PDA

View Full Version : Epiphone gitaar



Jay75
17 oktober 2006, 23:33
Wie weet waar de Re-issue van de Epiphone Wilshire te koop is in nederland of via postorder in Duitsland.

Zoek de witte
Ik kan 'm nergens vinden alleen op ebay, voor weinig maar dan zit je weer met het verzenden etc verhaal waar ik geen zin heb.

http://cgi.ebay.com/EPIPHONE-WILSHIRE-CRESTWOOD-REISSUE_W0QQitemZ250039071612QQihZ015QQcategoryZ33 037QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphoto hosting

DaveItUp
18 oktober 2006, 10:08
Is niet te krijgen hier. Zogezegd alleen voor die grote online winkel. Zou m lekker laten liggen. Klinkt gewoon als een willekeurige epi sg.

Jay75
18 oktober 2006, 10:30
Ok, thanks!
Dan wachten we maar he!

Jij wil er toch ook een!!;)

Dude
18 oktober 2006, 10:59
geen jazzmaster ?

DaveItUp
18 oktober 2006, 11:11
Ik heb nog steeds GAS voor zo'n epi idd. Liefst een oude USA met die batwing headstock, maar een 70's will do voor nu.

Liefst een Epiphone Olympic btw. Ook weer een variatie daarop. Die werden zij aan zij gemaakt met de 60s SG's(en de overige modellen Crestwood, Coronet en Wilshire) in Amerika(weet niet meer welke fabriek, kalamazoo dacht ik). Die amerikanen zijn set necks trouwens en die jappen bolt on met die grote headstock.

Maar dan ga je alweer richting de 1000-1200 euro hehe.

Zou een mooie deal doen voor een cherry red crestwood(een 70's jap), zag er echt vet uit, maar die kerel heeft van de een op andere dag niets meer laten horen. Baal als een stekker.

Jay75
18 oktober 2006, 14:18
geen jazzmaster ?


Neej ik HEB een jazzmaster, wilde die misschien ruilen voor die jaguar indeed.
Maar mijn JM ziet er precies hetzelfde uit, na het advies van mensen hier, en na 'm gister nog eens even lekker op zn flikker te hebben gegeven is het toch wel een blijvertje ;)

Maar die Jaguar is wel mooi!