PDA

View Full Version : mesa subway blues vraag!



patricia
17 oktober 2006, 10:23
lieve allemaal,
ik heb een bod gedaan op een aan mij aangeboden
mesa boogie subway blues.
ik wou graag jullie mening horen.
hier een plaatje ervan,ohja....ik heb 350 euro geboden
en de eigenaar gaat daar mee in.




http://img.photobucket.com/albums/v435/karwei/mesa.jpg

Dude
17 oktober 2006, 10:27
Sja volgens mij zie je ze niet zoveel en als je kijkt waar een caliber combootje voor gaat (450/550) is dit volgens mij best een nette prijs...

heb je hem alleen nodig is de vraag misschien... of is het een gas aanval ?

DREAMMACHINE
17 oktober 2006, 10:28
gelijk doen, ik heb er 1 keer over gespeeld en het heeft een heerlijke eigen sound. Deze prijs is zeker prima voor de versterker.

Mocht je er van afzien, pm me dan aub. Ik heb er zeker interesse in.

patricia
17 oktober 2006, 10:32
Sja volgens mij zie je ze niet zoveel en als je kijkt waar een caliber combootje voor gaat (450/550) is dit volgens mij best een nette prijs...

heb je hem alleen nodig is de vraag misschien... of is het een gas aanval ?

ehhmm....nou ja hij is iig makkelijker mee te nemen als mijn nomad55.
en ja idd, GAS speelt ook een rol!:sssh:
is zo`n voorfrontje makkelijk te vervangen?
er is wat beschadiging aanwezig....bij de schakelaars.

future2future
17 oktober 2006, 10:32
Zijn goede amps, en dit is een mooie prijs.

AART
17 oktober 2006, 10:38
ehhmm....nou ja hij is iig makkelijker mee te nemen als mijn nomad55.
en ja idd, GAS speelt ook een rol!:sssh:
is zo`n voorfrontje makkelijk te vervangen?
er is wat beschadiging aanwezig....bij de schakelaars.

Wat bedoel je met fornt, wat onder de knoppen op het chassis zit of de grille?

De grille kan je er zo vanaf halen met wat handigheid, en dit is btw een custom versie, gold ipv black.

De faceplate onder de knoppen word lastiger want dan moet je een nieuwe van mesa zien te krijgen en die maken ze niet meer...

SimonS
17 oktober 2006, 10:48
ik was een tijdje geleden ook op zoektocht naar een klein en handzaam mesa combootje. De subway series zijn dan ideaal, maar in NL dus waaaay overpriced. Voor een subway rocket vroeg men minimaal 550euro, een subway blues 500 en een rocket reverb richting 600. Nou dan haak ik af hoor! Ik heb uiteindelijk een DC-2 (wél volledig gescheiden kanalen in tegenstelling tot Subway rocket die alleen volume en gain gescheiden heeft) gekocht. Veel te zwaar en log, maar heerlijke sound. Je prijs ziet er veel redelijker uit dan die ik ervoor kreeg in ieder geval!

Ik ben wel benieuwd hoe deze je zal bevallen! Dr zit een 10" speakertje in toch? We lezen wel een review als het zover is :)

(btw, volgens mij zit dat frontpaneel vast aan het chassis maar dat weet ik niet zeker...)

patricia
17 oktober 2006, 11:08
ik moet zeker weten dat ik deze kwijt raak.

gebeurt waarschijnelijk deze week.


http://img.photobucket.com/albums/v435/karwei/PA140003.jpg

SimonS
17 oktober 2006, 11:26
Is/was het ontwerp van de Subway Blues zo "uniek" of bijzonder, dat prints in die epoxy waren gegoten?

AART
17 oktober 2006, 11:48
Mesa en andere ampbouwers zijn jaren krijt aan het ontwikkelen en finetunen van amps.

Zeker als je een Mark IV of Roadking van binnen ziet weet je waarom ze dan niet willen dat je hun spullen namaakt, daar zitten echt jaren werk in, alleen al in het ontwerpen.

Maarja, om dan het simpele schema van een subway in epoxy te gieten gaat wel erg ver, zo speciaal zijn die bakkies nou ook weer niet.

Nocki
18 oktober 2006, 16:28
Leuke versterkers. ik heb er ook een gehad.
speaker komt helaa sniet super door de mix maar verder wel leuk ding. als tie met 12" was uitgevoerd zou tie lekkerder zijn maar desalnietemin leuke amp zeker voor dit geld. heel eigen geluidje. je gata m niet nemen als makkelijk te transporteren alternatief voor je andere mesa amp.

Nocki

BLOK182
18 oktober 2006, 17:30
Mocht iemand anders nog zo'n ding zoeken: bij Guitarworks in Venlo staat een subway bakkie (weet niet precies welke) voor 399 als heel erg nette occaission, is ook nog wel wat op af te pingelen. Heb je garantie en een goede prijs:-)