verder op het forum rond snuisteren!
:satisfie:

B~Rock
18 oktober 2006, 12:58
Die electrische gitaar is zeker om de frustraties af te reageren...(muzikale lijfstraffen ?).

Welkom in ieder geval!

Harry
18 oktober 2006, 13:21
je hebt je toch niet vanwege je kapsel naar Mungo Jerry vernoemd hoop ik?


maar welkom en veel plezier hier!

Mithrandir
18 oktober 2006, 13:28
Hoi! Veel plezier op dit immer amuserende forum.

Helter Skelter
18 oktober 2006, 15:29
Hallo Sara! Ik ben Helter Skelter en al jaren fan van Mungo! :)

piezo
18 oktober 2006, 15:36
En ik ook. Welkom hier.

(Maar ik ken geen liedje van Mungo Jerry met de naam Sara erin, wel "Rosalyn", "Lady Rose" en "Little Miss Hipshake" en een "Long legged woman, dressed in black" Welke ben jij? :) )

ernieman
18 oktober 2006, 19:07
Dag Sara,

Ik ben Ernieman alias Ernstjan (of was het nu andersom...) Ik ben van Hasselt dus redelijk in de buurt van Scherpenheuvel. Ik ben Gitaar-bouwer/reparateur en veel te vinden in "Zelfbouw"...