PDA

View Full Version : StewMac Bestelling



Mattia
15 oktober 2006, 18:11
Ik had het ergens in een draad over, er waren wat positieve geluiden, en ik heb het op de GBM ook kort even met Piezo over gehad, dus hierbij:

Zijn er mensen die wat bij StewMac willen bestellen, maar a) geen creditcard hebben en/of b) wat geld willen besparen op de verzendkosten, en c) wellicht 3+/5+/9+ korting krijgen. Het heeft wat mij betreft niet enorm veel haast, maar ik sta er wel open voor. Zit zelf in Amsterdam, kan zaken of doorsturen, mensen kunnen dingen ophalen, etc.

Dus. Interesse? Geef het hier op.

Arjo
15 oktober 2006, 18:14
heb op zich wel intresse, ik wil eigenlijks alleen een bouwtekening van ze voor een volgend project en om dat los te bestellen vind ik nogal kostbaar worden.

Arjo

piezo
15 oktober 2006, 18:15
Ja, ik heb dus geen creditcard en ik wil in ieder geval een setje template kopieerbitjes bestellen. Misschien nog wel meer, ik zal eens gaan rondneuzen op de StewMac site.

G.G.
15 oktober 2006, 18:16
Ik ga ook even rondneuzen op die site, is toch altijd voordeliger om samen in te kopen. Goeie actie.

Dylan61
15 oktober 2006, 18:52
Ik heb de katalogus hier liggen, zal even kijken, goeie actie!

DarknessAwaits
15 oktober 2006, 19:03
Ik kan ongetwijfeld nog wel iets gebruiken van StewMac, dus ik zal binnenkort ook even kijken wat er eventueel voor mij bij zou kunnen.