PDA

View Full Version : Gitaartje ruilen????



ash
10 december 2002, 13:00
Ik heb vorige week vrijdag mijn slag weten te slaan op de uitverkoop bij Huub Boel in Deventer. Ik heb toen een Shine es-335 model gitaartje weten te bemachtigen.Ik ben zelf niet echt een liefhebber van die gitaren maar het was een superkoopje die ik niet kon laten gaan natuurlijk. Na er 2 dagen op gespeeld te hebben heb ik besloten dat deze gitaar niet bij me past. Ik vind hem te zwaar en de hals is ook iets aan de dikke kant vind ik. Nu wilo ik deze gitaar graag ruilen voor iets anders. Laat het me weten als je leuke dingetjes hebt. Misschien heb jij ook en gitaar waar je weinig op speelt en wil je ook eens een keer wat anders proberen. Gitaar is gloednieuw en de winkelprijs was ruim 700 euro. Ik doe er ook nog een fotootje bij. Mail me als je wat leuks hebt

Stitch
10 december 2002, 13:35
HAHAHAHAHAHAHAHaaaa

gjlp
10 december 2002, 13:43
Dus jij koopt voor ruim €700,- euro een gitaar waarvan je bij voorbaat weet dat je het niks vind, maar omdat hij zo "goedkoop" is koop je hem toch maar. hmmmm merkwaardig zou ik zeggen.

Robert.

Mithrandir
10 december 2002, 14:06
Wat heb je ervoor betaald? Niet dat ik hem wil kopen, maar ik ben wel benieuwd.

Ruilen met mijn squiertje?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-12-10 14:07 ]</font>

Ash ketchum
10 december 2002, 14:09
of voor mijn squier!?!?!?

Robbert
10 december 2002, 14:11
Dat was toch die maffe aanbieding, waarbij die gitaren werden verkocht voor 15 Euro?

michielv
10 december 2002, 14:44
Ha *LOL* ik was er iets eerder en ben met een andere ES naar huis gegaan. Die groene met bigsby was wel sexy maar veel te zwaar (vond ik, zal de bigsby zijn geweest?). De gitaar moest geloof ik 250 euro kosten (de mijne was dat ook).

Nieuwprijs van die dingen zijn wel rond de 700 euro.

Zelf vind ik de hals wel lekker en helemaal niet dik en ik heb zeker geen kolenschoppen. Maar dat ligt er waarschijnlijk aan wat je gewend bent..

skabouter
10 december 2002, 17:43
ik heb een starfield K2 standart voor je !
kleur is zwart, heeft nieuwe snaren nodig, maar is verder in prima staat. geen krassen/butsjes, en intonatie en alles is OK !
is een echte rock gitaar, maar je kan er alles wel op spelen, ik speel er ska en punk op, en hij heeft het nooit af laten weten ! lijkt op een kruizing van een Les Paul en een Stratocaster !

ik wil graag ruilen, want ik heb altijd al een ES willen hebben !

reageer alsjeblieft, of mail me !

funbox58@hotmail.com

sweet
10 december 2002, 19:56
Ik heb nog een mooi akoestisch gevalletje uit de wehkamp. Kun je iets anders bespelen dan elektrisch. Ik zou hier echt op in gaan, klassieke gitaren openen een compleet nieuwe richting voor je qua stijlen... Kun je een zo breed mogelijk geluidsspectrum krijgen.

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Guitarfreak
10 december 2002, 20:05
Ik heb nog een geweldige ''door mij gemaakte'' batminton gitaar KLINKT helemaal geweldig zown soort geluid heeft echt niemand ga hier op in want op=op...

sweet
10 december 2002, 20:32
Batminton??? Leg uit :grin:

Neals
10 december 2002, 22:41
is die Batminton gitaar uit de gothic serie?

Dude
10 december 2002, 23:07
cool man, hoeveel snaren heeft die ? ik wil hem wel ruilen voor mijn gibson als die me een beetje bevalt !

heeft die een beetje snelle hals ? lekker dun ? en het gewicht ? ook niet onbelangrijk ! hoe staat het daarmee ?

Mithrandir
10 december 2002, 23:10
iig een gitaar met ballen, zo'n badminton gitaar

skabouter
10 december 2002, 23:19
SPEELT ALS EEN SHUTTLE :wink: