PDA

View Full Version : the Darkness zonder Justin?!



Orpheo
15 oktober 2006, 23:24
The darkness zonder justin; kan t? of kan t niet?! Ik zeg: no way. never ever. Hij is uit de groep gegaan, schijnt. Hij kon t rock n roll leven niet meer aan. Hij zag er de laatste 2.5, 3 jaar, ook niet supergezond uit. Cocaineverslaving... Is nu in rehab en 9 weken clean. Damn dat komt gewoon voor mij als een shock. the darkness uit elkaar?!?! Mijn reden dat ik gitaar begon te spelen... Dit is gewoon NIET waar. dit kan NIET waar zijn. dit is een nachtmerrie...

Rubenios
15 oktober 2006, 23:29
kan er niet wakker om liggen. komt vast wel weer goed ofzo.

Primitive
15 oktober 2006, 23:31
je had er bij moeten zetten 3: kan me geen drol schelen!!!!

dus ik heb die eerste gestemd omdat het makkelijk kan want ik luister er toch niet na.



Ik denk dat het om de zanger gaat, eigenlijk word het dan gewoon kut :punk:

Helter Skelter
15 oktober 2006, 23:31
tja...The Darkness...gaat wel weer goed komen hoor ergens in 2008 met een come-back gig in Paradiso of zo

Negative K3 fan
15 oktober 2006, 23:32
the darkness is bij voorbaat al kansloos...

Anders Destium
15 oktober 2006, 23:34
Ik ben voor optie 3: I don't give a fucking shit. Helemaal in Darkness stijl ook nog. Als je je hierom wilt verhangen Orpheo, dan moet je dat verder natuurlijk zelf weten en vooral doen.

vulvasonic
15 oktober 2006, 23:38
Ook mij zal het hevig aan mijn sluitspier oxideren. :dontgeti:

Helter Skelter
15 oktober 2006, 23:40
Ook mij zal het hevig aan mijn sluitspier oxideren. :dontgeti:


Justin lijkt een beetje op Dodo, volgens mij heeft hij die 'look' gewoon gejat

Luke-wannabe
15 oktober 2006, 23:40
Ik vind het wel jammer!
Vond The Darkness altijd goed!

vulvasonic
15 oktober 2006, 23:41
Justin lijkt een beetje op Dodo, volgens mij heeft hij die 'look' gewoon gejat

Heeft ie ook. Alleen speelt Dodo nogal beroerd gitaar. ;)

Orpheo
15 oktober 2006, 23:42
Heeft ie ook. Alleen speelt Dodo nogal beroerd gitaar. ;)

dodo vast. justin speelde imo ongelooflijk lekker gitaar...

bert k
15 oktober 2006, 23:44
De Darkness, for crying out loud...Niet Kane, of Direct?

woutB
15 oktober 2006, 23:45
Nou, ik vind het wel jammer. Positieve gitaarmuziek waar ik altijd heel vrolijk van wordt.
Denk niet dat het voortzetten van de band zonder Justin een succes kan worden.
maar het leven gaat door. Ik zet wel een cd-tje op

Harry
15 oktober 2006, 23:47
ach, het leven ging ook door toen de dolly dots uit elkaar gingen.

vulvasonic
15 oktober 2006, 23:53
ach, het leven ging ook door toen de dolly dots uit elkaar gingen.

Het leven werd er zelfs aanzienlijk beter van! :o

Harry
15 oktober 2006, 23:59
dat bedoel ik!!! 2 zielen, 1 gedachte...... zucht

iwamoto
16 oktober 2006, 01:20
ik vind het ook erg jammer, justin was gewoon the darkness, hoop ook dat ze niet doorgaan, of gewoon over een jaar reunnie doen ofzo.

Orpheo
16 oktober 2006, 07:10
justin zat zwaar aan de cocaine (kijk maar naar t nummer one way ticket to hell and back...) hij wil niet meer in zo'n huge band zitten, omdat ie bang is hij dan weer terugvalt in zijn oude patroon.

Een reunie lijkt me onwaarschijnlijk. Het schijnt ook zo te zijn dat hun platenmaatschappij ze heeft laten vallen vanwege dit hele incident.

Strangegun
16 oktober 2006, 07:10
maakt mij niks uit vind het toch maar een nichte band :P (als ik eerlijk mag zijn)
Sorry voor de gene die ze wel cool vinden :)

Kim Wilson
16 oktober 2006, 08:13
Ik ken de hele band niet. Moet ik me nu schamen?

Wat voor bekende hit hebben ze gehad?

almarvk
16 oktober 2006, 08:37
Orf; zit je nu zelf ook al in een depressie?? :D

Tristan
16 oktober 2006, 09:13
Wie is nou die Justin, is dat die ene die wel gitaar kan spelen, die ook zingt en altijd in die nichtenpakjes rondliep?
Die vond ik wel cool, prima gitarist hoor, met ballen, de rest van de band kan me werkelijk geen drol schelen, dat vond ik maar een slappe hap...

Squier4ever
16 oktober 2006, 09:20
http://www.bbc.co.uk/norfolk/funstuff/wallpaper/images/darkness_justin_800.jpg

dit is justin

almarvk
16 oktober 2006, 09:24
Justin Quits The Band

Justin Hawkins has decided to leave The Darkness to focus on his recovery from drink and drug addiction.

The singer has also revealed the amount of money he has spent on cocaine.

Justin has been clean for nine weeks following treatment at The Priory but feels if he returns to the band, the rock 'n' roll lifestyle may ruin his attempts to get better.

He told The Sun how he has spent £150,000 on cocaine, and that his life and performances have revolved around his addiction to drugs and booze.

He said: "I hit absolute rock bottom. I spent over £150,000 on cocaine in three years - a frightening amount.

"I was consuming up to five grams a day which cost me £1,000 a week, sometimes more.

"I regularly used to stay up for four days at a time on coke and alcohol binges."

Justin began taking cocaine in 2002 when The Darkness shot to fame withtheir single I Believe In A Thing Called Love.

He said: "I feel like I've lost three years of my life.

"I'm only just coming to terms with what has happened because I was always off my face."

Justin feels guilty about leaving the band, but knows it's the best thing for his health.

"I feel bad for the others. It will be an upheaval. But it's time to move on. It would be damaging to stay on.

"I'm not blaming the band for my problem. I'm an addict."

Orpheo
16 oktober 2006, 09:27
ja ik heb een flinke dip nu even.... zoiets als dat Randy dood ging. zoals dat voor de randy rhoads fans was, is dit voor mij...denk ik :P

Squier4ever
16 oktober 2006, 09:37
kom op he, je laat je leven toch niet bepalen door een band???
ik bedoel the darkness maakte vette muziek, maar tis toch ook weer niet zo erg dat je er depri van zou worden :S

Mithrandir
16 oktober 2006, 09:38
Alles is ook over-the-top en cliche aan dat figuur he. De muziek, de act en zelfs zijn verslaving. Een overdosis was beter voor hem geweest, dan was hem ook een beschamende comeback bespaart gebleven over drie jaar.

schizo910
16 oktober 2006, 09:55
Kom op Orfff... je hebt het hier over een junk die een "middelmatigeposeparodieglampophaarband" verlaat. De man is niet dood, de man is een junk en heeft besloten dat niet te willen zijn. Kom op man, dramaqueen, ik snap dat je kan balen als een band uit elkaar gaat, ik snap zelfs dat je de band leuk vond. Maar wat verandert er nou? Er komen geen nieuwe Cd's, so what? Zet je de oude Cd's op... who geeft een neuk any weg? Ze klinken toch allemaal hetzelfde :D

Ik ga ook voor optie 3... maar dat leek me wel duidelijk

Luke-wannabe
16 oktober 2006, 10:00
Ik snap Orf. Gewoon het gevoel dat ze uit elkaar zijn is gewoon kut. Zelfde als ik dat zou hebben met de Peppers.

almarvk
16 oktober 2006, 10:01
Het lijkt erop dat er maar 1 fan van de donkerheid hier op het forum zit :D

schizo910
16 oktober 2006, 10:03
Ik snap Orf. Gewoon het gevoel dat ze uit elkaar zijn is gewoon kut. Zelfde als ik dat zou hebben met de Peppers.

Orff vindt het wel wat erger dan "kut"...


Damn dat komt gewoon voor mij als een shock. the darkness uit elkaar?!?! Mijn reden dat ik gitaar begon te spelen... Dit is gewoon NIET waar. dit kan NIET waar zijn. dit is een nachtmerrie...


ja ik heb een flinke dip nu even.... zoiets als dat Randy dood ging. zoals dat voor de randy rhoads fans was, is dit voor mij...denk ik :P

:stop:

Kim Wilson
16 oktober 2006, 10:08
Ik denk dat Orff een beetje op zoek is naar aandacht. Zie dit draadje en dat andere draadje, waar hij nogal provoceert met zijn uitspraken over SRV. :stop:

Kom op zeg, loop toch niet zo te miepen. De wereld vergaat niet.

Orpheo
16 oktober 2006, 10:27
Ik denk dat Orff een beetje op zoek is naar aandacht. Zie dit draadje en dat andere draadje, waar hij nogal provoceert met zijn uitspraken over SRV. :stop:

Kom op zeg, loop toch niet zo te miepen. De wereld vergaat niet.

niks aandacht. SRV is gewoon een rukker, en ik baal flink ervan hoe t gaat met MIJN favo band.

hoofd
16 oktober 2006, 10:28
Ik verplaats 'm naar Bands/Artiesten.. Vragen of opmerkingen kunnen via PM.

Kim Wilson
16 oktober 2006, 10:30
niks aandacht. SRV is gewoon een rukker, en ik baal flink ervan hoe t gaat met MIJN favo band.
Nu doe je het weer... ;)

Orpheo
16 oktober 2006, 10:33
Ik verplaats 'm naar Bands/Artiesten.. Vragen of opmerkingen kunnen via PM.

dom van me. daar was ie beter op z'n plaats.

@ Kim: nee jij begint weer ;) je weet mijn reactie als ook maar iemand begint over SRV (versus iemand anders).

over strak spelen gesproken:

http://www.youtube.com/watch?v=AWDY3rD71Ic&NR

ghehe dit is pas strak en goed en LEKKERRR.

Dude
16 oktober 2006, 10:33
Jongens...


lekker belangrijk zeg.... gebitch op orph.. laat hem lekker depressief zijn omdat zn favo band in elkaar dondert, niet zo jenken allemaal zeg !

Daarnaast zou ik ook voor optie 3 gaan met de gedachte dat ik het erg knap vind van die dillhole dat hij 150 000 dollar door zn neus jaagt en het nog kan navertellen, maar er uiteraard nu wat aan gaat doen !

Harry
16 oktober 2006, 10:59
het is gewoon een truuk, alles is pastiche aan die band. Goed gedaan hoor, dat wel. De muziek, het uiterlijk, en zelfs de cocaineverslaving voldoet aan het clichebeeld van de 70's rockband.

Zal me niks verbazen als het een grote publiciteitsstunt blijkt te zijn.

Helter Skelter
16 oktober 2006, 11:41
Ik ken de hele band niet. Moet ik me nu schamen?

Wat voor bekende hit hebben ze gehad?

'I believe in a thing called Love'

De eerste CD 'Permission to land' was succesvol maar ook The Darkness is er nu achter dat je tweede plaat het belangrijkst is en die was helaas zwaar ruk.

eerlijk is eerlijk: ik vind dat ze wel een goede sound hadden maar in de annalen van de rockgeschiedenis zullen ze niet meer zijn dan een zandkorrel in de Sahara, wannabe's tot in de eeuwigheid

*snotter*

Tho
16 oktober 2006, 16:48
ja ik heb een flinke dip nu even.... zoiets als dat Randy dood ging. zoals dat voor de randy rhoads fans was, is dit voor mij...denk ik :P

Damn.. toen Dimebag stierf.. dat was een kutdag/kutweek..

woutB
16 oktober 2006, 17:42
En Elvis dan?

Tho
16 oktober 2006, 18:19
die was al 10 jaar dood toen ik op mijn verjaardag geboren werd..

Tristan
16 oktober 2006, 19:38
Damn.. toen Dimebag stierf.. dat was een kutdag/kutweek..

Ja, inderdaad, maar wat vooral zo schokkend was aan zijn dood is dat hij op het podium is neergeknald...
Daar bovenop was hij een muzikant die met ziel en kloten iets heeft neergezet...
The Darkness is, zoals Helter Skelter al zei, gewoon een zandkorrel in de mierenhoop van de Rockgeschiedenis...

CowGuitar
16 oktober 2006, 22:47
En Elvis dan?

Kurt Cobain? Jimi Hendrix? Jim Morrison? Layne Staley?

Deze kerel kan alsie is afgekickt weer wat met zijn leven doen en misschien ook gewoon weer terug in de band komen. Niks om over te treuren dus, het gaat alleen maar beter met hem nu.

BLOK182
16 oktober 2006, 23:57
Ey maar als je nu dus weer wilt stoppen met gitaarspelen....ik kan nog wel een Les Paul gebruiken:p

Bigfoot414
17 oktober 2006, 20:24
Ik vind het maar vreemd. Na 3 hele jaren heeft Justin er al genoeg van, terwijl een band als de Rolling Stones bijna hun hele carriére al stijf staan van allerlei chemische pretmiddeltjes.
Hij kan het rock'n roll leven niet meer aan zegt ie. Volgens mij begint het rock'n roll leven pas als je 3 jaar meedraait.
Ik geloof best dat het heel zwaar is om zo geleefd te worden, maar dat ie nu al afhaakt vind ik wel een beetje laf...

Tho
17 oktober 2006, 21:53
Bullshit bigfoot..
Deze man is gewoon verstandig, en misschien is dat ook omdat er dezer dagen meer bekend is over die middelen. Als je zo'n keuze niet respecteerd ben je echt niet wijs

bat
17 oktober 2006, 23:51
De eerste CD 'Permission to land' was succesvol maar ook The Darkness is er nu achter dat je tweede plaat het belangrijkst is en die was helaas zwaar ruk.

eerlijk is eerlijk: ik vind dat ze wel een goede sound hadden maar in de annalen van de rockgeschiedenis zullen ze niet meer zijn dan een zandkorrel in de Sahara, wannabe's tot in de eeuwigheid

*snotter*
Ben ik het wel mee eens. Vond de eerste plaat echt leuk, maar de tweede plaat m'n centen gewoon niet waard.

Gitaargek
18 oktober 2006, 10:50
niks aandacht. SRV is gewoon een rukker, en ik baal flink ervan hoe t gaat met MIJN favo band.
En NU ga je te ver!!!!!!!!!!! :angry:

Helter Skelter
18 oktober 2006, 16:00
En NU ga je te ver!!!!!!!!!!! :angry:

ach, het is Orphie maar :)

duckman
18 oktober 2006, 16:42
ik kocht die eerstee plaat toen ik ergens in een blad las dat het de magie van ouwe bowie en zeppelin had.Die eerste CD is wel goed ( een 8 ) en het optreden in paradiso ook wel, maar daarna vond ik het over de top.

ik ben juist bij dat er de laatste tijd weer zoveel bandjes bijkomen , the answer, black stone cherry etc etc

Die andere gitarist Dan ,vind ik wel cool, die mag voor mij wle een nieuwe rock band opzetten...

fullorder
19 oktober 2006, 14:29
Ik heb het topic nog niet zo goed doorgelezen, maar we hebben het hier toch niet over Justin Timberlake?

Harry
19 oktober 2006, 14:36
zou het kunnen dat er nog meer Justin's zijn?

Keesz
21 oktober 2006, 17:16
the darkness is bij voorbaat al kansloos...

amen...hoe gay kan je rock maken

The Mess
21 oktober 2006, 22:48
amen...hoe gay kan je rock maken

Nou, zo dus!
Ik vond ze overigens altijd wel grappig :)
Trouwens laatste tijd iets van de Scissors Sisters gehoord?
Weet overigens niet waar je dat onder moet plaatsen?

Luke-wannabe
23 oktober 2006, 07:06
Orff vindt het wel wat erger dan "kut"...





:stop:
Ja weet ik ook wel. Ik snap echt wel wat Orf voelt/voelde

vinni
4 november 2006, 10:22
Hmm,

Het lijkt wel of het not done is een populaire band goed c.q. leuk te vinden.
Kane, Direct, The Darkness.

Waar komt dat toch vandaan jongens?

Ikzelf zou heel graag in The Darkness willen spelen.
Afgezien van onzinnige verslavingen lijkt het me erg vet de shows die zij doen.
Aan het sterrendom zou ik best wel ff willen snuiven......Waarom niet?
Beter dan een zolderkamer of het zoveelste optreden voor een habbekrats.
Gitaarspelen doe ik met een hele hoop lol en inzet.
Maar de optredens zijn voor mij toch wel de icing on the cake.
Ja, ik wil ook wel in een populaire succesvolle band spelen.

Vinni

M.COM
4 november 2006, 13:50
amen...hoe gay kan je rock maken

Ooit al Black Shuck of Love On The Rocks With No Ice live gehoord? Echt gay voelt dat niet aan ...

En Orpheo, ik heb je topics over The Darkness zo'n tijdje gevolgd. Ik ben nl. ook fan sinds het eerste uur en vind het ook zwaar balen dat ze splitten. Justin wàs gewoon de frontman van The Darkness, dus ik denk dat de rest gewoon best ermee stopt. Ed en Dan hadden nu niet echt wat je noemt podium présence, maar misschien kan ik me vergissen. We zien wel ...

Dila
5 november 2006, 15:59
aah waarom post ik hier in godsnaam. ik heb een mededeling uit zeer betrouwbare bron die niet bekend gemaakt gaat worden:
dan hawkins is op het moment erg druk met een nieuw project. we weten nog niet wat het gaat worden, maar he'll be back, rockin' like bastards
http://www.freewebs.com/danhawkins

Harry
5 november 2006, 22:00
waarom je hier post? Omdat het altijd fijn is om thuis te komen.

iwamoto
6 november 2006, 00:49
waarom je hier post? Omdat het altijd fijn is om thuis te komen.
en omdat ze een "babet hartje gitaarnet" tatoo heeft op dr rechter bil :sssh:

vrouw van Steph
6 november 2006, 09:19
Kom op Orfff... je hebt het hier over een junk die een "middelmatigeposeparodieglampophaarband" verlaat. De man is niet dood, de man is een junk en heeft besloten dat niet te willen zijn.

Staande ovatie voor Justin!! He really rocks!! Iemand die onder zulke enorme druk voor zichzelf kan kiezen......geweldig!!!

En ondertussen doen wij het wel met het eerste album :blast:

Dila
6 november 2006, 22:53
Staande ovatie voor Justin!! He really rocks!! Iemand die onder zulke enorme druk voor zichzelf kan kiezen......geweldig!!!

En ondertussen doen wij het wel met het eerste album :blast:

of iemand die z'n eigen broer laat stikken als het maar even misgaat... tis maar hoe je 't bekijkt

vrouw van Steph
6 november 2006, 23:04
of iemand die z'n eigen broer laat stikken als het maar even misgaat... tis maar hoe je 't bekijkt

't is inderdaad maar net hoe je het bekijkt, de broertjes zullen vast ook nog wel iets anders doen dan muziekmaken, en dan lijkt het leven me toch belangrijker

Orpheo
7 november 2006, 01:38
en omdat ze een "babet hartje gitaarnet" tatoo heeft op dr rechter bil :sssh:

iwa, EIKEL! :D :dance: :seriousf: