PDA

View Full Version : Box Of Rock



Angel
18 oktober 2006, 08:35
Heeft er iemand dit nieuwe pedaal van Z-vex al geprobeerd?

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/BORhand_blweb.jpg

Hij klinkt als een JTM45(non-master).

King of the Blues
19 oktober 2006, 13:50
Nee, wel de demo gezien... klinkt F @#@#$$'N cool !! Maar waar kun je dat ding kopen/proberen ???

fullorder
19 oktober 2006, 14:31
zal wel weer heel veel centjes gaan kosten :(

heavy-metal-thunder
19 oktober 2006, 14:40
Heeft er iemand dit nieuwe pedaal van Z-vex al geprobeerd?

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/BORhand_blweb.jpg

Hij klinkt als een JTM45(non-master).


ik heb ergens een paar mp3's gehoord. Kan niet meer zeggen hoe het precies klonk, maar is me wel bijgebleven dat ik het niet hoefde te kopen.

heavy-metal-thunder
19 oktober 2006, 14:54
Oeps, het was de super duper die ik gehoord heb.

Vonk
19 oktober 2006, 15:28
Doet ie dat altijd? De ledjes geen houdertje ofzo geven? Ik vind het er een beetje lelijk uitzien zo... en voor dat geld...

heavy-metal-thunder
19 oktober 2006, 22:13
als ik ff naar mijn pedalen kijk: Boss heeft ook geen houdertjes. Noch mijn Maxon Rod 881 (is nou ook niet bepaald goedkoop)

Vonk
19 oktober 2006, 23:14
Nee klopt, maar als ie die openmaakt zie je dat de leds goed bevestigd zijn aan de behuizing. Daarbij steken ze ook een stuk uit.
Hier zit de led verscholen in zijn gat, en zou een mooi houdertje wonderen doen... maar ach, tis wel miereneuken ;)

up-guitarman
20 oktober 2006, 01:12
Nee klopt, maar als ie die openmaakt zie je dat de leds goed bevestigd zijn aan de behuizing. Daarbij steken ze ook een stuk uit.
Hier zit de led verscholen in zijn gat, en zou een mooi houdertje wonderen doen... maar ach, tis wel miereneuken ;)

Het is idd mss mierenneuken maar voor deze prijs heb je wel een punt vind ik ...
Al waren het van die plactic ledclipjes ...

Robbert
20 oktober 2006, 16:21
Ik koop mijn pedalen niet voor de LED's. Tenzij in het signaalpad.

Dirk_Hendrik
20 oktober 2006, 16:44
Nee klopt, maar als ie die openmaakt zie je dat de leds goed bevestigd zijn aan de behuizing. Daarbij steken ze ook een stuk uit.
Hier zit de led verscholen in zijn gat, en zou een mooi houdertje wonderen doen... maar ach, tis wel miereneuken ;)


Het is welbegrijpelijk waarom die dingen niet gebruikt worden. Het zou het enige mooie aan het ding zijn. Tenzij je van dat kliederwerk wat voor "origineel" door moet gaan houdt natuurlijk...

Lucluc
21 oktober 2006, 20:03
Wow, lijkt me een geniale vinding, een JTM45 in zo'n klein kastje!

vinni
21 oktober 2006, 21:42
Die Zvex pedalen zullen best wel klinken.
Maar als ik naar die prijzen kijk krijg ik toch het gevoel dat ik genaaid wordt.

Ik geef toe....ik koop ook wel eens dure pedalen...
Maar ook dan....

Wel eens overwogen om zelf pedalen te gaan bouwen. En waarom ook niet? Steeds meer gitaristen keren zich af van die belachelijk hoge prijzen.
Daarbij komt dat initiatieven zoals BYOC en New-tone het je wel makkelijk maken.

Maar goed....beetje offtopic?

Vinni

Mitch
22 oktober 2006, 09:45
Als je zo'n ding los in je tas gooit is het qua beschadigen alleen maar prettig als de ledjes beschermd liggen achter het 'plaatwerk'. Door die kleuter-vingerverf techniek ziet het ding er al toch al niet uit, dus wat maakt een hoogliggend ledje dan nog uit ?
Ik heb er ook wel eens goeie clips van gehoord, maar het maakte niet echt veel indruk. Het is wel een wat bruikbaarder pedaal van Z Vex, da's op zich wel wat waard :D