PDA

View Full Version : Lid van de 5150-club



Soulflyhigh
17 oktober 2006, 21:48
Vandaag binnen gekomen, mijn 5150 combo. In totaal een half uurtje op gespeeld en nu vind ik hem al fantastisch. Foto's en een uitgebreid verslag binnenkort. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik binnenkort aan een noise-suspressor moet. Hebben jullie daar nog ideeen voor?

Tho
17 oktober 2006, 21:51
Jeroen gefiliciteerd!! :D Toch nog gelukt dus allemaal! Kom binnenkort zeker ff langs!
mzls
Thomas

AART
17 oktober 2006, 22:01
Boss NS 2, en tussen de harmony central revieuws staat ergens een erg goed werkende aansluituitleg.

EpiCenturiesAWAy
17 oktober 2006, 22:07
Proficiat!
5150's zijn de shit!

hendrix2
17 oktober 2006, 22:15
Proficiat met je 5150!
Heb er zelf ook een schitterende amp!



Bij mij is het eigenlijk een marshall 5150 solidstate versterker :sssh:

Soulflyhigh
18 oktober 2006, 19:04
Vandaag binnen gekomen, mijn 5150 combo. In totaal een half uurtje op gespeeld en nu vind ik hem al fantastisch. Foto's en een uitgebreid verslag binnenkort. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik binnenkort aan een noise-suspressor moet. Hebben jullie daar nog ideeen voor?
Jep allemaal gelukt! Hij klinkt fantastisch nu in totaal anderhald uur op gespeeld en eigenlijk minimaal afgesteld maar de In Flames - The Haunted sound kwamen er al lekker uit. Toen alleen nog maar gespeeld en niks meer getweaked. Ik ga dat vanavond maar eens doen. Hij is trouwens ook nog goed op huiskamervolume te houden.

@ Aart
Ik had idd al goede verhalen gehoord over die Boss NS 2. Ik heb ook nog wat goede verhalen gehoord over de Rocktron Hush (the pedal) iemand daar ervaringen mee?

ps weet iemand de link nog van die site over 5150's en de settings waarmee je bands hun sound aardig kunt benaderen? Alvast bedankt, cheers

Soulflyhigh
18 oktober 2006, 19:05
Jeroen gefiliciteerd!! :D Toch nog gelukt dus allemaal! Kom binnenkort zeker ff langs!
mzls
Thomas
Je bent alleen uitgenodigd als je die nieuwe USA Jackson hebt ;) Nee hoor bel me maar even en kom proberen!!!!

Stitch
19 oktober 2006, 00:22
congratz and welcome :rockon:

esproC
19 oktober 2006, 09:30
Goed om te horen dat ie bevalt!
Ik ben net uit de 5150-club ;)

Ja ik ben de oude eigenaar van jouw nieuwe aanwinst :)
Veel plezier ermee!

Emocide
19 oktober 2006, 09:33
Jep allemaal gelukt! Hij klinkt fantastisch nu in totaal anderhald uur op gespeeld en eigenlijk minimaal afgesteld maar de In Flames - The Haunted sound kwamen er al lekker uit. Toen alleen nog maar gespeeld en niks meer getweaked. Ik ga dat vanavond maar eens doen. Hij is trouwens ook nog goed op huiskamervolume te houden.

@ Aart
Ik had idd al goede verhalen gehoord over die Boss NS 2. Ik heb ook nog wat goede verhalen gehoord over de Rocktron Hush (the pedal) iemand daar ervaringen mee?

ps weet iemand de link nog van die site over 5150's en de settings waarmee je bands hun sound aardig kunt benaderen? Alvast bedankt, cheers


jah hoor die heb ik nog :)

http://www.wolfgangregistry.com/5150-info/5150-amp-settings.html

alsjeblieft

Tho
19 oktober 2006, 17:41
Je bent alleen uitgenodigd als je die nieuwe USA Jackson hebt ;) Nee hoor bel me maar even en kom proberen!!!!

Och.. Nog maar hooguit 2 maandjes ;) Zie je snel!

a darker shade of grey
19 oktober 2006, 17:50
ik wil ook een 5150!!!! :P:P
proficiat :rockon: